Magic Pictures #122

Va plac?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

38 de gânduri despre „Magic Pictures #122

  1. furelise spune:

    Ce efect are dragonul acela. Oau, e super 🙂

  2. furelise spune:

    A doua poza striga Ventia sau bal mascat :))

  3. furelise spune:

    Ultima imi place cred, cel mai mult. Cam asta-i ordinea. 3, 2, 1 😀

  4. AleeAly spune:

    ce imi plac pozele !sunt foarte faine!!!!

  5. Zipyღ spune:

    Imi place rochia tipei din ultima poza!!!

  6. Zipyღ spune:

    A doua este preferata mea, imi aduce aminte de un bal vienez^^

  7. Zipyღ spune:

    Iar.prima are o farfurie tare interesanta in brate, ochiul acela seama cu ochiul dragonului din filmul Hobbitul…

  8. Zipyღ spune:

    Vad ca imaginile le-ai luat de pe deviantart. Imi place site-ul, are multe de oferit. Am cont pe el, dar postez din an in paste…

  9. diannax3 spune:

    Prima poză nu mă încântă deloc xD

  10. alyson38 spune:

    acum observ ca in treia poza aia cred ca ii sirena =)))

  11. diannax3 spune:

    A doua poză este .. wow! 😀 Nu am cuvinte pentru a o descrie, îmi place aşa muuult ❤ Părul tipei, rochia, masca, culorile … tot! 😀

  12. alyson38 spune:

    si mie cred ca toate roscatele imi aduc aminte de verisoara unei prietene =)))

  13. alyson38 spune:

    femeia din prima poza aduce a scufita rosie =)) imi place mult rujul

  14. diannax3 spune:

    Îmi place umbrela tipei din a 3a poză 😀 – Mereu m-am întrebat oare cum aş arăta cu părul blond :))

  15. da cum sa nu imi placa pozele =)) eu le ador si cand spun adoe e pe bune adoratie maxima=))

  16. prima poza e atat de gotica , imi place emotia transmisa , dar ma sperie legatura dintre personaj si dragon , sau creatura , nu prea cred eu ca e un simplu ochi al dragonului …duce cu ceva mult mai rau , mai demonic ..ma cam sperie, mai ales privirea aceea inconjurata de foc ..

  17. poza doi ? Emotie , pasiune , singuratate.frumusete, singuratate ..indecizie :)) este superba rochia fetei, iar rolul acesteia i se potriveste manusa , seamana cu o papusa de cristal , e prea frumoasa , parca nu e reala ..e un fel de iluzie ,iluzorie 🙂

  18. ultima poza ma duce cu gandul la o paznica a unei comori , a unei fete suferinde ce este blestemata sa sada in largul marii, e mereu cu gandul la o dragoste reala ..parca e prinsa de valurile marii, e un fel de prizoniera a valurilor marii, fara nici o cale reala de scapare , poza asta imi emana durere si tristete ..

  19. agnesmaryo spune:

    imi plac toate trei copertile

  20. agnesmaryo spune:

    topul meu ar fi a 2-a a 3-a si prima

  21. agnesmaryo spune:

    a2a pare a fi o fata misterioasa la un bal mascat

  22. agnesmaryo spune:

    a 3a o fata trista/o sirena, daca e fata se gandeste la o sinucidere in mare daca e sirena tocmai a iesit din apa pentru a parasi lumea acvatica in detrimentul lumii terestre

  23. agnesmaryo spune:

    prima isi mangaie iubitul care este un monstru si pe care reuseste sa-l vada doar in aceasta oglinda

  24. Andreea spune:

    Nu ma pot hotari care imi place mai mult.

  25. Andreea spune:

    Ultima se potriveste la Fallen in Love-LAuren KAte.

  26. Andreea spune:

    PArca sunt inspirate din povestile copilariei.

  27. Andreea spune:

    Rosu-rubin perfect pentru imagine.

  28. Andreea spune:

    Imi place foarte umbrela.Vreau si eu una.Puteti face una si adevarata?:))

Lasă un răspuns

