Profetiile Oracolului de Catherine Fisher

oracolul

Scorpionii alunecau şi hârşâiau bronzul şlefuit, se repezeau furioşi unii la alţii, înfruntându-se, înţepându-se iar şi iar cu cozile lor tremurătoare, cu o înverşunare crescândă. Fără a-şi ridica ochii, Mirany se poticnea în denivelările drumului, cu corpul atât de încordat, încât devenise o masă de energie concentrată în ochi, în mâini şi în felul în care susţinea bolul larg.

Mirany este noua Purtătoare, temându-se de îndatoririle ei primejdioase pentru zeul din ritualurile Oracolului şi de întrebarea secretă pe care şi-o tot pune: Există zeul cu adevărat?

Într-un ţinut chinuit de secetă, toţi cred că străvechiul Archon, Zeul-pe-Pământ, trebuie să moară pentru a aduce ploaia. Dar moartea lui o trimite pe Mirany într-o expediţie înspăimântătoare, având drept aliaţi doar un muzician nebun şi un scrib care jefuieşte morminte…

arhonul

Impreuna cu Alexos,noul Arhon,si cu insotitorii acestuia,Mirany pleaca in pelerinaj la Fantana Cantecelor.Se spune ca acolo se afla comori nepretuite si ca Arhonul doreste impacarea cu Regina Ploii.Dar desertul pe care ei il traverseaza este plin de primejdii stranii.Mai mult decat atat,generalul Argelin,care-si doreste putere si bogatii,este el insusi o amenintare pentru Arhon.

Singura,Mirany trebuie sa infrunte nenumarate si terifiante pericole.
Se va sfarsi cu bine calatoria Arhonului la Fantana Cantecelor?
 
O fascinanta calatorie,aventuri,pericole la tot pasul.

 

Nu am cumparat si nici nu am citit aceste carti pana acum, dar imi atrag de mult atentia. Voi le-ati citit? Chiar as avea nevoie de o parere (buna sau rea)😀 Dar daca nu le-ati citit, ce parere aveti?

32 thoughts on “Profetiile Oracolului de Catherine Fisher

  1. ok, eu personal nu am sa te mint , dar nu am citit aceste carti , dar am auzit multe pareri bune despre ele ..sfatul meu este sa incerci mai ales daca te pasioneaza catusi de putin legendele zeilor , sau mitologiile in general

  2. mi-au atras atentia de ceva timp si mie ..prin titlul pe care il au si copertele acelea frumoase

  3. imi plac descrierile foarte mult atrag precum un magnet , zau acum iti inteleg indecizia ..

  4. prima coperta ma sperie, privrea aia e ciudata am impresia ca se uita urat la mine ;))

  5. iar a dua o iubesc este printre preferatele mele ..mai ales masca din mana fetei ;))

  6. a doua imi cer scuze graba si neatentia sunt de vina plus batrana mea tastatura

  7. furelise spune:

    Am citit si eu primul volum si mi-a placut foarte mult felul in care a fost editata :))

  8. furelise spune:

    Roscata de pe coperta seamana cu Mila Jovovich in Resident Evil😀

  9. furelise spune:

    Al doilea volum suna foarte interesant, sper sa ajung sa-l citesc. Iar coperta este mult mai frumoasa decat a primului volum🙂

  10. Zipyღ spune:

    Eu am castigat a doua carte la un concurs, dar nu am apucat s-o citesc. Pe urma, dupa ce am castigat-o am realizat ca nu-mi place genul si acum o am de vanzare pe blog:)

  11. agnesmaryo spune:

    pe mine ma atrag astfel de carti, mi se par super, cu legende mituri etc

  12. Romina spune:

    ce tare arata! Nu leàm citit

  13. Andreea spune:

    Suna interesant,promitator.

  14. Andreea spune:

    Prima coperta e superba.

  15. Andreea spune:

    Si descrierea e interesanta.

  16. Andreea spune:

    Nu le-am citit,dar astept o super recenzie.

  17. Andreea spune:

    Imi aduce aminte de Cercul secret. :X

Lasă un răspuns

