Vacanta s-a sfarsit! :((((

A venit si ziua asta. Maine ne intoarcem in bancile scolii (cel putin unii dintre noi). S-a zis cu culcatul la 3 dimineata si trezitul la pranz, s-a zis cu lenevitul si s-a zis cu statul timp de nu stiu cate ore la calculator. Mai putin timp pentru citit si in general mai putin timp pentru toate. Inainte imi placea la scoala, dar acum o urasc. E pur si simplu obositoare. Trezeste-te dimineata, mergi la scoala, chinuie-ti creierul 6 ore, vino acasa si mai chinuie-ti creierul vreo 4 ore cu teme si invatat. Vacanta asta a zburat asa de repede si ce nu-mi doresc sa inceapa scoala… Voi ce mai faceti? E cineva pe aici care se bucura ca incepe scoala?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

43 thoughts on “Vacanta s-a sfarsit! :((((

  1. Romina Gianina spune:

    nu crred ca se bucura nimeni. si mie imi placea in clasele primare
    Acu abea apuc sa incep , mor dupa scoala mai ales ca viine bacu

    • nici eu nu mai apuc sa citesc cat o faceam la varsta fetelor, dar m-am bucurat de 7 carti citite vacanta asta :)) putin dar am avut timp ,,.cat tanjesc dupa timp ..dar lordul timpului are iar ceva cu mine :))

    • agnesmaryo spune:

      nu va bucurati ca incepe scoala? nici eu nu ma bucuram dar sa stiti ca nu o sa va bucurati nici cand o sa incepeti facultatile! atunci o sa fie si mai greu! eu am inceput de o saptamana si nu prea e bine:D vreau vacanta

  2. Smiling Miss spune:

    Eh, de ne-am mai juca noi cu creioane colorate ca acelea din poza de aici, din postare…Din păcate, noi nu ne mai jucăm la școală. E treabă serioasă:))
    Părerea mea despre vacanța ce a trecut și școală uite-o aici: http://smilingseconds.wordpress.com/2013/01/13/gata-si-vancata-retrospectiva/
    :)Poate vrei să o citești. Mi-ar face plăcere.
    În rest, ce să zic, succes la școală și ambiție să-ți îndeplinești toate visele de mai departe!

  3. Eh, sincera sa fiu eu sunt putin bucuroasa trei saptamani au fost suficiente, nu stiu daca mi-am inarcat bateriile ..dar e ok…

  4. bancile scolii pot fi foarte interesante , daca nu pui la socoteala orele de matematica si guma lipita in interiorul lor ..a da si suspansul pe care ti-l creaza fiecare ora ..cand te roi la toti sfintii sa nu fi tu cel care raspunde azi ..mai ales ca nu ai invatat lectia ..cu bune si cu rele scoala e frumoasa ..eu spun asta pentru ca mai am doar doi anisori de scoala si imi iau zborul, refuz sa fac chestia asta ;))

    • furelise spune:

      Pai da, asa e, ai dreptate. Noroc ca eu nu mai fac mate, sau chimie😀 Sau fizica >:)

    • agnesmaryo spune:

      eu am fost la profil uman si am scapat de materiile reale in cls a 11a, de batrana si obositoarea matematica, fizica chimie etc:D sa sti ca mie nu imi placea scoala si cu toate astea prima mea zi de scoala in cls intai a fost exact in data de 14 septembrie cand am implinit 7 ani si in cls a 12a tot pe 14 septembrie cand am implinit 18 ani am inceput scoala:)) ce pot sa spun decat ca am aniversat ziua mereu la scoala din prima zi pana in ultima zi! la facultate a fost mai diferit ca facultatea incepe in octombrie, iar acum rasuflu usurata si nu mai asociez ziua mea de nastere cu inceputul scolii:)) de multe ori m-am gandit cu oroare ca vine ziua mea, si cand cineva imi spunea mai e putin si vine ziua ta sa vedem ce cadouri primesti eu mereu ma intristam numai cu gandul ca incepeam scoala!

