Cover Reveal #15

BeFunky_Wings_of_Fantasy_by_JollyPenSaptamana aceasta si cea trecuta au aparut niste coperti foarte frumoase. De abia astept sa vad ce parere aveti despre ele😀

smallcover_web_text

Ce parere aveti? Nu e superba? Eu o ador😀

H

Pe locurile 2 si 3 ar fi aceste coperti, care sunt foarte frumoase. Sunt mov😉

H

Mai stiti cartea ”Reviving Bloom”? Se pare ca i-au schimbat coperta, ceea ce e bine, deoarece cealalta era mai naspa.

H

”Reckless” este ultimul volum din seria ”Thoughtless”, scrisa de S.C. Stephens. E sexy coperta😉

Deci, ce ziceti despre aceste coperti? Mie imi plac toate, desi cea de la ”Winter Queen” e preferata mea😀 S-ar incadra la categoria ”Magic Pictures”.

30 thoughts on “Cover Reveal #15

  1. Dumnezeule ..te rog spune-mi ca am cazut direct in rai ..sunt superbe copertele prezentate de tine

  2. Winter queen este nemaipomenita , pare un inger frumos cazut din rai , imi trezeste sentimente pasnice si de liniste , asa o stare sufleteasca buna.

  3. si urmatoarele doua sunt superbe .in special movul acela ..imi trezeste sentimente placute de tihni si liniste ..plus ca sunt destul de romantice

  4. Din randul trei imi place foarte mult misterul exprimat de ochii aceia albastrii ;)) sunt superbi

  5. din ultimul rand prima coperta imi place ..e asa glossy ..nu stiu sa explic ce sentiment imi trezeste

  6. iar ordinea mea ? I, 3,2 SI 4

  7. Romina spune:

    wah Allure e geniala:x Cea mai frumoasa , parerea mea

  8. furelise spune:

    Si Allure e frumoasa, cu efectele acelea🙂 Dar tot mai frumoasa e Winter Queen😀

  9. furelise spune:

    Si ultima coperta e draguta🙂 Imi place ;;)

  10. furelise spune:

    Am auzit cate ceva de Reviving Bloom, parea interesanta, iar coperta nu e urata😀

  11. furelise spune:

    Coperta cartii Reckless chiar e sexy :>

  12. Zipyღ spune:

    Prima coperta este superba!!

  13. Zipyღ spune:

    Si ultima este draguta. Imi place scrisul cu albastru:)

  14. Zipyღ spune:

    Reviving Bloom este chiar superba. Imi place lupul din spatele tipei. De fapt ochii lupului^^

  15. agnesmaryo spune:

    prima a doua a treia si ultima coperta sunt the best pentru mine

  16. Andreea spune:

    Sunt frumoase toate cartile.

  17. Andreea spune:

    Copertile ma atrag cel mai mult.

  18. Andreea spune:

    Sper sa le citesc si eu..candva.

  19. Andreea spune:

    Oricum imi plac cel mai mult al doilea set de coperti. :X

  20. Andreea spune:

    Si mie imi place foarte mult lupul.

Lasă un răspuns

