Movie Time #101

M-am uitat astazi la filmul „X-Men First Class” si a fost superrrrr!! Cand am fost mica imi placea sa ma uit la desenele astea si la multe altele, dar majoritatea sa fie cu lupte. De mica mi-au placut chestiile astea si ma bucur ca s-au facut si filme.

Poster X-Men: First Class

X-MEN: CEI DINTÂI reuneşte anvergura şi acţiunea blockbuster-ului verii cu o poveste bazată pe personaje care dezvăluie începuturile poveştii X-Men şi o poveste secretă a războiului rece şi lumea noastră în pragul Armaghedonului. În timp ce cei dintâi descoperă, controlează şi îşi acceptă puterile formidabile, se formează alianţe care va naşte războiul etern dintre eroii şi ticăloşii din universul X-Men. Ca toate poveştile grozave cu X-Men, X-MEN: CEI DINTÂI abordează teme şi probleme ambiţioase, oferind în acelaşi timp o privire bogată şi personală asupra unei echipe neobişnuite de supereroi.

Filmul e plasat în anii ’60.Tensiunile tot mai mari dintre SUA şi Uniunea Sovietică ameninţau întreaga planetă – fapt ce a dus la criza rachetelor din Cuba. Atunci lumea a descoperit existenţa mutanţilor.

Tot în această perioadă Charles Xavier l-a întâlnit pe Erik Lehnsherr.  Înainte ca Charles (James McAvoy) şi Erik (Michael Fassbender) să-şi ia numele de Profesorul X şi Magneto, erau doi tineri care-şi descopereau puterile. Înainte să fie duşmani de moarte, au fost cei mai apropiaţi prieteni, lucrând împreună şi cu alţi mutanţi pentru a opri cea mai mare ameninţare pe care a cunoscut-o lumea vreodată.

Câţiva dintre aceşti tineri recruţi mutanţi sunt favoriţii fanilor filmelor anterioare cu X-Men, iar alţii sunt eroii clasici din benzile desenate, dar noi în seria de filme. X-MEN: CEI DINTÂI oferă răspunsuri la întrebările care au intrigat fanii filmelor sau a benzilor desenate  multă vreme: Cum s-au reunit X-Men? De ce este Charles într-un scaun cu rotile? De unde au apărut conacul X-Mansion şi Cerebro? Însă temele şi contextul istoric va rezona cu cei nefamiliarizaţi cu celelalte filme din serie.

Ati vazut filmul? Daca nu, sa va uitati neaparat la el🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

27 thoughts on “Movie Time #101

  1. Zipyღ spune:

    Vai, cat mi-a placut filmul acesta!!

  2. Zipyღ spune:

    Mai ales ca joaca scotianul James McAvoy!!

  3. Zipyღ spune:

    Mereu mi-au placut fimele si desenele animate cu X-men. Si a fost placut sa vad cum a aparut totul!

  4. furelise spune:

    Eu nu am vazut inca filmul😀 Shame on me :”>

  5. Zipyღ spune:

    L-am vazut la premierea pe HBO. A fost foarte incantata de el^^Mai ales de Xavier!!

  6. furelise spune:

    Si Wolverine mi se parea super smecher :>

  7. o da desenele cu eroi ce mi-au marcat copilaria ..si film aww ..trebuie urmarit in mod clar

    • agnesmaryo spune:

      desenele cu super eroi fascineaza orice copil fiindca la o varsta frageda cautam modele care sa aiba super puteri si pe care sa le putem dobandi si noi cu ajutorul jucariilor:))

  8. personajul meu favorit era storm , datorita fapului ca putea zbura si controla elementele naturii mai laes ploile si furtunile , a da si omul lup ..era preferatul meu

  9. dap si rouge era un personaj al naibii de interesant :))

  10. oricum ar fi x-man ramane filmul meu stresant si preferat al copilarie mele fericite😉

  11. agnesmaryo spune:

    nu l-am vazut dar urmeaza sa-l vad! si eu ma uitam la desenele cu x men cand eram mica

  12. Andreea spune:

    X-Men e un film pentru cei carora le place aventura.

  13. Andreea spune:

    Nu-mi place …nici macar nu m-am uitat la desene.

  14. Andreea spune:

    Oricum..poate ii dau o sansa.

  15. Andreea spune:

    In schimb imi place posterul.😀

  16. Andreea spune:

    Parca toata lumea vine spre tine…

Lasă un răspuns

