All These Lives de Sarah Wylie

Dani in varsta de 16 ani este convinsa ca are 9 vieti. Inca de cand era mica a scapat de 2 ori din situati in care ar fi trebuit sa moara. Dar geamana lui Dani, Jena, nu este asa norocoasa. Are cancer si s-ar putea sa nu fie in stare sa supravietuiasca. Tatal lui Dani neaga totul. Mama ei incearca sa faca fata la toate si sa demonstreze ca totul e normal. Iar Jena se stinge. Pentru a face fata, Dani isi propune sa scape de vietiile ei extra. Poate ca vor fi eliberate in univers si cineva care vrea sa traiasca mai mult decat ea va primi una. Cineva ca Jena. Dar atunci cand Dani ajunge la punctul culminant, ea se confrunta cu o realizare uluitoare. Poate ca pana la urma nu are 9 vieti. Poate ca de fapt a avut tot timpul doar una.

Ce parere aveti? Doar ce am gasit cartea aceasta pe Goodreads si mi se pare interesanta. Nu prea cred ca este vreo poveste de dragoste in ea, ceea ce este bine. Am citit destule in ultimul timp😀

33 thoughts on “All These Lives de Sarah Wylie

  1. Zipyღ spune:

    Mi se pare groaznic pentru Dani. Sa creada ceva si cand colo este altceva.

  2. Zipyღ spune:

    Saracuta Jenna, sa moara din cauza cancerului. Urat…

    • antonia8900 spune:

      Poate ca nu moare pana la urma😀 Cine stie ce o sa se intample…

    • agnesmaryo spune:

      am pierdut pe cineva drag din cauza acestei boli nenorocite exact acum cateva zile(motivul pentru care am fost absenta), asa ca va rog sa ma credeti ca boala secolului cancerul este ingrozitoare si cei care mor din cauza ei se zbat pana la ultima suflare! doamne fereste de asemenea boala! sper ca medicina sa avanseze si sa se descopere solutii fiindca deocamdata citostaticele care alunga durerile sunt singurele alinari, sau operatiile care scot aproape toate organele mai prelungesc viata chinuita a bolnavilor! sa va ganditi cu totii ca in fata mortii nimeni nu a biruit decat Dumnezeu, asa ca pretuiti-va viata si pe cei din jurul vostru fiindca boala asta nenorocita parca da cu banul si alege in fiecare zi niste bolnavi!

      • antonia8900 spune:

        O, imi pare sincer rau. Condoleante. Si da ai dreptate, cancerul e o boala cumplita. Din fericire, nu am pe nimeni in familie cu boala asta, dar ce am auzit si ce am vazut la emisiuni e de ajuns.

      • agnesmaryo spune:

        multumesc! nu era ruda mea de sange era a logodnicului meu, dar dat fiind ca in maxim doi ani ne vom oficializa casatoria eu am considerat persoana respectiva ca fiind de la mine din familie! oricum eu ma atasez si de un purice:) vorba vine, dar de un om…sunt genul de persoana care ma atasez mult de toti care ma inconjoara!

      • din pacate atat cancerul cat si boala uitarii nu au leac in momentul actual..imi pare rau pentru pierderea suferita ..crede-ma ca pe o parte te inteleg , prin spitale , mereu ma atasam de copii care sufereau de aceasta boala, crede-ma ca ma durea foarte mult😦 , imi dadeam seama ca eu eram intr-un fel privilegiata ..adica nu eram atat de grav bolnava ..dar ei ..ei crede-ma ca sunt contienti pana in ultima clipa ca se vor duce si cu toate astea lupta , spera , si iubesc mai muilt decat oricine

  3. Zipyღ spune:

    Coperta este draguta, am mai vazut imaginea pe deviantart.

  4. furelise spune:

    O doamne! Suna incredibil, descrierea!❤

  5. furelise spune:

    Imi place mult coperta🙂 E foarte frumaosa 8->

  6. stii cu ce cartea seamana chestia cu noua vieti? Cu cele noua vieti ale lui chloe king , dar doar ca si idee ;)) styiu ca nu are acelasi continut ar fi culmea dar ;)) acolo ma duce cu gandul, nu ma citit inca descrierea ;))

  7. mie imi place coperta , e propria ei imagine innecata intr-un rau , sau apa ;))

  8. intr-un fel as vrea sa o citesc dar in alt fel nu🙂 ma mai gandesc🙂

  9. Romina Gianina spune:

    In ultimult timp multi oameni mor din cauza cancerului

  10. Romina Gianina spune:

    Si eu am o sora si nu stiu ce as face in locu lu Dani

  11. Romina Gianina spune:

    Fiecare era sa murim cel putin odata , na bine eu de mai multe ori :))

  12. Romina Gianina spune:

    DAr nu m-am gandit ca as avea mai multe vieti si daca as aea nu le-as consuma

  13. Andreea spune:

    Imi place foarte mult coperta. :X

  14. Andreea spune:

    Si descrierea cartii e interesanta.

  15. Andreea spune:

    Mi-ar placea sa o citesc.

  16. Andreea spune:

    Sper sa faceti o recenzie si sa ne spuneti cum vi s-a parut.😀

  17. Andreea spune:

    All these lives??Suna promitator.🙂

Lasă un răspuns

