Cristina’s Mailbox

S-a mai scurs ceva timp de cand am postat in rubrica asta si de atunci am mai cumparat si am mai primit carti🙂

Am primit cartea „Ordinary Magic” de la Antonia🙂

DSCF2616[1]Am primit cartea „Eleganta Ariciului” de la niste prieteni de familie.

DSCF2620[1]

Am primit cartea „Misterul Regelui Despre Scris” tot de la niste prieteni de familie si e prima mea carte scrisa de Stephen King.

DSCF2619[1]

Am cumparat cartea „Teatru” de I.L. Caragiale pentru scoala.
DSCF2618[1]

Si am cumparat si cartea „La Jumatatea Drumului Spre Moramant” pentru ca am uitat sa o precomand.DSCF2617[1]

Voi ce ati mai primit/cumparat?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

47 thoughts on “Cristina’s Mailbox

  1. furelise spune:

    Am auzit cate ceva despre Misterul regelui🙂 Sper sa fac si eu rost de ea, sunt tare curioasa❤

  2. furelise spune:

    Ce de carti aici❤ Sa te bucuri de ele! Lectura placuta!❤

  3. furelise spune:

    Ai La jumatatea drumului spre mormant! Super, de abia astept recenzia🙂

  4. furelise spune:

    Am mai vazut pe undeva Ordinary magic, dar nu-mi amintesc pe unde.😕

  5. furelise spune:

    Imi place coperta de la Eleganta ariciului, e simpatica, si titlul e interesant ;;)

  6. Zipyღ spune:

    Ma bucur pentru tine!! Ai primit niste carti foarte frumoase^^Felicitari!!Sa le citesti cu spor:)

  7. Zipyღ spune:

    Imi place Ordinary Magic, are oc coperta draguta, iar descrierea este interesanta:)

  8. Zipyღ spune:

    Si recenzia cartii La jumatatea drumului spre mormant o astept, vreau sa vad mai multe pareri intaite sa mi-o cumpar:)

  9. Zipyღ spune:

    Iar Teatru de I.L. Caragiale este o carte buna. Adica are opere dramatice, care-mi plac si le-as citit din nou cu mare placere.

  10. Trebuie sa recunosc ca ma bucur pentru achizitile tale :)) arata foarte dragut toate :))

  11. Despre prima carte nu am prea multe cuvinte desi imi este straina , am auzit doar cuvinte de lauda la adresa ei

  12. a doua carte imi este satraina , motiv pentru care astept cu nerabdare recenziile ce urmeaza sa le faci ;))

  13. Nenea king, e de-a dreptul genial din toate punctele de vedere ..prima carte zici? Pai eu vreau sa te avertizez ca pe langa scenele infricosatoare si toate cele vei avea parte de un vocabular ce contine cuvinte licentioase ..dar e un geniu in materie ///

  14. Carti de Ion luca caragiale nu prea am citit, dar tot spun catrebuie sa achizitionez una deoarece imi trebuie la bacul de la anu, apropo iti va fi foarte folositoare :))

  15. Cat despre ultima carte , eu nu stiu ce sa spun ..inca ;)) nu am o viziune clara asupra actiunii din ea

  16. Romina spune:

    Eu mi-am facut comanda la Gazda de Stephenie Meyer dar inca nu mi-a venit

  17. Simona Husaru spune:

    Foarte frumoase cartile! Lectura placuta😀 Ma amuza cum suna „eleganta ariciului”

  18. agnesmaryo spune:

    eu am mai castigat Hobbitul si Domnul Bliss de JRR Tolkien, si mi-am mai cumparat in vaza unui voucher castigat vol3,4,5 din ciresarii de constantin chirita, codin/ciulinii baraganului si chira chiralina de panait istrati si vol 3 din iubim de octav dessila, iar in baza altui voucher de 50 de lei de la nemira pe care l-am castigat am luat cianura pentru un suras si 320 de pisici negre de rodica ojog brasoveanu. De cumparat mi-am cumparat de la supermarket femeia la la 30 de ani si eugenie grandet de honore de balzac, barbierul din sevillia si nunta lui figaro de beaumarchais, iubim de octav dessila vol 1 de la iubitul meu am primit cartea citindu-l pe turgheniev de william trevor iar cu roxana maftei care are blog am facut un schimb de carti i-am dat privind soarele in fata si mi-a dat visuri implinite de nora roberts! in februarie cand termin cu examenele la facultate, ma apuc serios de lecturat toate aceste carti si altele pe care mi le-am luat de la un anticariat pe vara si nu am apucat sa le citesc! ador cartile si ador sa citesc!!!!

  19. Isabele spune:

    Frumoase carti sa le citesti cu placere.

  20. Romina Gianina spune:

    CAt de frumoase sunt:X

  21. Romina Gianina spune:

    Am citit si eu Shining de Stephen King si chiar mi-a placut mult , o sa-ti placa scrie atat de usor

  22. Romina Gianina spune:

    Saptamana trecuta mi-am luat Eve 2 : Sacrificiul , de primit nu am primit nimic

  23. Andreea spune:

    Lectura placuta!!

  24. Andreea spune:

    Imi plac cartile pe care le-ai primit/cumparat.

  25. Andreea spune:

    Sper sa faci niste recenzii extraordinare.

  26. Andreea spune:

    Eu am primit Evernight2.De-abia astept sa o citesc.

  27. Andreea spune:

    Stephen King..vreau sa va citesc recenzia la cartea asta.

  28. Krisz spune:

    Buna, doream sa te intreb daca ai dori sa dai la schimb Eleganta ariciului, si ce carti ti-ai dori in schimb. Multumesc!

    • mariacris98 spune:

      Bună, din păcate nu pot să o dau la schimb pentru că am primit-o cadou și e scris pe ea. Sorry!!!! :((

      • Krisz spune:

        Sa stii ca nu ma deranjeaza asta, continutul conteaza pentru mine. Daca te hotarasti totusi sa o dai la schimb astept sa imi spui niste carti care te intereseaza ca sa vad ce am si eu in biblioteca. Seara faina!

      • mariacris98 spune:

        OK, o să mă mai gândesc🙂

      • Krisz spune:

        Buna, te-ai mai gandit la lista?😀

      • mariacris98 spune:

        Scuze, scuze, scuze!!! Am tot zis că răspund, dar m-am luat cu altele și pur și simplu am uitat! Îmi pare rău că a durat așa mult. Ți-aș da din toată inima cartea, dar mesajul de pe ea e chiar important pentru mine. Dacă nu ar fi fost nimic scris acolo ți-aș fi dat-o din toată inima! Îmi pare rău, sper că înțelegi. Numai bine! :*

Lasă un răspuns

