Palavrageala de Sambata #2

tumblr_mhxl68so8f1rdo68po1_500_large

Hey dragilor, ce mai faceti? Pana la urma o sa continuam si cu rubrica asta ”Palavrageala de Sambata”😀

Deci, ce ati mai facut saptamana asta? Sincer, la noi a trecut foarte repede, cu scoala cu tot. Pana la urma ma bucur ca a inceput scoala, mai cata si faceam radacini in scaunul de la birou. Acum sunt mai tot timpul ocupata cu lectii si chestii. Profesorii deja au inceput sa ne asalteze cu teste si olimpiade. Dar trecem noi si peste astea.

La capitolul citit nu mai stam asa bine, daca apucam sa citim o carte pe saptamana. Dar banuiesc ca asa e aproape la toata lumea😀 Am vrut sa citesc ”Supranatural” in weekend, dar trebuie sa termin ”Somber Island” si sa imi fac si temele (care nu sunt putine deloc). Poate saptamana viitoare…

A, si sa nu uit. Saptamana trecuta am pus la posta coletele celor care au castigat la concursuri. Cu siguranta o sa va ajunga saptamana care vine.

44 thoughts on “Palavrageala de Sambata #2

  1. Romina spune:

    o doamne ce saptamana! groaznica

  2. Romina spune:

    eu m-am obisnuit sa lenevesc pana dupa-masa. sambata a fost ca o binecuvantare

  3. Romina spune:

    au innebunit profesorii , in prima zi de scoala am stat pana la ora 1 , unii din ei vroiau sa se apuce de predat

  4. Romina spune:

    pacat ca maine e duminica si dupa duminica iar luni

  5. Romina spune:

    as vrea tot restul vietii mele sa fie sambata

  6. ioana alexandra spune:

    mie mi-a ajuns ieri coletul:X
    merci!!:*

  7. deci slava cerurilor ca nu ne mai streseaza nimeni cu olimpiada , si-a am pierdut farmecul pentru noi, plus ca la cata scoala facem noi =)) am pierde instant in fata altora ;))

  8. eu am avut o saptamana buna, ma bucur ca a inceput scoala ..e doza de ras ;)) prin pauza si alte alea ;))

  9. eu ma bucur ca e sambata , dar e pe sfarsite pentru mine ..la ora asta mereu adorm neintoarsa ..chiar si acum casc in fata monitorului, dar cum nu prea ma fost azi la comp ..caci mai avem proiecte si toate cele ..a trebuit sa imi rup din timpul meu special:)) si la cum am inceput am impresia ca vom continua intr-un ritm alert si infernal ..eu care ma gandem ca ne vor lasa mai moale o saptaman doua pana ne revenim, plus ca ni s-a schimbat orarul e aiurea ne-a dat peste cap putin..

  10. Romina Gianina spune:

    voiam sa o admina daca mi-am schimbat numele din Romina in Romina Gianina are ceva?

  11. Zipyღ spune:

    Cum ti s-a parut Somber Island? Chiar vreau sa stiu!!

  12. Zipyღ spune:

    Saptamana mea a trecut bine, pot spune. La scoala am avut doar un test la mate din tema de vacanta. Saptamana aceasta ni le aduce, imi este putin frica, dar ce sa-i fac…

  13. Zipyღ spune:

    Oricum profesorii au inceput sa ne predea si sa ne bobardeze cu ascultat si incurand teste.

  14. Zipyღ spune:

    Sunt in pregatire la olimpiada de la chimie, dar cum profesoara de chimie este si directoare cred ca nu o sa ajungem prea departe…

  15. Deci intrebare de milioane cum este prima carte din seria supernatural? Adica paranormal sau asa ceva ..ca eu am facut rost de volumul doi ;)) dar presimt ca trebuie sa o cumpar

  16. cu toate astea ai scos cateva recenzii explozive

  17. Andreea spune:

    Scoala asta e naspa.

  18. Andreea spune:

    In weekend toata lumea sta.Doar daca e vreun tocilar…

  19. Andreea spune:

    Oricum,tu ce faci sambata?

  20. Andreea spune:

    Da..recenziile chiar sunt cele mai bune.

  21. Andreea spune:

    Si cartile sunt pe masura.

Lasă un răspuns

