Confessions of a Murder Suspect de James Patterson

9780316206983

NU SUNT SIGURA CA MI-AM IUBIT PARINTII

In noaptea in care Malcom si Maud Angel au fost omorati, fata lor, Tandy, este una dintre ultimele persoane care i-a vazut in viata.

NU SUNT SIGURA CA EI M-AU IUBIT

Tandy si fratii ei sunt singurii suspecti, si cand incepe sa-si aminteasca flash-uri din evenimentele tulburatoare din trecut, este fortata sa-si puna intrebarea: De ce este cu adevarat capabila familia Angel?

DAR O SA AFLU CINE I-A OMORAT – CHIAR DACA ACEL CINEVA AM FOST EU

Intr-adevar descrierea cartii este scurta, dar foarte interesanta. Nu am citit foarte multe carti de James Patterson pana acum (doar una si jumatate), dar ador stilul lui de a scrie si cu siguranta vreau sa o citesc si pe aceasta😀 Ca sa nu mai vorbesc despre coperta, care din punctul meu de vedere e geniala.

Voi ati vrea sa o cititi?

26 thoughts on “Confessions of a Murder Suspect de James Patterson

  1. Simona Husaru spune:

    Chiar daca descrierea este scurta pare interesanta😀 Imi place mult coperta! As incerca aceasta carte😀

  2. furelise spune:

    Mamă ce interesant sună!🙂

  3. furelise spune:

    Îmi plac cărțile polițiste🙂

  4. furelise spune:

    James Patterson este cel care a scris Experimentul Angel, nu?🙂

  5. furelise spune:

    Și coperta și titlul sunt foarte mișto🙂

  6. furelise spune:

    Știți cumva dacă va apărea și la noi?🙂

  7. agnesmaryo spune:

    James Patterson are un stil usor de a scrie! cartile sunt scrise cu litere de-o schioapa si capitolele sunt scurte! eu vorbesc despre Vrajitor si vrajitoare! totusi nu resimt o incarcatura afectiva sau un stil scriitoricesc aparte, care sa faca din el un scriitor deosebit!

  8. agnesmaryo spune:

    Coperta de mai sus este geniala!!! imi place enorm! da senzatia de multa actiune!

  9. si eu am ajuns pe aici ..da trebuia sa o zic ..acum, cartea prezentata este geniala , imi place foarte mult ..iubesc autorul , mai ales pentru seria maximum ride ..ah abia astept sa fie tradusa toata ..ps are niste coperti geniale si sunt atat de lucioase ..da precum un copil mic fac stiu, dar nu ma pot abtine ..apoi darul nu l-am citit inca si nici vrajitor si vrajitoare eh cine stie pe viitor

  10. asa iubesc cartea prezentata , imi place descrierea , iar actiunea pare intensa tipic autorului ..in schimb la coperta , cred ca preferam ceva simplu sau ceva in genul celor de la divergent , fara prea multe detalii stiu -stiu sunt o ciudata , dar ma mandresc cu asta …totusi imi plac elementele din spate par a fi spirituale ..dar totusi e prea incarcata

  11. Zipyღ spune:

    Stiu de carte!! In ciuda faptului ca are o descriere scurta pare interesanta:)

  12. Andreea spune:

    Nu stiam cartea asta.

  13. Andreea spune:

    Dar imi place.E genul meu de carte.Vreau s-o citesc.

  14. Andreea spune:

    Imi place coperta.E foarte colorata!!!

  15. Andreea spune:

    James Patterson e un autor bun…stie sa faca sa vrei sa citesti mai departe..

  16. Andreea spune:

    Si titlul e subit…adica oare ce s-a intamplat?

Lasă un răspuns

