Recenzie: Supranatural de Kiersten White

supranatural1

Inainte sa incep sa scriu recenzia o sa va las si descrierea cartii:

Evie ajunge să trăiască viața normală pe care și-a dorit-o, dar descoperă uluită că este oarecum… plictisitoare. Tocmai când începe să ducă dorul zilelor petrecute la Agenția Internațională de Securitate pentru Paranormali, i se oferă șansa să lucreze din nou pentru aceasta și acceptă. Însă misiunile dezastruoase se țin lanț, așa că Evie se întreabă dacă a ales corect. Când fostul ei iubit silf, Reth, îi face dezvăluiri devastatoare privind trecutul ei, ea își dă seama că cele două Curți ale silfilor pregătesc o luptă care ar provoca haos în lumea paranormală.
Miza? Însăși Evie!
S-a zis cu normalitatea…

Parerea mea:

Volumul doi din seria ‘’Paranormal’’ a fost de 100 de ori mai bun decat primul😀 . Am nevoie de volumul 3 cat mai repede! Si cum nu pot sa astept pana in Decembrie 2013 cand probabil va aparea ultimul volum, o sa-l cumpar si o sa-l citesc in Engleza😉 Dar pana atunci, haideti sa discutam despre ‘’Supranatural’’.

Povestea lui Evie continua cu mai multe peripeti in lumea paranormalilor si cu mai multe intamplari neasteptate. Ea chiar crede ca poate duce o viata normala de adolescenta, dar se inseala. Lend este plecat la colegiu, ea este in ultimul an de liceu si locuieste cu Arianna intr-un apartament dintr-o cladire in care se afla mai multi paranormali. Dar asta se schimba putin atunci cand Raquel (fosta ei sefa) ii propune sa se reintoarca la AISP. Evie se intoarce acolo, dar numai ca sa o ajute pe Raquel la unele treburi si nu va trebui sa locuiasca la Centru. Incepand de acum, pericolele se vor tine scai de ea, silfii si vampirii fiind unii dintre principalii dusmani (ticalosul de Reth nu o sa lipseasca de acolo).

Apare si un personaj nou – Jack- un baiat normal care poate deschide usile silfilor si care merge mereu cu Evie in misiuni, la cererea lui Raquel. Baiatul asta a dat culoare cartii, a fost atat de amuzant, a intrecut-o pe Evie de data asta😀 desi la sfarsitul volumului m-a facut sa il urasc. Sunt curioasa sa vad daca va mai aparea si in ultimul volum.

Si acum sa vorbim despre relatia lui Lend cu Evie. Desi cei doi se vad doar in weekend-uri, reusesc sa aiba o relatie frumoasa si dulce. Totusi, in acest volum sunt nevoiti sa treaca prin mai multe obstacole, doua dintre ele fiind faptul ca Evie ii ascunde lui Lend ca este nemuritor si ca nu ii spune ca se intoarce la AISP. Dar toate se intampla cu un scop: la sfarsitul cartii au demonstrat ca iubirea lor e mai presus de orice😀 chiar aveau nevoie de acele mici certuri😉

Sunt atat de incantata de aceasta carte, nici nu stiu ce sa va mai zic (cred ca am zis destule). Oh biiiip, chiar trebuie sa o cititi (sau seria, in caz ca nu ati citit nici primul volum).  O sa va indragostiti de Evie si de Lend ♥

RATING

ass

21 thoughts on “Recenzie: Supranatural de Kiersten White

  1. Zipyღ spune:

    Am citit primul volum, mi-a placut. A fost amuzant mai ales fazele cu biip. Se vede ca si voi l-ati imprumutat si va prieste bine:)

  2. Zipyღ spune:

    Imi place recenzia!!Ma bucur ca autoarea a adaugat un nou personaj, care pe deasupra este si amuzant!!Exact cum imi lace mie. Siiii…cum arata tipul:>?

  3. Zipyღ spune:

    Si Reth. Ce naiba mai face in acest volum? Nu i-a ajuns ce a facut in primul? Obraznicul…nu se satura cu una cu doua…

  4. Zipyღ spune:

    Lend este un dragut!!Imi place de el^^ De cand i-am citit descrierea in primul volum imi place de el la nebunie^^

  5. Zipyღ spune:

    Cat despre Evie, nu-mi prea place….adica cum sa ai toate lucrurile roz?

  6. eu o inteleg..pe evie pt ca l;a mine marea majoritate a lucrurilor sunt mov…deci nah

  7. eu refuz sa citesc recenzia pt ca vreau sa citesc seria..

  8. Andreea spune:

    Felicitari pentru recenzie!!Chiar stii sa atragi lumea sa citeasca.

  9. Andreea spune:

    Coperta imi place foarte mult.Rosu-pasiune.

  10. Andreea spune:

    Fata din poza seamana cu Caprioara de la DAnsez pentru tine.

  11. Andreea spune:

    Din pacate n-am citit seria asta,dar de-abia astept sa o fac.

  12. Andreea spune:

    Sper sa se faca un film cu seria sau un serial.

Lasă un răspuns

