Ce asteptam de la Litera in 2013

Daca tot am facut un post cu ce asteptam in 2013 de la Leda, de ce sa nu facem si unul cu Litera? Adevarul este ca Litera se situeaza pe locul 2 la mine in biblioteca (in topul editurilor :D). Anul trecut am achizionat multe carti de la aceasta editura si nu regret nimic. Uitati cateva dintre cartile care ar trebui sa apara anul acesta<3

demonglass

ttDintre aceste 9 carti, exista una singura pe care chiar nu o astept, aceea fiind volumul 9 din seria ”Casa Noptii”. Nu am citit seria si nici nu am de gand sa o fac prea curand😀

ttttVoi ce carte asteptati mai mult?

30 thoughts on “Ce asteptam de la Litera in 2013

  1. imi plac foarte mult copertele , hex and hell este superba ,dar si fallen in love este superba ;))

  2. ok si in topul asteptarilor mele se afla finale ..cartea asta e superba , atragatoare si la naiba are o coperta geniala, am primi cred ca alaltaieri primele 3 volume si am de-a dreptul innebunita dupa croiul copertelor ;))

  3. toate sunt frumoase , dar hm…si aceea de la casa noptii e draguta , desi nu am citit seria le-am cumparat cu bravo , iar daca continua sa le dea , de ce nu =))

  4. si cea de la legaminte e superba ;)) si pe ea o astept ;))

  5. furelise spune:

    O doamne! Continuarea de la Casa Noptii!❤

  6. furelise spune:

    Abia acum mi-am dat seama ca Ingerul noptii e de la Litera. Silly me😀

  7. furelise spune:

    Illusions am auzit ca ar fii draguta ;;)

  8. furelise spune:

    De Finale, nu stiu ce sa zic😀 Seria Ingerul noptii nu e chiar in topul preferintelor mele. Mi-a placut de Patch, decat😀

  9. furelise spune:

    Si coperta de la Fallen in love e super tare❤

  10. Zipyღ spune:

    Sincer, continuarea seriei Fallen ma intereseaza cel mai tare dintre toate^^

  11. Zipyღ spune:

    Imi pare rau ca am uitat sa cumpar al treilea volum din serie. Oricum fac eu rost de el.

  12. Zipyღ spune:

    Alta serie nu ma intereseaza. Mi-a placut Ingerul noptii, insa acum nu mi se pare cine stie ce…

  13. Zipyღ spune:

    Imi plac foarte mult copertile seriei Fallen si ma bucur ca editura le-a pastrat!!

  14. Zipyღ spune:

    Nici mie nu imi place Casa nopti, nu ma atrage subiectul cartii.

  15. agnesmaryo spune:

    finale, illusions si destined sunt frumoase!cred…

  16. Andreea spune:

    Fallen in love si Rapture le am deja.😛

  17. Andreea spune:

    Pe celelalte nu le stiu.

  18. Andreea spune:

    Insa imi plac copertile foarte mult.

  19. Andreea spune:

    Majoritatea sunt originale.Bine ca le-au pastrat.

  20. Andreea spune:

    Cele de la Fallen in Love si Rapture le ador.Sunt atat de frumos si bine realizate.😀

  21. Andreea spune:

    Imi mai place coperta cu rochia rosie.Draguta.

Lasă un răspuns