      • Zipyღ spune:

        Am o prietena la uman si mi-a spus ca este bine acolo. Si eu initial vroiam sa ma duc acolo, dar parinti au vrut la mate-info. Sunt bine aici. Chiar imi place:))

      • agnesmaryo spune:

        succes pe mai departe! nu mi-a palcut realul fiindca daca gresesti si uiti un zero se duce tot calculul naiba:)), la materiile umane daca uiti o virgula sau o litera iti scade cateva sutimi dar nu te costa ca dincolo unde se duce tot exercitiul de rapa! oricum la facultate am si materii de ral contabilitate s asa mai departe si mi-e greu si nu le suport:D

  5. Totusi bafta tuturor la scoala:)) atat mie cat si voua celorlalti;)) sper ca semestrul astasa fie bun pentru toti;))

  6. furelise spune:

    Silueta mea avea nevoie de scoala :)) Nu ma bucur ca incepem scoala, dar nici nu-s suparata😀

  7. furelise spune:

    Stiu totusi ca o sa am mai putin timp pentru blogguiala, mai putin timp pentru stat la pc, vazut filme, citit, n-o sa mai pot sa stau degeaba toataziua..

    • agnesmaryo spune:

      sa stiti ca si eu am urat in aceeasi masura ca voi scoala si nu credeam ca imi va parea rau vreodata dupa acesti ani si uite ca acum cand termin si facultatea, am niste regrete si parca mi-as dori sa ma mai intorc din nou la scoala….

  8. iubesc poza aceea cu creioane de ceara , cu ele am desenat mult timp..sunt atat de dragute poate ca am sa reusesc sa desenez si eu zilele astea :)) a da de la comentariul anterior asta sa fie..( am o tastatura batrana )

    • agnesmaryo spune:

      si eu coloram cand eram mica cu astfel de creioane dar sa sti ca de multe ori la mine in casa se gasesc creioane de acest fel si colorate si carioci si plastelina si hartie glasat aetc lipici fiindca mie mi-a placut lucrul manual iar cateodata in vacanta imi place sa mai creez cate ceva!te relaxeaza

  9. furelise spune:

    Dar asta e.🙂 Oricum am sa incerc sa fiu activa atat pe blogul meu cat si pe blogul vostru🙂 si alte bloguri🙂

  10. furelise spune:

    Va urez un semestru bun tuturor! Cu note mari si multe carti citite ;;)

  11. pauna oana spune:

    s-a incheiat pauza.nu e o tragedie.eu mi-am pierdut weekendul invatand la drept comercial.daca iau sub 9 imi dau una in cap.

    • agnesmaryo spune:

      succes! eu de cateva zile asimilez analize SWOT si proceduri operationale in strategii de marketing si ma navalesc sesiuni la finante si asa mai departe de abea astept sa scap fiindca dupa ce termin facultatea dupa anii astia chiar ca nu mai plang:) cat mi-au mancat ei din viata:D si eu am avut de invatat la dreptul muncii, elemente de drept penal si dreptul consumatorului si parca vad ca dau cu stangul in dreptu:))

  12. agnesmaryo spune:

    ei si uite asa se mai termina postarile dese care imi distrugeau pupilele:)) va pup fetelor si succes la scoala! invatati si distrati-va la scoala fiindca atunci cand terminati scoala intervin niste responsabilitati mai mari si mai grele incat scoala o sa vi se para atunci un mizilic

  13. Zipyღ spune:

    Mie, sincer intr-un fel imi place ca am inceput scoala. Imi era dor de colegi si glumele lor:))

  14. Isabele spune:

    Imi pare rau pentru voi, o sa vina si timpul cand o sa va doriti sa mai inceapa scoala. Mi se tot spunea asta, dar abia cand am terminat mi s-a facut dor, de liceu in primul rand.😀

  15. Romina spune:

    vin altele mai tari mai ales cea de vara , cea mai lunga

  16. Romina spune:

    bine ca s-a sfarsit una semestru

  17. Romina Gianina spune:

    acu cateva zile am aflat ca n-o sa mai fie vacanta de paste voi stiati

  18. Romina Gianina spune:

    bucur macar ca termin in iunie , macar atat

  19. Andreea spune:

    Ce pacat!!!!!Nu-mi palce deloc,dar asta e.

  20. Andreea spune:

    place*
    Parca vad acum,teste ascultari si in general chestii naspa.

  21. Andreea spune:

    De-abia astept vacanta de vara.Nu mai rezist!!

  22. Andreea spune:

    Oricum..tutoror bafta la scoala.

Lasă un răspuns

