Magic Pictures #129

Va plac?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

34 de gânduri despre „Magic Pictures #129

  1. agnesmaryo spune:

    o sa incep cu ultima care ma fadcineaza de-a dreptul! cei doi copilasi atata de mici fragili si draguti!absolut adorabili! hansel si gretel care s-au pierdut

    • hansel si gretel? Da duce putin , doar ca inima aia din manutza fragila a fetei imi da o srae de nu stiu visare , stii intr-un fel duce cu o micutza zana sau printesa si un baiat din provincie ..o iubire pura si inocenta a doua suflete micutze

  2. agnesmaryo spune:

    prima poza mi se pare foarte frumoasa, este o tipa intr-un taram pierdut, inconjurata de libelule wow deci chiar imi place! un taram rosu de parca ar fi in preajma vulcanilor oricum grozava ideea

  3. agnesmaryo spune:

    mie a 2a poza imi sugereaza o regina rea, chiar daca are la gat ceva care seamana o cruce mie chiar mi se pare un personaj malefic care sta cu ochii pe o carte plina de incantatii, o vrajitoare

  4. Prima fata seamana cu o fata pe nume Alya ..aceasta e jumatatea mea ..din mintea mea ,,se potriveste cu o chestie scrisa de mine acum 3 ani..dar tipa e pierduta , eu nu vreau sa o trimit de data asta in nici un fel de taram al zanelor ci simplu prizoniera intr-o minte ..a carei imaginatie dispare si reactia fetei este ceva de genul unde sunt? Cum am ajuns aici ? Incotro ma indrept> Ma tem, mi-e frica ..va rog aratati-mi calea ..ajutor..oricine , cineva? ..Ajutor..mai urla ea cu vocea timorata aproape stinsa

  5. a doua imagine e superba , are un peisaj superb..dar partea ciudata e acea tipa ..desi pare o fire calma, e forta distrugatoare …negativa ..imi inspira acel strop de friica si lipsa de esenta a pozitivismului ( oricum superb colierul sau zgarda ) ..

  6. ordinea mea ar fi 3,1 , 2..

  7. Zipyღ spune:

    Vai cat de dragute sunt pozele din acest post!!

  8. Zipyღ spune:

    Prima este demna de o coperta. Sunt dragute libelulele^^

  9. Zipyღ spune:

    A doua este asa goth romance!! Oare ce citeste fata? Jurnalul? O carte cu potiuni?

  10. Zipyღ spune:

    Este asa draguta ultima poza!!! Copilasii parca seamana cu vecini mei, doar ca mai cuminti…

  11. furelise spune:

    Vai, cat imi place prima poza 🙂 Asa fragila, cu speranta in suflet si in privire 🙂

  12. furelise spune:

    Imi place a doua poza, mai ales trandafirii 🙂 Fata e frumoasa, asa roscata si imbracata in negru 🙂

  13. furelise spune:

    Ultima poza-mi aminteste de o carte, dar nu-mi mai amintesc cum se numeste. Era vorba despre o fata si un baiat care fug de acasa, si apoi se indragostesc si… se sinucid. 😕

  14. furelise spune:

    Cred ca ordinea mea este 1, 2, 3, cu 2 si 3 la egalitate 😀

  15. Romina Gianina spune:

    uuuuu.. ultima e atat de draguta, sunt adorabili copilasii

  16. Romina Gianina spune:

    prima imi aduce aminte de Tinkerbell , cat de mult iiubeam desenele alea

  17. Romina Gianina spune:

    roscata parca e desprinssa din desenel cu ariel

  18. Romina Gianina spune:

    parerea mea ca sunt cele mai frumoase dintre toate

  19. Romina Gianina spune:

    le-ai pus pe toate 3 sa-mi aduca aminte de cea mai frumoasa perioada din viata a, copilaria

  20. Andreea spune:

    Woww..cate de frumoase sunt!!Fara dubii….

  21. Andreea spune:

    Femeia din a doua imagine zici ca e mama vitrega din Alba-ca-zapada.

  22. Andreea spune:

    Oricum ordinea mea este 231.Insa imi plac toate.

  23. Andreea spune:

    Toate imi aduc aminte de copilarie.

  24. Andreea spune:

    Ce imi palce libelula albastra..

  25. Andreea spune:

    place* scuze. 😀

Lasă un răspuns

