Recenzie: Ratacire de Lauren Kate

ratacire

Am revenit la seria mea de suflet (nu ma satur s-o zic😉 ) si o sa fac recenzia volumului 2, ”Ratacire”. Cand am facut recenzia primului volum, v-am lasat si descrierea, asa ca o sa o las si acum:

Dragostea nu moare!

Iadul pe pământ… cam asta înseamnă pentru Lucinda Price să fie departe de iubitul ei Daniel. Le-a luat o veșnicie să se regăsească, dar acum el trebuie să o abandoneze din nou, tocmai pentru a o proteja.

La Shoreline, o școală privată exclusivistă de pe coasta de nord a Californiei, Luce are parte de experiențe inedite, dar se află de fapt, în mijlocul unui război în care sunt implicate toate forțele  răului. Într-un decor cu totul nou, dar la fel de periculos, ea învață să folosească umbrele ca fereastră către viețile anterioare și descoperă cu ajutorul lor că Daniel nu i-a dezvăluit adevărul întreg. Îi ascunde ceva- ceva extrem de periculos.

E oare posibil ca Daniel s-o fi mințit? E oare posibil ca destinul ei să fie, de fapt, cu totul altul? Câte vieți trebuie să trăiești pentru a găsi pe cineva pentru care merită să mori?

Aventura celor doi îndrăgostiți va continua în volumul al treilea, Pasiune.

Volumul doi m-a exasperat la culme si uneori imi venea sa dau cu el de toti peretii, deoarece Lucinda si Daniel s-au purtat ca doi prosti pe tot parcursul lui. Dupa cum ati citit si in descriere, in acest volum Lucinda o fie in majoritatea timpului departe de Daniel si el de ea. Si din cauza asta imi venea sa-i strang de gat. Daniel o duce pe Lucinda la Shoreline, o scoala privata pentru nefilimi, unde chipurile, ea ar trebui sa fie in siguranta. Faza este ca Lucinda o sa se comporte ca un copil mic si rasfatat deoarece nu suporta sa stea departe de iubitul ei. Uneori, Daniel venea sa o viziteze si de fiecare data cei doi se certau. Bun, si el era un pic cam posesiv si a tratat-o pe Luce ca si cum ar fi fost catelul lui (de fapt, el incerca sa o protejeze si nu si-a dat seama de ce facea cu adevarat). Complicata situatia, credeti-ma.

In acest volum ne intalnim cu personaje noi – Miles si Shelby, doi nefilimi care urmeaza sa devina prietenii Lucindei. Desi in majoritatea timpului am tinut la ei, au fost momente in care am urat-o pe Lauren pentru ca i-a ”creat”. Si o sa va zic de ce: Shelby era super amuzanta si draguta pana i-a spus Lucindei ca a fost cuplata cu Daniel – o chestie de o noapte (serios, adica, ”Fato, ce naiba ai?”). Dar Daniel nu a recunoscut nimic, asa ca nu e 100% sigur ce a spus scorpia aia (scuzati limbajul).

Cat despre Miles, pot sa va spun ca s-a indragostit de Luce si ca din cauza lui, ea si Daniel s-au certat pentru a treia sau a patra oara, desi la finalul cartii a salvat-o pe Luce de la moarte.

Dar pe langa conflictele dintre cei doi, se mai intampla si lucruri importante. Lucinda incepe incet-incet sa afle mai multe despre vietiile ei anterioare si de asemenea o sa fie inconjurata si de mai multe pericole. Cam si Daniel se aliaza, tot pentru binele Lucindei, dar nu reusesc sa o protejeze pana la capat. Pot sa va spun ca in acest volum Cam este de treaba si nu prea mai seamana cu ticalosul din primul volum. Si tot in acest volum, aflam de ce el s-a aliat cu Lucifer (o poveste de dragoste esuata, atata zic😉 ).

De Ziua Recunostintei, toti se aduna la familia Lucindei la masa (Luce, Callie, Daniel, Shelby, Miles, Gabe, Cam, Roland, Arianne si Molly). Finalul este unul sfasietor, dar nu va zic mai mult. Bine, mai o chestie: Daniel va parcurge un drum lung in volumul trei ca sa-si gaseasca sufletul pereche.

”Oare avea sa o gaseasca?

Fara discutie.

Si s-o salveze?

Intotdeauna.”

Adevaruri socante, certuri explozive, povesti de iubire interzise, intrigi si minciuni – toate in ”Ratacire”, continuarea best-sellerului ”Damnare”.

RATING: 4,5/5 stele

Voi ati citit ”Ratacire”?

1357133560

29 thoughts on “Recenzie: Ratacire de Lauren Kate

  1. Zipyღ spune:

    Am citit cartea si mi-a placut. Mi-ar fi placut sa apara mai multe schene cu Cam^^

  2. furelise spune:

    Eu am citit doar primul volum, de abia astept sa ma apuc de volumul 2 >:)

  3. furelise spune:

    Mie Luce mi s-a parut enervanta din primul volum, si vad ca nu s-a schimbat.

  4. Zipyღ spune:

    Imi place recenzia ta. Vad eu bine sau nu ai pus poza cu stelute?In fine, abia astept Pasiune s-o citesc!!

  5. furelise spune:

    Sunt curioasa daca Arianne/Gabe mai apar?😀

  6. nu am citit aceasta serie , dar ma gandesc la ingeri iar eu am luat-o razna cu ingerii:)) ..iat seria asta pare interesanata:))

  7. imi plac foarte mult coperta dar si recenzia..aceasta serie este si cu volumul damnare😕

  8. eu nu am avut timp si nici sansa sa o citesc , ma refer la serie , cine stie ce o sa fac …pe viitor ;))

  9. agnesmaryo spune:

    cand am vazut scris ingrosat dragostea nu moare m-am gandit la romanul amritei dhevi continuarea lui maytrei de mircea eliade:)

  10. agnesmaryo spune:

    mie imi place negru la vestimentatie, de curand am inceput sa renunt la hainele mele negre pe care le-am oferit cadou, fiindca mi-am diversificat garderoba cu vestimentatie mai colorata! rochiile negre ma fascineaza! coperta imi place din aceasta privinta.

  11. agnesmaryo spune:

    am renuntat la negru fiindca negrul imi aminteste de doliu, si asa vor exista multe perioade in care voi fi nevoita sa port aceasta culoare!

  12. Andreea spune:

    Da am citit toata seria.Este preferata mea.

  13. Andreea spune:

    Este superba recenzia.Mie mi-a placut foarte mult cartea.

  14. Andreea spune:

    E de dragoste..ador cartea asta pu si simplu.Are tot ce-i trebuie unui roman de dragiste. :X:X:X:X:X

  15. Andreea spune:

    Lauren Kate e o autoare sensibila care stie cum sa transpuna sensibilitatea in cartile ei.

  16. Andreea spune:

    Coperta este foarte frumoasa.Imi place tot la ea.Nimic de reprosat.

Lasă un răspuns

