Cover Reveal #16

BeFunky_Wings_of_Fantasy_by_JollyPen

Normal as fi vrut sa postez saptamana viitoare in aceasta categorie, dar s-au adunat o gramada de coperti noi pe care vreau sa vi le arat.

734180_187709208038407_386747268_n

Ador coperta asta😀 Nu e cine stie ce, dar mie imi place foarte mult. Si titlul e interesant ”Breaking The Wrong”😉

cover4

Saptamana aceasta a aparut si coperta cartii ”The Retribution of Mara Dyer” si e destul de frumoasa😀

cover2

cover3

Pe cea de la ”Firefly” cred ca ati mai vazut-o, e destul de draguta😉

cover1

De fiecare data cand ma uit la coperta de la ”Justice”, mi se pare ca baiatul acela seamana putin cu Zac Efron. Habar n-am de ce…

abstract-blue-backgrounds-34_1920x1200_71451

”Crossing the Line” este o nuvela a seriei ”Pushing the Limits” si este vorba despre Lila, prietena cea mai buna a lui Echo. Daca ati citit ”Pushing the Limits” stiti despre ce vorbesc😀

cover5

 

Collageddd

 

Collage34

 

16122034

 

Si ultimele, dar nu cele din urma sunt aceste doua coperti. Imi plac amandoua😀

Ce parere aveti despre copertile de saptamana aceasta? Care va place mai mult?

21 thoughts on “Cover Reveal #16

  1. prima coperta prezentata de tine este foarte draguta, misterioasa , ma intriga , parca vreau mai mult de ce oare?

  2. a doua coperta este foarte interesanta , tipa aa pare nehotarata sau intr-o sesiune de relaxare , nu stiu cat i permite actiunea si firul narativ sa fie de relaxata dar asa e …

  3. coperta a treia nu se numara printre preferatele mele …

  4. a saptea o iubesc , maiales ca e continuarea seriei cicada

  5. ultima e extrem de hot ..e foarte tare

  6. Zipyღ spune:

    Prima este draguta, dar imi aduce aminte de Kristen Stewart, deci…nu prea ma intriga….

  7. Zipyღ spune:

    Primul cuplu de coperti este frumos. Imi place la nebunie^^Mai ales a doua:)

  8. Zipyღ spune:

    Hereafter si Firefly sunt preferatele mele dintre toate. Firefly pentru ca evident are albastru, iar Hereafter imi place ca ne arata un joc de culori:)

  9. Zipyღ spune:

    Ai dreptate. Tipul de pe coperta Justice seamana cu Zac Efron. Are formele fetei similare.

  10. Zipyღ spune:

    Si summer ruins este foarte draguta^^Imi place verdele ce o inconjuara pe fata sau ii este in par.

  11. Romina Gianina spune:

    Se vede ca nu sunt de la noi..

  12. Romina Gianina spune:

    Firefly mi se pare cea mai tare

  13. Romina Gianina spune:

    Mie tipul de pe coperta Justice nu mi se pare deloc ca seamana cu zac,din contra

  14. Romina Gianina spune:

    Mie-mi placec bretarica aia de pe mana fetei din blurred

  15. Romina Gianina spune:

    nu-mi place deloc Justice

  16. Andreea spune:

    Nu sunt cine stie ce copertile,dar merg.

  17. Andreea spune:

    Cea mai draguta mi se pare cea a lui Blurred.

  18. Andreea spune:

    Celelalte sunt mai slabe..

  19. Andreea spune:

    Voua care va place cel mai mult??

  20. Andreea spune:

    Sunt curioasa daca si subiectele sunt asa de slabe.

  21. unu se judeca o carte dupa coperta chiar daca aproape toti o facem e o strategie de marketing si doi ..subiectele nu sunt la fel de slabe precum copertele desi eu am cateva care imi plac, totul tine de interpretarea fiecaruia ..

Lasă un răspuns

