Serii/Carti care urmeaza sa fie ecranizate

Ca si cititori, atunci cand ne place foarte mult o carte, vrem neaparat sa fie ecranizata. Cel putin eu, dupa ce citesc o carte, imi fac singura in minte un cast si ma intreb cum ar fi daca s-ar realiza un film sau un serial. Cred ca si voi faceti la fel. Pana acum, au fost ecranizate mai multe serii/carti populare, cum ar fi ”Jurnalele Vampirilor”, ”Cele 9 vieti ale lui Chloe King”, ”Stapanul inelelor”, ”Cercul secret”, ”Micutele Mincinoase”, ”Jocul Minciunii”, ”Twilight”, etc.

Nu o sa zic nimic despre astea, ci despre seriile care urmeaza sa fie ecanizate😀

1. Seria ”Fallen” de Lauren Kate

Am inceput cu aceasta serie, pentru ca ei bine, stiti ca o ramana mereu seria mea de suflet😀 Treaba se misca cam incet, dar fiti siguri ca peste cativa ani o sa avem ocazia sa vedem una dintre cele mai frumoase povesti de iubire ecranizate – adica povestea lui Daniel si a Lucindei.

2. Seria ”Hush, Hush” de Becca Fitzpatrick

hush-hushNu de ceva timp am aflat ca si aceasta serie va fi publicata😀 E o veste buna, nu-i asa? Noi de abia asteptam sa vedem actorii ce urmeaza sa interpreteze personajele😀 Nu orice poate sa il joace pe Patch Cipriano<3

3. Seria ”Eve” de Anna Carey

Untitled-1De data aceasta vorbim despre un serial TV, care se pare ca urmeaza sa fie produs de cei care au ecranizat si ”Jurnalele Vampirilor”. E o idee buna, nu?

4. Seria ”Divergent” de Veronica Roth

Untitled-1Pentru nimeni nu mai este o surpriza faptul ca ”Divergent”, prima carte din aceasta serie va fi ecranizata. Tris deja a fost aleasa si va fi interpretata de Shailene Woodley. Tobias ramane inca un mister, desi se zvoneste ca va fi interpretat de actorul Colton Haynes (Jackson din Teen Wolf):

Untitled-1

5. Seria ”Cronicile Casterilor” de Kami Garcia & Margaret Stohl

Caster-ChroniclesNu mai avem mult de asteptat pana sa apara primul film, mai vreo 2 luni. Actorii alesi nu imi plac deloc (cu exceptia lui Emily Rossum), dar asta nu o sa ma impiedice sa vad filmul (cartea mi-a placut foarte mult)😀

13

6. Seria ”Instrumente Mortale” de Cassandra Clare

The_Mortal_Instruments

Alt film care va aparea anul acesta si pe care de abia astept sa-l vad este ”City of Bones” (Orasul Oaselor). Trailerul este pur si simplu genial<3

mortal_instruments_poster

Nu am terminat aici, mai sunt serii pe care vreau sa vi le arat, asa ca o sa mai fac inca un post saptamana aceasta sau saptamana viitoare😀 Dar pana atunci, de care viitoare ecranizare suneti mai entuziasmati?

44 thoughts on “Serii/Carti care urmeaza sa fie ecranizate

  1. Adelina spune:

    Clar de abia astept „City of Bones” ♥
    Acum m-am apucat de citit a 4-a carte „City of Fallen Angels” care este pur si simplu geniala. ♥

  2. Eu astept Fallen dar si Divergent!

  3. mariacris98 spune:

    „Hush Hush”, dar daca nu o sa aleaga un actor ca lumea pentru Patch fac protest (glumesc🙂 ). Si eu le astept pe toate cu nerabdare, dar sunt dezamagita de cast-ul pentru „Beautiful Creatures”. E total aiurea si nu imi plac deloc actorii.

  4. Lexy spune:

    Eu abia astept sa le vad pe toate:x si Culorile Dragostei urmeaza sa apara in cinema, nu?

