Movie Time #102

Aseara m-am uitat si la „The Dark Fnight Rises” care a fost fain, dar s-a terminat ciudat.

Warner Bros Pictures si Legendary Pictures prezinta Dark Knight Rises/ Cavalerul Negru: Legenda Renaste, finalul epic al trilogiei semnate de Christopher Nolan.

Au trecut 8 ani de cand Batman a disparut in noapte, transformandu-se din acel moment din erou in fugar. Asumandu-si vina pentru moartea procurorului Harvey Dent, Cavalerul Negru a sacrificat totul pentru ceea ce el si Comisarul Gordon sperau ca e o cauza mai buna. Pentru un timp, minciuna a prins, criminalitatea orasului Gotham fiind zdrobita sub greutatea Actului Dent impotriva infractionalitatii.

Dar totul se va schimba o data cu sosirea unui hot ingenios cu scopuri misterioase. Dar cu mult mai periculoasa se dovedeste a fi aparitia lui Bane, un terorist mascat al carui crud plan pentru Gotham il determina pe Batman sa iasa din exilul auto-impus. Dar chiar si atunci cand isi pune pelerina si masca, e posibil ca Batman sa nu se poata masura cu Bane.

Apare cam putin Batman, dar e OK filmul. Mie mi-a placut. Voi ce ziceti?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

30 de gânduri despre „Movie Time #102

  1. furelise spune:

    NU l-am vazut. Pentru ca un anume el tot spune ca o sa-l vedem in curand, dar nu stiu cand o sa fie acest in curand.

  2. furelise spune:

    Nu stiu ce sa zic despre film, tinand cont ca nu l-am vazut 😀

  3. furelise spune:

    CAtegoric am sa-l vad si eu, pentru ca mi se pare interesant 🙂

  4. nu ma atrage nenea asta :)) dar pare dragut tipul in costum;))

  5. dar nu m-am razgandit eu ma apuc de benzi desenate am auzit ca are poze ;))

  6. Zipyღ spune:

    Nu am apucat sa-l vad, dar mi-as dori. Avand in vedere efectele de care se tot vorbesc si actorii care interpreteaza aceste roluri.

  7. Zipyღ spune:

    Ma bucur ca Garry Oldman face parte din distributie. este unul dintre actorii mei preferati!!

  8. Zipyღ spune:

    Mi-au placut foarte mult desenele animate cu Batman si Joker, imi placea faptul ca erau desenati intr-un anume fel, care il puteam reproduce pe foie.

  9. Zipyღ spune:

    Un sigur lucru nu-mi place. Ca joaca Anne Hathaway. Si are si rolul matei.

  10. agnesmaryo spune:

    nu l-am vazut deci nu ma pot pronunta decat dupa ce am vazut pe net trailere si descrieri

  11. Andreea spune:

    Tocmai l-am primit si eu..sper sa nu ma dezamageasca. 😀

  12. Andreea spune:

    De-abia astept sa-l vad,dar de …e scoala asta.

  13. Andreea spune:

    In schimb,are un poster superb.

  14. Andreea spune:

    Si imi place,pentru ca filmul e plin de actori foarte buni.

  15. Andreea spune:

    Trailer-ul este foarte interesant.L-ati vazut??

Lasă un răspuns

