Cover Reveal „Luck of the Draw”&”Falling for Her Fiance”

I’m so excited to be part of this tour🙂 It’s my first tour and it’s a pleasure for me. I’ll show you the covers for the books „Luck of the Draw” by Kelley Vitollo and „Falling for Her Fiance” by Cindi Madsen🙂

LuckOfTheDraw_cover_FINAL-500

FallingForHerFiance_cover_FINAL-500

I like more this cover because is with blue❤ but the first one is nice too🙂 What do you think?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

26 thoughts on “Cover Reveal „Luck of the Draw”&”Falling for Her Fiance”

  1. Zipyღ spune:

    Felicitari!! Ma bucur ca faceti parte din acest blog tour^^

  2. Zipyღ spune:

    Sunt dragute copertile. Imi place cea cu albastru:)

  3. oik inca doua carti dragute ..vai de fiecare data cand vad vreo carte …o vreau apoi ma pisc de maini si imi dau seama ca e imposibil de luat , plus ca nu tot ce zboara se mananca …

  4. Zipyღ spune:

    Cea cu rosu este draguta….dar mai mult imi place cea albastra^^

  5. in totalitate in asentiment cu zipy ..e destul de frumos ca aceste carti fac parte in blog tour..

  6. prima carte ma duce cu gandul la un joc de carti , ceva in genul in dragoste si in razboi totul e permis, dar atunci cand dai totul pe o carte iubirea se transforma in cel mai urat cosmar , mi ales daca a trait ca intr-un vis

    • agnesmaryo spune:

      iubirea este ca un joc de carti sa sti! cand pariezi totul pe o carte si afli ca nu ai castigat si ai pierdut totul de dragul acelui AS pe care il tineai in mana ascuns, atunci nu ramai decat cu regretele un gust amar si tentatia de a disparea din aceasta lume care nu mai are ce sa iti rezerve

  7. a doua e ceva in genul poti sa tii un secret ?

  8. agnesmaryo spune:

    prima carte reprezinta o invitatie la aflarea raspunsului din coltul din stanga de jos! mi-am adus aminte de o comedie super tare what happens in las vegas:)) odata cu amintirea orasului Vegas

  9. Romina spune:

    mie-mi plac ambele coperti

  10. Romina spune:

    prima carte pare mai interesanta cu cartile alea , te duc cu gandul la jocuri de noroc

  11. Romina spune:

    jocurile de noroc sunt extrem de citadine de aceea mi se pare o carte mai veridica

  12. Romina spune:

    iubesc sa ascult povestile fiecariumom care a pus piciorul intr-un cazinou

  13. Romina spune:

    fiecare are cate o poveste speciala cu castiguri , dezamagiri,regrete

  14. Andreea spune:

    Imi place mai mult prima coperta.😀

  15. Andreea spune:

    Sper ca subiectele sa fie interesante.

  16. Andreea spune:

    Mie imi place mai mult rosu decat albastru.😀

  17. Andreea spune:

    Da ai dreptate Romina.Dezamagiri,regrete.

  18. Andreea spune:

    Insa,se merita citita.

Lasă un răspuns

