Within de Clare C. Marshall

withinalt

Viata lui Trinity Hartell s-a schimbat dupa accident. Lasata cu daune cerebrale ireversibile, ea devine o povara pentru mama ei, un motiv de suferinta pentru prietenul ei Zack si un obstacol pentru cea mai buna prietena a ei, Ellie.

Dar apoi incepe sa scrie. Poate ca este o coincidenta ca psihoticul, ucigasul protagonist al romanului ei are o asemanare izbitoare cu incantatorul Wiley Dalton, un candidat la functia de primar in viitoarele alegeri.

Sau poate ca nu…

Trebuie sa citesc aceasta carte pentru un blog tour pana pe 20 Ianuarie, dar eu m-am apucat de ea acum cateva zile. Am citit doar un sfert, dar pot sa va spun ca deja imi place foarte mult. Si cu siguranta de abia astept sa-i scriu recenzia😀

37 thoughts on “Within de Clare C. Marshall

  1. furelise spune:

    Oau. Imi place subiectul🙂

  2. furelise spune:

    Si coperta e frumoasa tare ;;)

  3. furelise spune:

    Trinity imi aminteste de un anume ucigas din serialul Dexter😀

  4. furelise spune:

    Chiar mi-as dori sa citesc carticica🙂

  5. hm , o carte despre intrigi , minciuna si suspans imi place cum suna

  6. imi place foarte mult descrierea e foarte captivanta

  7. Zipyღ spune:

    Vai..cat imi place descrierea cartii!!

  8. Zipyღ spune:

    Coperta este superba, imi plac culorile si rochia fetei!!

  9. Zipyღ spune:

    Ce dragut!! Abia astept recenzia cartii^^

  10. Zipyღ spune:

    Apropo, cum ai cartea?

  11. diannax3 spune:

    Coperta e extraordinară❤ Îmi place rochiţa, hihi

  12. alyson38 spune:

    am observat ca de o vreme in coace cartile incep cu accidente.cu parintii,prietenii,protagonistii,etc…

  13. diannax3 spune:

    Aşteptăm cu nerăbdare recenzia😀

  14. agnesmaryo spune:

    in loc de frunze mai bine punea fluturi

  15. agnesmaryo spune:

    imi placefoarte mult coperta, este linistitoare

  16. agnesmaryo spune:

    vreau si eu o rochita alba ca a fetei de pe coperta

  17. Andreea spune:

    Sincer…nu ma atrage deloc.

  18. Andreea spune:

    Nici coperta nu mi se pare cine stie ce atractiva.

  19. Andreea spune:

    Insa imi place rochia fetei.E alba,exprima puritatea.❤

  20. Andreea spune:

    Si titlul nu spune prea multe…te lasa sa intre in minunatia cartii…cui ii place.

  21. Andreea spune:

    Ce sa zic…imi place fundalul copertii.

Lasă un răspuns

