Antonia’s Mailbox #11

In ultima vreme am cumparat o gramada de carti😀 dintre care unele sunt si pentru voi:

20130117_143558

”Numere” si ”Daca as ramane” sunt pentru concursul de fidelitate, iar ”Fior”, ”Fata de Hartie” si ”Pulbere de Stele” sunt pentru mine😀 Am citit ”Fior” acum vreun an si jumatate, dar atunci am imprumutat cartea de la Cristina. Am vrut sa ii fac recenzia, dar nu imi amintesc prea mare lucru.

20130117_180109

Astazi a venit si curierul cu comanda de la Elefant.ro si mi-a adus mai multe carti + 2 CD-uri. O copie a cartii ”Supranatural” este a Cristinei, trebuie sa i-o dau maine. Sincera sa fiu, unele carti le-am luat pentru ca erau reducerile foarte mari, de exemplu ”Gideon, hot de buzunare”. Oricum, ma gandeam sa facem niste concursuri fulger si sa introducem si vreo carte. Ce ziceti?

pizap.com13584387404311

Aici sunt niste carti si swag-uri pe care le am din strainatate. Cartea ”Geek Girl” va aparea de abia pe 28 Februarie, dar eu o am de la editura HarperCollins pentru recenzie. Swag-urile sunt in mare parte pentru voi, eu o sa pastrez foarte putine si de acolo o sa ii dau si Cristinei😀

Cam atat pana acum. Voi ce ati mai achizitionat?

43 thoughts on “Antonia’s Mailbox #11

  1. Romina spune:

    O idee buna . sunt foarte tari concursurile fulger si asa suntem int-o era a vitezei

  2. Deci ;)) ..foarte interesante achizitile seros acum :)) par geniale ;))

  3. eu de primit nu am mai primit nimic ..cam greu cu fondurile europene ;)) plus ca nu am o biblioteca si nu as vaea unde sa tin toate cartile ..desi eu tot mai cumpar cat mai cumpar ..momentan astept sa imi aduca o prietena ultima carte din academia vampirilor :))

    • agnesmaryo spune:

      cred ca am mai spus odata ce am cumparat si primit deci nu ma mai repet! oricum ma asteapta carti multe de citit si eu citesc in portii scurte de pauza de la studiu si alte activitati! si totusi termin de citit repede cartile fiindca sunt extrem de interesante! in doua zile am terminat cianura pentru un suras iar acum sunt la 320 de psici negre continuarea, probabil ca dupa ce o termin ma apuc de hobbitul

  4. mi-ar face placere daca veti citi farm ..am facut o scurta obsesie pentru ea ;)) poate si o recenzie🙂

  5. fata de hartie este tare draguta ;)) adica imi place varianta pe care ai luat-o tu :)) dar si prima coperta era draguta ;))

  6. si atat de groasa e ghideon asta ? Si eu trebuie sa o cumpar ca am al doilea volum si nu pricep mare lucru:)) desi imi place ca e atat de micuta ..e adorabila marimea ei;))

  7. Lexy spune:

    Frumoase achizitii🙂 Eu nu cred ca voi pupa vreo carte tiparita prea curand din moment ce abia mi-am luat kindle-ul :))

    • in situatia asta voi fi si eu dupa paste …adica ai mei au impresia ca nu imi vor mai cumpara carti tiparite ..ha ha ce gluma buna ..sper sa nu o faca ….mai ales ca eu port ochelari la citit ..deci nt, nt,,,

      • agnesmaryo spune:

        sa nu inlocui niciodata palcerea de a citi carti tiparite si de a le avea in biblioteca/ dulpa etc nu conteaza in ce si in niste cutiute daca le tii si ai grija mare de ele, dar sa le pastrezi ca pe niste comori, eu pentru nimic in lume nu as inlocui placerea cititului in aceasta varianta! poate doar pentru niste carti pe care nu imi vine sa arunc banii , si le-as citi pe kindle iar daca mi-ar palcea mult mi le-as lua

      • da la asta m-am gandit si eu ..nu o sa o fac..eu nici nu as fi visat la un e-book dar am acolo cateva carticele cred ca 4-5 …si mi-ar placea sa le citesc dar doar atat

  8. ~Tyna~ spune:

    Wow!Desigur ca am vrea concursuri fulger :X:X

  9. agnesmaryo spune:

    frumosii, chemarea ingerului, numere, daca as ramane, fata de hartie, si swagurile sunt cele mai frumoase achizitii super! pe mine astea m-ar tenta si imi plac! p.s ce recenzie sa-i faci la fior>? eu am citit-o si am vandut-o fiindca nu mi-a placut! e o carte banala plictisitoare….care m-a determinat sa nu mai citesc continuarea sovaire!

  10. Zipyღ spune:

    Imi place ce ai achizitionat!!Sunt foarte bucuroasa pentru tine!!Sper sa fac rost de Supernatural:)

  11. Zipyღ spune:

    Imi plac foarte mult swag-urile primite!!Sunt dragute^^Le ador la nebunie.

  12. Zipyღ spune:

    Eu nu am primit mai nimic:) Dar am facut rost de cateva carti in format pdf^^

  13. Zipyღ spune:

    Apropo Antonia. Iti multumesc pentru cartea Edge of never. Mi-a placut foarte mult^^Cred ca o sa postez recenzia un pic mai incolo:)

  14. Zipyღ spune:

    Iar cat despre concursurile fulger. Sincer nu-mi plac…Nu prea ai sanse sa castigi la el.

  15. Isabele spune:

    Interesante carti, eu din ele am citit doar Fior. Mi-ar placea sa mai citesc Pulbere de stele si Fata de hartie.

  16. Romina spune:

    Am vazut filmul Pulbere de Stele pe ptro tv l-au difuzat intr-o zi , cat de mult mi-a placut ,dupa ce o citesti ai putea face o recenzie si eu imi doresc s-o citesc!

  17. Romina spune:

    Cat de frumoase sunt Swag-urile!

  18. Romina spune:

    Toate cartile sunt frumoase !Nu as putea alege din ele care sunt mai frumoase

  19. Andreea spune:

    Felicitari pentru achizitii!!

  20. Andreea spune:

    Spor la citit!!!

  21. Andreea spune:

    Cartile sunt foarte frumoase.MAi ales Fior.

  22. Andreea spune:

    Nici nu stii pe care sa citesti prima data.

  23. Andreea spune:

    Am primit si eu cateva carti.DAca vreti sa le vedeti aici:
    http://identifyreading.blogspot.ro

  24. Gabriela spune:

    Cum e cartea ”Fata de hârtie” ?🙂

Lasă un răspuns

