Serii din strainatate #21

Am vazut ca v-a placut mult trailerul cartii ”The Unbecoming of Mara Dyer” si cum am promis sa pun descrierea cartii, ma gandeam sa va arat toate cartile din serie (aparute pana acum):

Incepem cu prima carte – ”The Unbecoming of Mara Dyer”

maradyer

Mara Dyer nu crede ca viata ei poate deveni mai ciudata decat atunci cand se trezeste in spital, fara sa-si aminteasca cum a ajuns acolo.

POATE

Ea crede ca mai exista ceva despre accidentul de care nu-si aminteste, accidentul care i-a omorat prietenii si a lasat-o pe ea intr-un mod misterios neatinsa.

EXISTA

Ea nu crede ca dupa tot ce a trait pana acum, se mai poate indragosti.

GRESESTE

Dupa ce Mara supravietuieste accidentului traumatizant de la vechiul azil, este normal ca are probleme. Si-a pierdut cea mai buna prietena, iubitul si sora iubitului ei, si de parca asta nu e de ajuns, familia ei se muta intr-un nou stat pentru a-i oferi nu nou inceput. Dar in curand, acel nou inceput se va umple de halucinatii – sau sunt premonitii? – si apoi apar cadavrele, iar granita dintre realitate si cosmar este sovaitoare. La scoala, apare Noah – un vrajitor devastant de frumos care este determinat sa o ajute pe Mara sa-si dea seama de ce e real, ce este imaginat – si ce este foarte, foarte periculos.

Anul trecut a aparut si volumul 2 – ”The Evolution of Mara Dyer”

c_evolution

Mara Dyer a crezut odata ca poate fugi de trecut.

NU POATE

Obisnuia sa creada ca toate problemele erau in capul ei.

NU SUNT

Nu-si poate imagina ca dupa tot ce a trait, baiatul pe care-l iubeste inca tine secrete fata de ea.

GRESESTE

Mara Dyer stie ca nu este nebuna. Ea stie ca poate omori cu mintea, in timp ce Noah vindeca cu a lui. De asemenea, Mara stie ca intr-un fel Jude nu este o simpla halucinatie. El este in viata. Din pacate, sa-si convinga familia si doctorii ca nu este instabila mintal si ca nu are nevoie de spitalizare, nu este usor. Singura persoana care chiar o crede este Noah. Dar sa fie impreuna cu Noah este periculos si Mara este intr-o constanta frica ca l-ar putea rani. Trebuie sa invete sa-si controleze puterile, si repede! Impreuna, Mara si Noah trebuie sa-si dea seama cum exact a supravietuit Jude cand azilul s-a prabusit, si cum de stie el atat de multe despre ciudata ei abilitate…inainte ca cineva sa fie omorat!

Anul acesta urmeaza sa fie publicata si ultima carte din serie – ”The Retribution of Mara Dyer”. Deocamdata, cartea nu are nici coperta, nici descriere. Cand va aparea ceva o sa va anunt. Luni o sa va arat si trailerul volumul 2 si pregatiti-va pentru ca e SEXY😉

Deci, ce parere aveti despre carti?

38 thoughts on “Serii din strainatate #21

  1. furelise spune:

    Prima suna foarte itneresant🙂 Imi plac analogiile alea🙂

  2. furelise spune:

    Imi place coperta volumului 2🙂 Ca si cea a primului volum ;;)

  3. furelise spune:

    Imi aduce putin aminte de Chloe Saunders( Fortele raului absolut) , dar este o altfel de poveste🙂

  4. furelise spune:

    Eu n-am inteles cine e Jude😀 Fratele ei? Prietenul ei de dinainte de accident?😕

  5. IMI PLAC FOARTE MULT CELE DOUA COPERTE🙂 ..SUNT SUPERBE ;))

  6. cel mai mult imi place prima, iar a doua dupa cum am mai spus imi pare foarte batoasa …ma refer la pozitia trupurilor..

  7. da e dragut sa te trezesti intr-un loc fara sa ai habar cum ai ajuns acolo e asa ciudat , dar totusi foarte interesant si intes de asemenea ;))

  8. alyson38 spune:

    la inceput copertele mi s-au parut cam uratele,dar apoi m-am uitat din nou si parca sunt niste poze foaaaaarte vechi

  9. diannax3 spune:

    Ador coperta celui de-al doilea volum❤

  10. diannax3 spune:

    Îmi place subiectul cărţii, iar structura „Din pacate, sa-si convinga familia si doctorii ca nu este instabila mintal si ca nu are nevoie de spitalizare, nu este usor. Singura persoana care chiar o crede este Noah. Dar sa fie impreuna cu Noah este periculos si Mara este intr-o constanta frica ca l-ar putea rani.” mă face să vreau să citesc cartea cât mai curând posibil😀

  11. diannax3 spune:

    Nu am auzit, până acum, de Michelle Hodkin. Mă întreb care este stilul ei de a scrie :)) Mereu îi compar pe autori, prin modul lor de scris.

  12. diannax3 spune:

    Deabia aştept volumul 3, pentru că .. cine ştie, poate le voi avea cândva în bibliotecă😀

  13. Zipyღ spune:

    Imi place seria, imi place ca autoarea a gasit ceva interesant de scris^^

  14. agnesmaryo spune:

    imi place trailerul la a 2a, trebuia sa puneti trailerul si la prima

  15. agnesmaryo spune:

    a 2a coperta mi se pare mai interesanta in schimb fata de a 2a

  16. Andreea spune:

    Imi place foarte mult a doua coperta.

  17. Andreea spune:

    Si descrierile te atrag..la ambele carti.

  18. Andreea spune:

    Albastrul marii da bine in coperta.

  19. Andreea spune:

    Sper sa apara si in Romania.

  20. Andreea spune:

    SA le citim si noi pana nu se demodeaza :))

Lasă un răspuns

