Castigator ”Magie de doi bani”

Dragilor, maine nu prea o sa am timp sa intru pe blog pentru ca am de facut o groaza de teme, asa ca o sa anunt acum castigatorul concursului (vedeti voi cand va treziti postul) ce are ca premiu cartea ”Magie de doi bani” de Kelley Armstrong😀

Magie_de_doi_bani

Fara alte introduceri, castigatorul/castigatoarea este…

YOANA ALEXANDRA

CongratulationsFelicitari, asteptam datele tale pe una dintre adresele:

antoniacalina@yahoo.com

cristinamariamoroti@yahoo.com

whispersatmoonlight@yahoo.com

Ai 5 zile la dispozitie sau anuntam alt castigator😀

O zi buna tuturor si ne auzim mai pe seara.

28 thoughts on “Castigator ”Magie de doi bani”

  1. ioana alexandra spune:

    wow multumesc!!:*
    mi-ati facut ziua mai buna:)
    trimit imediat adresa mea

  2. felicitari , lectura placuta si sa te bucuri de carte:)

  3. cartea asta este superba , imi place titlul ..iar elementele sunt hot ..cu siguranta e un deliciu literar;))

    • furelise spune:

      Si mie imi place titlul, este foarte interesant🙂

      • da stii la ce ma gandeam cand am vazut titlul asta …la faptul ca acest volum este singur ..celallte doua sunt la tritonic, la o gluma proasta adica magie de doi bani/..chiar am fost intrebatadaca cartea are titlul magie de doi bani , de ce t-ai dorii sa o cumperi, adicaeu m-as lua dupa titlu si nu as da doi bani pe ea ,,mi-a venitsa iau o furculita si sa o bag in gatul persoanei respective dar m-am linistit repede

  4. dar totusi nu e putin cam prea sexi tipa de pe coperta / nu stiu zic si eu, desi tinuta este wow..

  5. furelise spune:

    Felicitari Ioana! >:D<

  6. Zipyღ spune:

    Imi place imaginea pe care scrie Felicitari in engleza!!

  7. Zipyღ spune:

    Imi place coperta cartii, este superba!! Imi place stilul autoarei de a scrie. poate o sa reusesc sa pun mana pe carte!!

  8. Romina spune:

    Felicitari castigaroarei!

  9. Simona Husaru spune:

    Felicitari Ioana!!!😀

  10. agnesmaryo spune:

    felicitari castigatoarei si lectura placuta! eu nu m-am inscris la concurs ca mie sincer nu imi place cartea, nu prea ma atrage..

  11. agnesmaryo spune:

    ce bine ca nu puteti intra:)) glumesc bineinteles! dar sincer chiar ati postat mult in ultima perioada si imi este greu sa tin pasul cu voi, mai ales ca am avut si niste probleme si am absentat si probabil voi mai absenta ca am icneput sesiunea!

  12. agnesmaryo spune:

    dar parerea mea, va dau un sfat, de ce nu comprimati postarile? adica afisati postarea magic pictures, sa apara un titlu si sa intram in el si acolo sa vedem imaginile? nu prea ma pricep sa va explic ca nu cunosc cum e sa ai blog si cum poti face acest lucru! ar fi mai degajat blogul si postarile ar parea mai putine si ar fi mai usor de intrat in ele. ca in felul asta la 2-3 postari sunteti nevoie sa incepeti o noua pagina si tot asa…sper ca m-ati inteles

  13. agnesmaryo spune:

    talismanul de la gatul fetei seamana cu steaua lui david

  14. agnesmaryo spune:

    nu imi place coperta ca e prea inchisa, tipa e imbracata in negru de parca se duce la o inmormantare

  15. Andreea spune:

    Felicitari castigatoarei!!

  16. Andreea spune:

    Coperta este foarte frumoasa.Imi place.

  17. Andreea spune:

    E o carte interesanta.Sper sa-ti placa.

  18. Andreea spune:

    E despre vrajitoare,de-aia e imbracata in negru.

  19. Andreea spune:

    Oricum,e despre Halloween cred nu??Am auzit multe despre cartea asta.

Lasă un răspuns

