Movie Time #99

Ati vazut „Spiderman”? Daca nu, foarte rau pentru ca e suuuper! L-am vazut aseara pe ProTV🙂

Poster Spider-Man

„Cine sunt eu? Sunteti siguri ca vreti sa stiti? Povestea vietii mele nu este pentru cei slabi de inger. Daca cineva v-ar spune ca este o simpla istorioara amuzanta, daca cineva v-ar spune despre mine ca sunt un tip obisnuit sau mediocru, fara nici o grija pe lumea aceasta… acel cineva ar minti”.
Peter Parker

„O data cu puterea vine si o imensa responsabilitate”.
Unchiul Ben

In vara aceasta, pregateste-te pentru aventura suprema, pentru ca unul dintre cei mai cunoscuti supereroi ai benzilor desenate isi va face saltul pe marele ecran. Lansat cu ocazia celei de-a 40-a aniversari de la prima aparitie in benzile desenate a Omului-Paianjen, filmul Spider-Man (Omul-Paianjen) se axeaza pe povestea elevului Peter Parker (TOBEY MAGUIRE) care, dupa ce a fost muscat de un paianjen modificat genetic, capata o putere supraomeneasca si abilitatea paianjenului de a se catara pe orice suprafata. El jura sa foloseasca aceste abilitati pentru a lupta contra crimei.

Regizat de Sam Raimi, Omul-Paianjenii mai are in distributie pe: Willem Dafoe – nominalizat de doua ori la premiul Oscar – in rolul adversarului Omului-Paianjen, Green Goblin, Kirsten Dunst, in rolul Mary Jane Watson, James Franco – distins cu premiul Globul de Aur – in rolul Harry Osborn, prietenul lui Peter, Cliff Robertson – castigator al premiului Oscar – in rolul unchiului Ben, Rosemary Harris – actrita nominalizata la premiul Oscar – in rolul matusii May si J.K. Simmonds in rolul J. Jonah Jameson, seful lui Peter la ziarul Daily Bugle.

Ramas orfan de la o varsta frageda, Peter Parker locuieste in Queens, New York impreuna cu matusa May si unchiul Ben. Peter duce viata unui elev normal, lucrand ca fotograf la ziarul scolii, tanjind dupa frumoasa lui colega, Mary Jane Watson si distrandu-se in timpul liber cu prietenul lui cel mai bun, Harry Osborn.

In timpul unei excursii cu clasa, in cadrul careia lui Peter si colegilor lui li se prezinta o demonstratie stiintifica despre paianjeni, Peter este muscat de un paianjen modificat genetic. Curand dupa aceea, el descopera ca si-a insusit puterea si agilitatea paianjenului precum si un simt foarte dezvoltat specific acestei arahnide.

Peter isi foloseste la inceput puterile pentru a face bani, insa dupa ce asista la o tragedie petrecuta aproape de casa lui, el jura sa-si dedice viata luptei contra criminalitatii, luand in considerare cuvintele unchiului sau, Ben: O data cu puterea vine si o imensa responsabilitate.

Intre timp, omul de afaceri megaloman Norman Osborn (WILLEM DAFOE), tatal lui Harry, este pe cale de a suferi niste schimbari. O formula experimentala a scapat de sub control, sporindu-i inteligenta si puterea, luandu-i in acelasi timp mintile. El a devenit acum Green Goblin (Goblinul verde), inamicul Omului-Paianjen, care va pune la incercare juramantul lui Peter Parker de a lupta impotriva criminalitatii si de a-i ajuta pe oamenii nevinovati.

Ce parere aveti?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

37 thoughts on “Movie Time #99

  1. Foarte tare filmul,noroc ca l-am vazut inainte ca eu nu mai am pro tv!😦

  2. Lexy spune:

    Daa, seria am vazut-o si revazut-o de zeci de ori:X Tobey Maguire merita din plin:x prima oara l-am vazut la anticul cinema de la mine din oras, acum vreo 9-10 ani🙂

  3. furelise spune:

    E cel mai simpatic acesta cu Tobby Maguire🙂

  4. furelise spune:

    Si de Kirsten Dunst mi-a placut🙂

  5. furelise spune:

    Cel nou, the Amazing spider man nu l-am vazut, dar am auzit ca e si el bun😀

  6. mie nu mi-a placut filmul, urmaream desenele toate episoadele le-am vazut

  7. alyson38 spune:

    imi place ca povestea e narata la pers I…foarte putine povesti mai sunt asa in zilele de azi

  8. Zipyღ spune:

    In totdeauna mi-a placut Omul paianjen, ma refer la filme. Desenele nu erau cine stie ce….

  9. Zipyღ spune:

    Dintre toti actorii mi-a placut de James Franco, nu de alta dar era dragut in film^^

  10. Zipyღ spune:

    Un singur lucru nu mi-a placut la film….M.J. mi s-a parut falsa…

  11. Andreea spune:

    Da l-am vazut azi.Este foarte amuzant si dragut.

  12. Andreea spune:

    Descrierea e interesanta..te face sa vrei sa te uiti la film.

  13. Andreea spune:

    Imi place posterul,nu stiu de ce.

  14. Andreea spune:

    Si personajele principale isi joaca perfect rolul mai ales Spider Man.

  15. Andreea spune:

    Cine nu l-a vazut..asta e un must-see.

Lasă un răspuns

