In pregatire la editura Epica

Nu cred ca mai are rost sa va pun descrierea de la ”Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere ” de Jennifer E. Smith😀 O sa va pun coperta cartii (cum o sa arate la noi) si trailerul cartii:

Cop-Probabilitatea-statistica

Trailer-ul cartii:

Dar asta nu e tot. Cei de la Epica au anuntat publicarea a inca doua carti pe care eu vroiam sa le citesc anul acesta, dar acum cred ca o sa astept sa apara la noi😀 Prima este ”The Sea of Tranquility” de Katja Millay:

16117442Iar a doua carte este ”Anna and the French Kiss” de Stephanie Perkins, o carte pe care noi am mai prezentat-o pe blog😀

anna-and-the-french-kiss

Uitati aici si descrierea de pe site-ul editurii Epica:

ANNA ȘI SĂRUTUL FRANȚUZESC,  de Stephanie Perkins

De la primul la ultimul rând, cartea este pur şi simplu cuceritoare. E amuzantă, plină de suspans, de neprevăzut şi, bineînţeles – în Paris, cel mai romantic oraş al lumii – de dragoste.

Anna este o americancă exilată la Paris (fireşte că în pofida voinţei sale) pentru ultimul an de liceu. Totul e nou, necunoscut şi potenţial de neînţeles, inclusiv şi mai ales limba, iar ea trebuie să-şi măsoare de două ori toate gesturile, toate cuvintele, confuză şi disperată să nu facă vreo gafă. Singură n-ar reuşi, dar, vorba colegei ei din vecini: „de aceea sunt prieteni pe lume”.

Cu grupul de noi prieteni, totul se schimbă radical. Şi mai ales cu St. Claire – hei, care fată ar rămâne insensibilă la o asemenea combinaţie de însuşiri „extra”: bine-făcut, frumos, inteligent, vorbăreţ şi cu un ucigător simţ al umorului? Cu o singură problemă: „St. Claire e deja luat”, are o iubită. Anna îşi repetă „suntem doar buni prieteni, suntem doar buni prieteni”, dar sentimentele, reciproce, devin de neînlăturat.

Ezitări, îndrăzneli, îndoieli, interpretări greşite, întâmplări vesele şi triste, reacţii-surpriză şi un îndelung amânat sărut – tot arsenalul seducţiei şi tot jocul dragostei, bine dozat şi excelent temporizat. Cum mărturisea o cititoare vrăjită: „E una din acele cărţi pe care le citeşti şi îţi spui: Sper să mi se întâmple şi mie asta! Sper să întâlnesc şi eu pe cineva aşa! Sper să am şi eu prieteni ca aceştia!”

Ce parere aveti? Deja iubim editura asta ♥ si probabil o sa cumparam toate cartile pe care o sa le publice😉

header_img

16 thoughts on “In pregatire la editura Epica

  1. Zipyღ spune:

    Abia astept sa citesc cartea Probabilitatea statica de a te indragosti la prima vedere!!!

  2. da chiar nu are rost sa mai pui descrierea la probbailitate :)0 ma bucur nespus de mult ca va aparea in curand ..

  3. ana si sarutul frantuzesc serios? iubesc editura asta ..stiu ce vreau si stiu ce imi doresc..e genial..iubesc atat de mult genul asta de carti:))

  4. si eu iubesc editura asta si am planuri mari cu viata cartilor mele ;)) ..sunt romantice , amuzante speciale pentru adolescenti:)

  5. lolita , lolta ..inseamna ca urmeaza si cartea cu lolita :)) din seria aia ;))

  6. ”The Sea of Tranquility” de Katja Millay: si cartea asta pare interesanta..dar eu am 3 carti preferat de aici yuhu

  7. Zipyღ spune:

    Trailler-ul este haios, este nostim facut! Imi place cum este facut!!

  8. Zipyღ spune:

    The Sea of Tranquility pare interesanta… ii dau o sansa. Adica are un subiect intesant:)

  9. antonia8900 spune:

    Mie imi plac amandoua😀 dar asta pe care mi-ai aratat-o tu parca e mai frumoasa (e cu albastru :X)

  10. Andreea spune:

    De-abia astept sa le citesc.

  11. Andreea spune:

    O noua editura…un nou succes.

  12. Andreea spune:

    Prima si ultima carte mi se par cele mai interesante so de dragoste carti.

  13. Andreea spune:

    Bine ca s-a inventat o noua editura ca sa lanseze noi carti asa frumoase❤

  14. Andreea spune:

    Copertile lor sunt superbe……

Lasă un răspuns