    • antonia8900 spune:

      Am vrut sa postez despre ele data viitoare😀 Am citit undeva, cred ca pe un blog, ca filmul va aparea doar in lb germana si nu va aparea si la noi. Ma mai documentez pana la postul urmator😀

  5. furelise spune:

    OMFG!!! Divergent! Mor! :)) Sa dea naiba sa nu fie Colton Haynes Four!

  6. da, doar ca multe serii sunt sortite pieirii , spre exemplu cele noua vieti ale pisicutei, care dupa parerea mea a avut actori care au jucat putin cam slabut ..nu inseamna ca nu erau frumosi sau ceva doar ca frumusetea nu prea a facut casa buna cu reprezentatia actoricesca ei, ce sa-i si faci?

  7. furelise spune:

    Habar nu aveam de Damnare. Am citit doar primul volum, deci tre’ sa ma grabesc cu cititul, sa nu cumva sa ma prinda filmul cu cartile necitite😀

  8. furelise spune:

    Si nici de Eve nu stiam. Si cu asta tre’ sa ma grabesc s-o citesc😀 Adica volumul 2🙂 Un serial.. hm, pare interesant🙂

  9. furelise spune:

    Hush hush, am auzit. Sunt tare tare curioasa ce cast vor alege. Sper sa nu fie Patch naspa ca zau ca nu ma uit😀

  10. omg, deci eu stau si strig ca o disperata pe aici, coperta volumului trei din seria divergent ..deci cred ca seria asta ma innebuneste plin simplitate , luciu si frumusete ..oh , sper sa o patreze si la noi ..si ar fi dragut sa o traduca anul asta ca e whow..a da parca titlul era filme..da ar fi dragut sa vad care sunt actorii

  11. Seria ”Hush, Hush” de Becca Fitzpatrick sunt tare curioasa

  12. Gheorghiev Alexandra spune:

    dumnezeule abiastept damnare:X:X::X,sunt asa fericita,is enorm de curioasa sa vad care vor fi actorii…..iubesc aceasta serie,este una din preferatele mele:X

  13. Romina spune:

    Eu vreau Eve:x . Cu Taylor Lautner in rolul lu Caleb ar fi superb

  14. pixselz spune:

    Convergent o sa aiba coperta aia??!?!Tresa ma documentez.Ahh Patch…Deabea astept<3.Mi-as dori ca locul Norei sa fie interpretat de Lilly Collins.Stiu ca e cam imposibil daaar:))

  15. Isabele spune:

    Cand a fost ecranizat „Cele 9 vieti ale lui Chloe King”?

  16. Zipyღ spune:

    Eu le astept pe toate cu mare drag!!

  17. Zipyღ spune:

    Vazusem pe net ca Lucy Hale o va interpreta pe Lucy in Fallen. Sincer sper sa nu fie asa, nu de alta dar nu-mi place tipa.

  18. Zipyღ spune:

    La Hush Hush nu sunt la fel de incantata cum sunt la Divergent. Sper sa fie actorii care ia-ti arata in poza de mai sus.

  19. agnesmaryo spune:

    ma intereseaza in mod special ecranizarile seriilor 1 si 2

  20. agnesmaryo spune:

    de asemenea seria instrumente mortale si seria divergent iarasi mi-a sarnit curiozitatea

  21. agnesmaryo spune:

    sa vedem cat de bune vor fi ecranziarile pentru ca nu de multe ori cartile sunt mai bune decat serialele, bineinteles ca exista si regula inversa in aceeasi masura

  22. Andreea spune:

    Nu stiam ca Eve o sa fie ecranizata.

  23. Andreea spune:

    DE-abia astept filmul FALLEN. <3<3<3

  24. Andreea spune:

    Si eu vreau sa vad filmul Beautiful Creatures.Din pacat n-am citit cartea.😦

  25. Andreea spune:

    Si nici Instrumente mortale n-am citit,dar pana in vara am timp. :<3

  26. Andreea spune:

    E bine ca se fac ecranizari atat de multe…

Lasă un răspuns

