Manga #1

Astazi deschidem o alta rubrica noua cu manga. Daca nu stiti, manga sunt benzi desenate dupa care sunt facute anime-urile, dar noi o sa punem si de la unele carti care au nuvele grafice. Incepem cu „Academia Vampirilor” de Richelle Mead. Va las mai jos coperta si cateva pagini din ea.

image

Asta imi place mult, dar personajele nu sunt deloc asa cum mi le imaginam eu cand citeam cartea.

Aici a fost faza cand Rose ajunge la Arthur unde trebuie sa dea un examen, dar toata lumea este moarta. Aici aveti primele 17 pagini din nuvela🙂

Ce parere aveti despre noua rubrica.

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

22 thoughts on “Manga #1

  1. ~Tyna~ spune:

    daca as si intelege engleza!!!!:)):))faina rubrica!

  2. cum sa nu stiu ce e aia manga ..yuhhu ce ma bucur este interesanta

  3. manga academia vampirilor ..e superba …am citit si eu

  4. apropo de manga puteti pune si cu rosario vampire ???i sunt dragute acelea

  5. imi plac pozele de acolo sunt putin hot

  6. intrebare cu cine ramane rose cu dimitri sau christian..eu vreau cu christian

  7. Zipyღ spune:

    Nu mi-a placut niciodata seria aceasta, poate doar de Maison^^

  8. Zipyღ spune:

    Dar cred ca as citi cartea grafica. Imi place cum arata!!

  9. Zipyღ spune:

    Oricum imi place noua rubrica!!Sa aveti ce sa postati in ea^^

  10. Zipyღ spune:

    Apropo, nu pot sa vad niste poze…Doar coperta, colajul si o pagina…

  11. si mie imi place grafica si noua rubrica

  12. Andreea spune:

    Imi place mult manga.Nu-mi imaginam asa personajele.

  13. Andreea spune:

    Oricum,ingenioasa idee de a posta manga.

  14. Andreea spune:

    Interesanta manga.Bine realizata totusi.

  15. Andreea spune:

    Cea bruneta e Rose??

  16. Andreea spune:

    Sper sa se mai faca manga pentru multe carti.

Lasă un răspuns

