You Got Me de Mercy Amare

YouGotMe AMAZON

Roxy este ranita.

Aiden vrea sa o ajute sa isi revina.

Nu conteaza cat de mult incearca Roxy sa-si uite trecutul pentru ca nu reuseste. Isi scrie pe brate ca sa scape de durere, dar nimic nu poate calma durerea pe care o simte.

Aiden nu a mers la colegiu ca sa intalneasca fete, el a mers acolo ca sa joace football. Ce pacat ca nu poate sa stea departe de Roxy.

Dupe ce s-au intalnit pe acoperis, au simtit o legatura instantanee, dar niciunul dintre ei nu a fost pregatit pentru iubire.

YOU GOT ME este o poveste despre noi inceputuri si despre gasirea iubirii cand te astepti mai putin.

Acesta carte urmeaza sa apara pe data de 8 Februarie in strainatate, iar coperta a aparut azi😀 Imi place foarte mult coperta<3 si fiti siguri ca atunci cand o sa apara cartea o sa fac rost de ea si o sa o citesc😀 Voi ce parere aveti?

23 thoughts on “You Got Me de Mercy Amare

  1. Romina Gianina spune:

    cat de tare pare

  2. deci iubesc coperta asta ;))

  3. este superba ;)) adica tipa este rebela si pasionata de chitara ;))

  4. chestia asta imi aminteste de chitara din camera mea ;)) care plange de singuratate saraca

  5. povestea este foarte interesanta mi-ar face placere sa o citesc si eu ;))

  6. iti tin pumnii este genial:)) voi astepta recenzia ta

  7. Zipyღ spune:

    Ma bucur ca ati gasit aceasta carte!! Are un subiect interesant si foarte frumos^^

  8. Zipyღ spune:

    Si eu as vrea sa citesc aceasta carte. Chiar vreau sa stiu ce se intampla mai departe cu Roxy.

  9. Zipyღ spune:

    Coperta este frumoasa, imi place la nebunie!! Si are ceva scris pe ea, transparent… I’m beautifull. I’m not si nu inteleg care este cuvantul urmator.

  10. Zipyღ spune:

    Sper sa faci rost de carte, sa o citesti si sa pui recenzia pe blog. Abia astept!!

  11. Isabele spune:

    Suna interesant, sper sa apara si la noi.

  12. Romina spune:

    Si eu sper sa apara in Romania

  13. Romina spune:

    Ar trebui sa pastreze coperta daca se hotarasc sa o publice

  14. Romina spune:

    Mi se pare o carte foarte obiectiva , prezinta o poveste de viata

  15. Romina spune:

    Chiar am trecut si eu printr-o situatie similara ca a lui Roxy

  16. Andreea spune:

    Cartea asta as vrea si eu s-o citesc.

  17. Andreea spune:

    Coperta e superba,intr-adevar,inspira multi oameni.

  18. Andreea spune:

    Subiectul cartii ma atrage mult..sper sa para si la noi.DAr nu cred.

  19. Andreea spune:

    Imi place ca fata tine in mana o chitara. Love it❤

  20. Andreea spune:

    Intr-un cuvant:brilianta.

  21. =)) da corect brilianta …cartea asta este deosebita adevarat:)) inspira da si asta .dar are ceva mult mai mult decat atat ..ideea si subiectul abordat sunt interesante :))

Lasă un răspuns

