Magic Pictures #133

Va plac?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

23 de gânduri despre „Magic Pictures #133

  1. sunt superbe pozele de ieri …

  2. prima e o poveste ferica, o tipa pierduta intr-o lume de basm imi place ..dar tot mai mult agreez bufnita aceea

  3. a doua nu e chiar atat de simpatica imi da stare de neliniste

  4. iar ultima e gotica , ceea ce nu e neaparat rau , dar pe mine ma atrage mai mult pozitivismul

  5. Zipyღ spune:

    Imi plac pozele din acest post!!

  6. Zipyღ spune:

    Prima mi se pare ciudata si totodata interesanta. NU-mi prea plac culorile, dar ideea este buna. Bufnita este gingasa, imi place^^

  7. Zipyღ spune:

    A doua este pe gustul meu!!Adica are albastru^^ Iar trandfirul sau floarea ce o are in mana este draguta:)

  8. Zipyღ spune:

    Ultima este dragutica^^ Dar se putea si mai bine. Este haioasa cioara aia de pe piata funerara…

  9. Romina Gianina spune:

    Sunt dragute!

  10. Romina Gianina spune:

    Prima e asa vie , plina de culoare

  11. Romina Gianina spune:

    Iar ultimele nush parca prea intunecate

  12. Romina Gianina spune:

    Le eclipseaza complet prima

  13. Romina Gianina spune:

    Chiar ca cioara aia e umpic ciudata

  14. Isabele spune:

    Sunt superbe pozele astea.

  15. Isabele spune:

    Sunt superbe pozele acestea.

  16. Andreea spune:

    Da,astea chiar sunt superbe.

  17. Andreea spune:

    Ultima e reprezentativa pentru coperta de la Damnare.

  18. Andreea spune:

    Ordinea mea e asta :312,insa toate imi plac.

  19. Andreea spune:

    Imi place inelul fetei.

  20. Andreea spune:

    A..si tatuaju fetei sau ce are pe mana in a doua imagine.

  21. Andreea spune:

    scuze tatuajul*

Lasă un răspuns

