Anunt!!!

announcement-wallpapers_8012_1600x1200

Facem acest anunt pentru ca trebuie sa va spunem niste chestii🙂 Acum ca a inceput scoala nu mai avem atata timp pentru postat, asa ca pozele o sa le pun doar de 3 ori pe saptamana. Antonia o sa puna rubrica cu trailerul si serii din strainatate doar de 2 ori pe saptamana. Filmul o sa-l pun vinerea pentru ca noi ne gandeam ca daca tot vine weekendul, sa punem vineri un film la care poate vreti sa va uitati si aveti timp sa va uitati in weekend. Muzica o sa ramana pentru fiecare zi, iar in fiecare duminica o sa punem cate o recenzie. Pe langa asta avem si vesti bune🙂 Am deschis si 3 rubrici noi, dar nu va spunem nimic deocamdata despre ele🙂 Daca aveti sugestii cu ce ati mai vrea sa vedeti pe blog, sau propuneri pentru rubrici, simtiti-va liberi sa va lasati parerea intr-un comentariu🙂

Daca tot am facut acest anunt acum, ce ziceti de putina palavrageala? Ati inceput bine scoala? Noi deja am intrat in forta cu o gramada de teme si lectii de invatat. Saptamana asta ne asculta la istorie, dam test la romana si cine stie ce facem si la celelalte materii. Voi ce ati mai facut?🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

29 thoughts on “Anunt!!!

  1. Romina Gianina spune:

    eu as vrea sa vad mai multi followers fetelor

  2. Zipyღ spune:

    Era de asteptat sa modificati programul blogului. Insa este bine. Adica o sa avem ocazia sa citim rubrici noi, care abia le astept!!

  3. Zipyღ spune:

    Iar cat despre rubricile noi….nu stiu. Eu m-am gandit la o rubrica pentru blogul meu, daca vreti puteti s-o utilizati si voi. Ma gandeam ca vinerea sa fac un post in care sa vorbesc de obsesiile mele curente. Cum ar fi un film,o carte sau semnele de carte care le confectionez singura.

  4. era de asteptat ..sa se modifice niste lucruri pe aici avand in vedere urmatoarele lucruri..unu faptul ca va asteapta un mic examen la sfarsitul anului , pentru care trebuie sa va pregatiti, doi pentru cae un semestru lung adica22 de saptamani ..frate trebuie sa fac linii precum la inchisoare ( nu intrebati ) pe zidurile dormitorului meu ..3 ..timpul nu este alaturi de noi

    • agnesmaryo spune:

      aaaaaaaaa ce simpatica esti:)) si eu fac liniute din astea:))):)) dar sa vezi ce liniute faci daca se intampla sa iti gasesti un prieten care sa faca niste studii o perioada in alta localitate si atunci faci datele de-o schioapa si le tai cu un ditamai X:)) iti spun din experienta! acum mi-am amintit si de unchiul meu care a fost plecat in Irak, Afghanistan etc multi ani si mi-a povestit ca avea un calendar cu AMR au mai ramas:)):)) cate zile

  5. 3 rubrici noi spuneti?sunt tare curioasa abia astept sa vad ce va iesii:)) mai ales ca mi-ar placea sa vad noutati;))

  6. Hm..idei de rubrici? Voi v-ati gandit ca totul sa fie doar despre cartiI>Adica puteti organiza ziua in care vorbiti despre orice , sau ce se ascunde in camera mea ..sau nu stiu ..cartea pe care o asteptati in saptamana respectiva de exemplu va alegeti o zi, joi sau luni si scrieti cartea favorita atat straina cat si romana sau nah ..sau rubrici cu chestii de genul pufosenia saptamanii ( scuze nu ma pot abtine ) ..

  7. ideea cu obsesile curente e foarte tare sau placeri nevinovate …

  8. agnesmaryo spune:

    in concluzie felicitari pentru ca mai schimbati programul postarilor! adevarul este ca nici eu nu mai puteam sa tin foarte mult pasul cu voi! eu lucrez la proiecte si alte chestii si cand vreau sa mai ma relaxez intru si mai citesc bloguri, dar ale voastre ma cam sperioasera in ultimele zile:D:D:D sicner, erau postari lungi cu duiumul:d simteam nevoia de o pauza!

  9. Romina spune:

    toata lumea e ocupata in aceasta perioada . si eu am fost saptamana asta n-am avut timp nici sa comentez

  10. Romina spune:

    sunt bloguri pe care nu s-a mai postat nimic de cand s-a inceput scoala

  11. Romina spune:

    voi insa va tineti bine . majoritatea mailurilor mele au fost de la voi

  12. Romina spune:

    felicitarile mele

  13. Andreea spune:

    Stati linistite fetelor!!!

  14. Andreea spune:

    Toata lumea e ocupata acum cu scoala!!

  15. Andreea spune:

    Da..si eu am dat test la romana si am luat 10.

  16. Andreea spune:

    Succes cu testele si celelalte ..

  17. Andreea spune:

    3 rubrici noi!!Pe blogul vostru,totul suna promitator!!

Lasă un răspuns

