Recenzie: Paranormal de Kiersten White

Am citit cartea asta exact acum un an si vreau sa ii fac recenzia pe blog de nu stiu cand. Faza e ca nu mai stiu chiar 100% ce se intampla, dar nici nu e mare nevoie. Azi trebuie sa termin neaparat volumul 2😀 E prea tare. Bun, inainte sa scriu recenzia, o sa va las si descrierea cartii:

Paradoxal, deşi lucrează pentru Agenţia Internaţională de Securitate pentru Paranormali, Evie s-a considerat întotdeauna o fiinţă normală. Desigur, cea mai bună prietenă a ei este o sirenă, fostul ei iubit este silf, iar ea se îndrăgosteşte de un metamorf…
Numai că fiinţele paranormale încep să moară, iar visele lui Evie sunt bântuite de voci obsedante şi profeţii misterioase.
Curând, ea îşi dă seama că ar putea să existe o legătură între abilităţile ei şi valul brusc de crime…Cam mult pentru o fiinţă normală!

Mi-a placut enorm de mult cartea asta si chiar vi-o recomand😉 Ai putin din toate in ea: silfi, metamorfi, nimfe, vampiri, varcolaci si alte creaturi supranaturale. Desi personajul principal, Evie, nu e niciuna din cele mentionate de mai sus. Ea lucreaza la AISP si ajuta la capturarea acestor creaturi. Fata asta a fost personajul meu favorit din carte, e amuzanta, draguta, desteapta, dar mai ales amuzanta. Cand mergea in misiuni avea cu ea un pistol roz, care se numea Tasey si de fiecare data cand se intampla ceva rau zicea biiip. De exemplu, in loc sa zica ”La naiba!” zicea ”Of, biiip!”.

Pana cand intr-o zi la sediu este capturat un metamorf. Si doamne, ce metamorf😉 Lend e un adolescent (nu unul normal, va dati seama) care o sa aiba o relatie foarte buna cu Evie. Cei doi au fost foarte draguti impreuna si pana la sfarsitul cartii si-au dat seama ca se iubesc cu adevarat😀 Dar ei bine, nu toate lucrurile sunt roz.

In curand lucrurile incep sa devina foarte ciudate, paranormalii incep sa moara, iar Evie o sa aiba vise despre o fata care seamana cu ea, parca ar fi gemene. Ceea ce si sunt. Vivian, sora lui Evie nu este deloc o persoana buna si o sa incerce sa ii faca rau. Ea a fost crescuta de silfi si a dus o viata grea, dar asta nu-i justifica faptele. Si colac peste pupaza, in toata tarasenia e implicat si Reth, un fel de fost iubit a lui Evie care vrea sa o ia cu el.

Viata lui Evie nu o sa mai fie asa usoara, mai ales atunci cand afla ce este cu adevarat. Dar orice sacrificiu merita ca sa ramana impreuna cu Lend si sa traiasca o viata normala.

Se pare ca pana la urma imi amintesc tot ce s-a intamplat, dar nu vreau sa va dau spoilere. Daca cautati o carte buna, atunci ati putea sa cititi ”Paranormal”. O sa va placa mult😀 (sau cel putin, sper sa va placa).

Voi ati citit cartea? Daca da, cum vi s-a parut? Iar daca nu, ati vrea sa o cititi?

RATING

5-stars31357133560

 

17 thoughts on “Recenzie: Paranormal de Kiersten White

  1. Zipyღ spune:

    Am citit-o si eu, a fost placuta. I-am dat 4 stelute mi se pare.

  2. Zipyღ spune:

    Fazele cu biiip erau cele mai amuzante:))

  3. Zipyღ spune:

    Lend este chiar dragut, mi-a placut de el. Era asa un scump cu ea!!!

  4. Zipyღ spune:

    Abia astept recenzia urmatorului volum:)

  5. superb gata o cumpar si eu..dar nu am citit-o toata ca deh….vreau sa a aflu pe pielea mea

  6. Andreea spune:

    Din nou felicitari!!Pentru recenzie.

  7. Andreea spune:

    CArtea asta e printre preferatele mele inca necitite.

  8. Andreea spune:

    Are de toate:coperta,titlul si subiect.

  9. Andreea spune:

    Sper sa o citesc si eu la vara.

  10. Andreea spune:

    Titlul este suer sugestiv.Stii deja despre ce e vorba.

  11. Andreea spune:

    super*

Lasă un răspuns

