Recenzie Gelozie

Am terminat ieri de citit cartea asta si mi-a placut mai mult decat ma asteptam. Povestea devine din ce in ce mai interesanta si deabia astept volumul 4🙂 Va las aici descrierea cartii:

Dragostea este un camp de lupta.

Lumea Reala este un loc inspaimantator. Intrebati-o despre asta pe Dru Anderson, o fata dura care a pus la pamant un numar destul de mare de tipi rai. E inarmata, periculoasa, si gata sa lupte mai intai si abia pe urma sa stea la discutii. Asa ca o sa dureze ceva timp pana sa-si dea seama in cine se poate increde.

Dru a ajuns in sfarsit la Schola Prima caminul Ordinului si locul unde se pregatesc djamphirii din Lumea Reala, dar viata ei devine inca si mai agitata. Pe firmament a aparut o noua svetocha, o roscata vicleana numita Anna, care joaca Ordinul pe degetele ei dragalase si care mai degraba ar omori-o pe Dru decat sa imparta cu ea lumina reflectoarelor. Si se pare ca Dru are ceva ce Anna isi doreste. Iar numele acelui „ceva“ se intampla sa fie Christophe Reynard…

Cum poate crede Dru ca Ordinul o va proteja, cand conducatoarea lui o vrea disparuta?

Dru Anderson nu se teme de intuneric. Desi ar trebui.

Cartea asta a fost cea mai faina din seria asta, mai ales la sfarsit. Dru ajunge la Schola Prima unde e singura printre baieti si e confuza. Graves e alaturi de ea, dar ea tot nu e in largul ei si atunci mai e si idioata aia de Anna. Cat poa sa ma enerveze fiinta asta!

Dru trece prin tot felul de emotii printre care si indragosteala🙂 Dar tocmai aici e mai confuza. Graves e pe o parte, iar Christopher e pe cealalta. Ea o sa afle si niste secrete despre mama ei si Christopher, de fapt a avut vise.

La sfarsit mi-a placut cel mai mult pentru ca Dru se saruta cu Christopher, el o salveaza de la moarte, dar partea nasoala e ca Graves dispare si i se gaseste geaca si o scrisoare de la Serej. Sfarsitul te lasa in aer si deabia astepti sa apara volumul urmator. Actiunea e bine conturata, iar Dru este un personaj aparent dur, dar care e sensibil. Eu ii dau 5 stele cu felicitari si deabia astept volumul 4. Am uitat sa mentionez ca Dru se saruta si cu Graves, dar eu sunt tot Team Christopher🙂 Rating:

183805_dt

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

29 thoughts on “Recenzie Gelozie

  1. furelise spune:

    Stiam eu ca se ajunge aici! Graves/Chirs. Who’s it gonna be?🙂

  2. furelise spune:

    Eu n-am citit volumul 2, deci nici pe acesta. Vai, de abia astept sa le citesc!❤

  3. furelise spune:

    Sa stii ca deja o urasc pe Anna aia. In principiu pentru ca se da ea mai tare decat Dru.

  4. furelise spune:

    Serej este vampirul care a vrut sa o ucida in priam carte, nu? Dar credeam ca a murit😕

  5. furelise spune:

    S-ar putea sa fiu si eu team Christopher, dar inca nu stiu. Ma mai gandesc, nu ma pronunt definitiv :)) Si totusi, nu-mi place ca Graves a fost rapit [-(

  6. Zipyღ spune:

    Este foarte dragut ca au pastrat coperta originala pentru carte. Este draguta. Este singura care-mi place din serie:)

  7. Zipyღ spune:

    In ciuda faptului ca nu am acelesi gusturi pentru carte ca si tine, recenzia imi place:)

  8. Zipyღ spune:

    Din ce am citit reies ca Chritopher este baiatul dragut care ii face ochi dulci lui Dru si ii inmoaie picioarele. Dar nu este singurul mai este si Graves, dar din pacate dispare….Naspa….

  9. Zipyღ spune:

    Imi place poza cu stelute de la sfasit. Este mov^^

  10. Eu nu am citit cartea ..deci nu stiu ce sa spun legat de intreaga serie

  11. imi place recenzia ta ,,e adorabil modul in care o vezi pe acesta dru

  12. deci eui am un princiiu e alb, e pufos, are aripi , e inger..e sau va fi al meu

  13. ai dreptate zipi e adorabil; punctajul e mov

  14. Romina spune:

    Foarte tare carttea!

  15. agnesmaryo spune:

    nu am inteles prea multe fiindca nu am citit restul volumelor si nu cunosc personajele

  16. agnesmaryo spune:

    precizez ca ma enerveaza coperta, tipul nu:D dar tipa da areceva ce nu imi place

  17. agnesmaryo spune:

    ce titlu interesant Gelozie…mda….cate carti se pot face cu acest titlu! cati dintre voi nu sunteti gelosi? eu recunosc ca da! sa stiti ca va puteti da seama daca sunteti gelosi printr-un test, daca simtiti nevoia permanenta de a va pastra lucrurile intacte si nu lasati pe oricine sa vi le atinga sau ceea ce e al vostru trebuie sa fie doar al vostru si sa fie impartit numai cu acordul vostru e clar ca sunteti gelosi! de obicei copii care sunt singuri la parinti sunt asa! sa vedeti mai tarziu cand va faceti iubit:D si simtiti nevoia sa il controlati :))

  18. agnesmaryo spune:

    revenind la tipul de pe coperta parca e jacob din twilight

  19. agnesmaryo spune:

    daca v-a placut nu va urez decat lectura placuta la continuarea romanului, mie nu imi starneste curiozitatea, la cate carti am de citit

  20. Andreea spune:

    Vad ca v-a placut cartea!!

  21. Andreea spune:

    Eu inca nu am citit seria,dar nu prea ma atrage.

  22. Andreea spune:

    Oricum,felicitari pentru recenzie!!

  23. Andreea spune:

    Coperta imi place foarte mult.<3 Are culoarea mea preferata.

  24. Andreea spune:

    Titlul este asa sec.Nici nu stii despre ce e vorba.Good!!!

Lasă un răspuns

