Cristina’s Mailbox

Mi-a ajuns si coletul cu carti pe care l-am cumparat de la Sanziana si deja iubesc cartile astea🙂 Mi-am cumparat asa:

Volumul 8 din „Vampirii din Morganville”

DSCF2626

„Interviu cu un Vampir”

DSCF2627

Volumul 12 din „Vampirii din Morganville”

DSCF2628

Volumul 11 din „Vampirii din Morganville”

DSCF2629

Volumul 9 din „Vampirii din Morganville”

DSCF2630

DSCF2631

Vad eu de unde imi cumpar volumul 10, dar oricum mai am pana ajung la el. Mie imi plac mai mult copertile din strainatate decat cele de la noi.

Voi ce ati mai primit/cumparat?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

22 thoughts on “Cristina’s Mailbox

  1. Ralu spune:

    Par foarte interesante! Să le citești cu plăcere!🙂

  2. Zipyღ spune:

    Vai de mine!!Ce carti ti-ai cumparat… Sunt asa de incantata pentru tine, chiar daca nu sunt in rafturile mele.

  3. Zipyღ spune:

    Imi place seria, am citit toate cele 7 volume aparute la Leda pana acum. Sunt frumoase.

  4. Zipyღ spune:

    Imi place foarte mult Black dawn!! Si Ghost Town este dragut, imi place machiajul si parul!!

  5. Zipyღ spune:

    Copertile UK sunt mult mai frumoase decat cele din SUA.

  6. Zipyღ spune:

    Cred ca le-ai prins la preturi bune, daca ai luat asa de multe.

  7. superb..sunt foarte dragute cartile tale

  8. cartilepe care le ai tu aici in limba engleza face parte din seria care apare si la bravo?…sunt cam multe daca stau bine sa ma gandesc=))

  9. imi plac atat de mult cartile ..adica arata atat de frumos

  10. interviu cu un vampir mi-ar face placere sa o citesc ;)) candva ..cred ca o voi imprumuta de la biblioteca dar am cateva /mai multe carti necitite inca de care trebuie sa ma apuc

  11. eu nu am mai primit nimic nou inca, dar tinand cont ca pe la sfarsitul lunii e ziua mea de nastere sper sa prmesc vreo carte, adevarul e ca de la parinti mi-am primit deja cadoul..eu sunt curioasa ce va fi :))

  12. Andreea spune:

    Imi plac foarte mult!!!Felicitari.

  13. Andreea spune:

    Toate sunt cu vampiri,nu-i asa??Alte fiinte mitice..

  14. Andreea spune:

    Sunt superbe cartile si copertile lor.Arata chiar bine.

  15. Andreea spune:

    Sper sa faci recenzii la ele.Sunt curioasa de temele lor.

  16. Andreea spune:

    Am primit si eu cate ceva. Poti vedea aici:
    http://identifyreading.blogspot.ro

  17. eu tocmai ce am primit interviu cu un vampir fara sastiu, fara sarealizez acest fapt..am ramas socata dar si foarte incantata de ea , deci intr-o zi urmeaza ;))

Lasă un răspuns

