Delirium de Lauren Oliver-In curand la Litera

Acum o ora am primit un mail de la blogul Sabinnei (Sabinna’s Angel for a Story) in care am vazut ca Delirium de Lauren Oliver va aparea si in Romania, la editura Litera. Nu stiam nimic despre asta asa ca am facut cateva ”cercetari”. Chiar pe pagina de Facebook a editurii s-a confirmat ca in primavara acestui an vom avea ocazia sa cumparam cartea😀 Nu e minunat?

Banuiesc ca majoritatea dintre voi ati auzit de cartea asta, dar oricum eu o sa va pun si descrierea (tradusa de mine) + mai multe variante ale copertii😀

blue-and-purple-wallpapers_32061_1920x1200

Inainte ca oamenii de stiinta sa gaseasca cura, lumea a crezut ca iubirea este un lucru bun. Nu au inteles ca odata ce iubirea -deliria- infloreste in sange, nu mai ai cum sa scapi de ea. Lucrurile sunt diferite acum. Oamenii de stiinta sunt capabili sa extermine iubirea, iar guvernul ordona ca toti cetatenii sa primeasca cura pana la 18 ani. Lena Holoway a asteptat din totdeauna ziua in care va fi vindecata. O viata fara iubire este o viata fara suferinta: in siguranta, masurata, previzibila si fericita.

Dar au mai ramas 95 de zile pana la tratamentul ei, iar Lena face inimaginabilul: SE INDRAGOSTESTE.

Am vrut sa citesc cartea aceasta anul trecut in vara dar ma bucur ca nu am facut-o. De abia astept sa o cumpar😉 . Voi ce parere aveti? O sa cumparati ”Delirium” atunci cand va aparea la Litera?

36 thoughts on “Delirium de Lauren Oliver-In curand la Litera

  1. Romina spune:

    Eu o voi cumpara am auzit multe despre cartea asta!

  2. furelise spune:

    Descrierea suna super tare!❤

  3. furelise spune:

    Si titlul e foarte misto, strans legat de poveste🙂

  4. furelise spune:

    Imi place mult prima coperta🙂 Si a treia e draguta ;;)

  5. Deci sunt incantata , adica eu visam cartea asta ..mi-o doresc de ceva timp si da apare:))

  6. nu imi place a 4-a copera, voiam sa o cumpar in limba engleza dar era foarte scumpa…oricum ma bucur ca apare seria , e nemaipomenita

  7. coperta :)) imi cer scuze graba emotiile fericirea , extazul:))

  8. sunt innebunita dupa prma coperta dar si cele mai simple sunt frumoase

  9. ~Tyna~ spune:

    imi puteti spune cum sa invit pe cineva ca administrator pe blog?adica am invitata,dar acel cineva nu a primit invitatia…voi cum faceti ca postati amandoua pe blog?

  10. agnesmaryo spune:

    nu uite eu chiar nu am mai auzit de aceasta carte la voi pe blog am auzit pentru prima data

  11. Zipyღ spune:

    Am auzit ca acesta carte va fi publicata la Litera anul trecut.

  12. Zipyღ spune:

    Dar nu o sa-mi cumpar cartea. Are ceva ce nu-mi place…

  13. Zipyღ spune:

    Insa copertile sunt dragute. Sper ca Litera sa nu faca vreo tampenie si sa schimbe coperta!!

  14. Zipyღ spune:

    Foarte frumoasa este prima, chiar imi place^^

  15. Dany spune:

    De abia astept sa apara cartea😀 Vreau neaparat sa o cumpar si sa o citesc. Subiectul e un pic diferit de ce am citit pana acum, dar imi place😀

  16. Romina Gianina spune:

    De obicei ai nostrii strica tot farmecul unei carti

  17. Romina Gianina spune:

    Cand vezi ce coperta li s-a parut lor ca s-ar potrivi ti se face rau

  18. Romina Gianina spune:

    As cumpara-o si daca ar fi intr-o folie de nailon

  19. Andreea spune:

    Am vrut si eu sa-mi iau carte asta,dar e prea scumpa.

  20. Andreea spune:

    cartea*
    Bine ca o sa apara la noi.

  21. Andreea spune:

    Si mie imi plac copertile.Le-am prezentat si eu pe blogul meu: http://identifyreading.blogspot.ro

  22. Andreea spune:

    E mai frumoasa prima pe care ati pus-o ca originala.

  23. Andreea spune:

    Imi plac foarte mult ochii fetei.

Lasă un răspuns

