Tu in ce echipa esti?

In majoritatea cartilor pe care le citim avem parte de triunghiuri amoroase😀 Si tot timpul suntem de partea cuiva. De exemplu, in ”Fortele Raului Absolut” eu sunt de partea lui Derek, nu de a lui Simon, chiar daca si el e dragut.

Voi in ce echipe sunteti? Aveti mai jos personajele dintre care puteti alege (in cazul in care ati citit cartile, evident):

1. Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong

6928235978_53c826bf72_o sau 6928235994_1633c992cd_o

2. Instrumente Mortale de Cassandra Clare

6800838156_2eb86f9205_o sau 6946946317_548fa767da_o

3. Spulbera-ma de Tahereh Mafi

6801582912_9c28b26482_o sau 6801582926_0912f1b6ab_o

4. Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick

6949312037_e94f0f253b_o sau 6949311961_6865ece99b_o

5. Fallen de Lauren Kate

6875678766_6a50081123_o sau 7021780795_1ce5e94a72_o

6. Academia Vampirilor de Rachelle Mead

6744940867_e4bc35b8b7_o sau 6744940961_77a05fb195_o

7. Altfel de Ingeri de Lili St. Crow

6801650964_ec499ace65_o sau 6947759361_38dc4c72b0_o

8. Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith

6803400332_5ef3127a6b_o sau 6803400286_9ec8dccd4c_o

Puteti sa vorbiti si despre alte carti pe care le-ati citit, Fantasy sau nu. Sunt curioasa de partea cui sunteti😉

 

 

40 thoughts on “Tu in ce echipa esti?

  1. TheoRyaMarya spune:

    Pai eu sunt cu Simon (😀 ) Jace, Adrian si Damon🙂 pe langa ei mai sunt Gale din Jocurile foamei, Myrnin din Vampirii din Morganville, Eric din Vampirii sudului, Edward cullen :)) si Roman din Georgina Kincaid

  2. Lexy spune:

    Hm, din ce ai masi sus, sunt cu Derek,Jace,Warner, Patch,Adrian, Daniel si Damon. Altfel de Ingeri nu a fost tocmai preferata mea, dar sincer nu am putut sa aleg intre baieti, pentru ca am citit doar primul volum si inca nu ii cunosc asa bine.

  3. furelise spune:

    Cat imi place postarea postarea asta❤🙂 Pai sa vedem, mi-a placut de la inceput de Derek din Fra, chiar daca era asa magar cu Chloe😀 Pe parcurs isi revine. Cam/Daniel. Pai, in principiu cu Daniel, dar mi-a placut si de Cam, desi a fost bad boy. Am auzit ca devine tipul bun in volumul 2, deci… amandoi :))

  4. furelise spune:

    Despre Dimitri, comentariu separat. Imi place de Adrian, zau ca da. E simpatic, cu atitudinea aia a lui, si ca le ajuta mereu pe Rose, pe Lissa si e dragut cu unii. Dar Dimitri e rus. Si asta spune multe :)) El e Zeul❤

  5. furelise spune:

    Evident cxa team Patch. N-am citit decat primele 2 motive, iar Scott nu m-a facut sa-l indragesc prea tare :-j Team Damon, absolut. Fara niciun dubiu! Stefan era prea… puppy. :)) Graves/Christophe, nu stiu ce sa aleg, pentru ca n-am citit decat primul volum din Altfel de ingeri😀

  6. furelise spune:

    Peeta, din Jocurile foamei. Desi imi placea de Gale, si Jeez! Liam Hemsworth e bestial in rolul lui Gale, sunt team Peeta. Sorry😀 siii..T team Ky din Legaminte de Ally Condie🙂

  7. furelise spune:

    Din Twilight, pai.. am fost team Jacob, acum sunt team Nobody. Ca m-am enervat, uite asa! :)) Si din Casa noptii, Team Stark, desi Heath a facut gestul ala frumos care m-a facut sa plang, in ultimul volum :-< Dar Stark mi-a ajuns la sufletel;;)

  8. Isabele spune:

    In cartile in care avem parte de triunghiuri amoroase sunt cu cei care au format cuplul inca de la inceput. Din ce am citit eu sunt cu Dimitri (Academia Vampirilor) si Stefan (Jurnalele Vampirilor)😀. Chiar daca pe restul nu le-am citit inca, se aplica aceasi regula.

  9. Nu prea le am eu cu echipele dar din fiecare carte citia am cate un preferat ;)) De exemplu jurnalele vampirilor mie imi place barbatul sexi si rau de la academia vampirilor desi nu am citit cartea il plac pe christian..apoi din harry potter eu l-am placut pe plesneala , din robinson crusoe eu l-am iubit pe vineri (daera canibal , dar trecem peste aspectul asta ) …

  10. Zipyღ spune:

    Imi plac casutele astea micute. Sunt dragute!!

  11. agnesmaryo spune:

    eu sunt clar in Team Damon:D

  12. Zipyღ spune:

    1. Simon
    2.-(nu-mi place de nici unul)
    3.-(nu am citit cartea…)
    4.Scott
    5.Ambii, dar parca mai mult Cam^^
    6.In ciuda faptului ca nu-mi place seria, imi place de Adrian:)
    7.-(idem 3)
    8.-(idem 2)

  13. Zipyღ spune:

    Daca ar sa spun si din alte carti ce personaje masculine imi plac ar fi urmatoarele:
    Harry Potter- Gemeni Weasley, mai ales George.
    Academia vampirilor(in ciuda faptului ca nu-mi place seria)- Maison
    Jocurile foamei- Peeta
    Vampirii din Morganville- Myrnin, Sam si Michelle
    Seria Fascinatie- Seth si Regele zana, care al carui nume i l-am uitat.

  14. Romina Gianina spune:

    Team Damon categoric :X

  15. Romina Gianina spune:

    Nu am citit cartile VD , am auzit ca nu se compara cu filmul

  16. Romina Gianina spune:

    Si mai sus la fostele raului absolut team simon

  17. Andreea spune:

    Dintre cele pe care le-am citit sunt in echipa lui Derek,lui Daniel(forever) si a lui Stefan.

  18. Andreea spune:

    Damnare e cartea mea preferata.

  19. Andreea spune:

    Voi in ce echipe sunteti?

  20. Andreea spune:

    Oricum,imi plac majoritatea cartilor prezentate pe echipe. :d

  21. Andreea spune:

    Derek nu e un ciudat,a ramas pana la urma cu Chloe.

Lasă un răspuns

