Circul Noptii de Morgenstern Erin

The-Night-Circus

Urmărind periplul aventuros al unui circ fermecat, la sfârşitul secolului al XIX-lea, romanul de debut al talentatei tinere scriitoare Erin Morgenstern este o magică poveste de dragoste pentru cititorii de toate vârstele.

Circul soseşte pe neaşteptate. Nu îl precede niciun anunţ, nu îl vesteşte niciun afiş. Se iveşte subit, de nicăieri. Te pomeneşti cu el în faţa ochilor, când ieri nici vorbă nu era de el.

Sub cupola corturilor nocturne, în dungi albe şi negre, te aşteaptă însă o experienţă cu totul unică, o sărbătoare a simţurilor – poţi să te pierzi într-un labirint de nori, să rătăceşti prin meandrele unei grădini luxuriante construite din gheaţă, să priveşti uimit la contorsionista tatuată care se strecoară într-o minusculă cutie de sticlă şi să te îmbeţi cu miresmele de caramel şi scorţişoară ce adie ameţitor prin aer.

Acesta este Le Cirque des Rêves! Bine aţi venit!

Însă, în spatele norilor de fum şi al oglinzilor, se derulează o competiţie crâncenă – un duel între doi tineri magicieni, Celia şi Marco – antrenaţi încă din copilărie să concureze într-un “joc” implacabil de către maeştrii lor misterioşi. Necunoscută celor doi, aceasta este însă o confruntare din care doar unul dintre ei va reuşi să iasă învingător, iar circul este scena pe care se desfăşoară o bătălie cumplită a imaginaţiei şi voinţei.

Dar când o dragoste profundă, pasionată şi magică se înfiripă între cei doi protagonişti, bătrânii lor maeştri trebuie să intervină, iar consecinţe vor fi periculoase pentru toţi cei implicaţi.

O poveste seducătoare, plină de aventură, magie şi poezie.

Acesta este una dintre cartile care vor aparea la Leda anul acesta si sincer, eu de abia astept. Nu am mai citit nicio carte care sa aiba legatura cu circul pana acum, dar mai cu o poveste de dragoste. Va mai las o varianta a copertii, una care mie imi place mai mult😀

the_night_circus_erin_morgenstern

Voi o sa cumparati ”Circul Noptii” atunci cand va aparea la Leda?

39 thoughts on “Circul Noptii de Morgenstern Erin

  1. Isabele spune:

    Eu mi-o doresc, astept aceasta carte de foarte mult timp. Parca nici acum nu mai am rabdare cand stiu ca mai este putin timp.

  2. ok ca sa inteleg ca aceastaeste descrierea cartii? Draguta ce pot sa zic ;)) dar pentru mine cuvantul circ inseamna oroare =))

    • antonia8900 spune:

      Mie imi place la circ😀 Tie chiar deloc?

      • imi plac doar numerele celor care sunt pe sus ;)) nu stiu acrobati cred ? De clovni imi era frica si imi este si acum am senzatia ca se hranesc cu rasetele copiilor , iar animalele ..ma tem pentru ele sunt chinuite si urat intretinute

      • antonia8900 spune:

        Da, acrobati😀 Mie nu-mi e frica de clovni, dar nici nu ma omor dupa ei. Cat despre animale, nu in toate circurile sunt chinuite si urat intretinute. Nu stiu daca s-a uitat careva dintre voi la Serviti Va Rog anul trecut unde vedetele trebuiau sa se ocupe de un circ. Animalele de acolo chiar avea conditii bune si erau tratate ca o parte din familie😀 Dar nu toti fac asa😉

      • Da am vazut , aceeia erau un exemplu de asada , insa eu am prins o repetitie, m-am furisat impreuna cu nite prieteni si am privit si noi ..dar atat de mult au batut acei ponei , incat nu imi pot scoate dfinminte lacrimile si tristetea animalelor , mai ales ca eu sunt moarta dupa ele, apoi in timpul spectacolului tti erau fericiti numai mie imi crestea pulsul si sangele imi clocotea in vene😉

      • anto care sunt numerele tale favorite ? Sau ce anume te atrage atunci cand mergi la circ? ..Si mamei i place ..pe mine ma sperie ;))

      • antonia8900 spune:

        Pana anul trecut, cel mai mult imi placeau acrobatii, dar in Septembrie cand am fost la Circul Orlando a fost un numar cu motociclisti bestial. As fi putut sa vad numarul ore in sir si nu m-as fi plictisit😀 Urasc clovnii, dar nu pentru ca ma sperie ci pur si simplu ca nu mi se par asa amuzanti cum cred ei😀

    • agnesmaryo spune:

      si pentru mine la fel! pe de o parte imi plac numerele iar pe de alta parte ma gadensc la chinurile indurate de bietele animale …

    • Isabele spune:

      Ai dreptate in ce spui, asta era imaginea circului din trecut. In prezent circul nu mai este asa si ma bucura. Acelasi sentiment il aveam si eu, de oroare. Cartea nu stiu daca este in varianta moderna, dar oricum ar fi mi-ar placea sa o citesc.

  3. am vazut articole ca este in pregatire, ma bucur ca cei de la laeda o vor scoate desi subiecul este putin hm…

  4. imi plac foarte mult cele doua coperte ;)) Prima coperta este atat de misterioasa , pare ca circul este de fapt o sfoara manuita cu atentie de o mana importanta , iar cei care intra in circ se pierd printre papusi ce par umane ;))

  5. antonia si eu iubesc motoarele ..tin minte si acum senzatia de adrenalina si viteza ,cum imi circula sangele in vene si libertatea pe care am simtit-o in timp ce eram pe un motor ..abia astept sa fac 18 sa i-au carnetul ,,,

    • agnesmaryo spune:

      eu am facut de vreo 3 ani 18, si tot nu mi-am luat niciun permis de conducere de niciun fel:D pur si simplu simt ca nu sunt facuta pentru masini, motoareetc

      • sincer, si sentimentul meu e acelasi de teama , dar cum sa-i explic mamei ca la sfaritul lunii nu vreau sa dau pentru carnet ha MI-e teama, dar pe de-o parte e necesar sa conduci:))

  6. furelise spune:

    Mor de nerabdare sa citesc cartea❤

  7. furelise spune:

    Le Cirque des Rêves sună atât de frumos. M-am îndrăgostit deja de carte, sper să nu mă dezamăgească.

  8. Abia astept sa apara cartea asta.M-am abtinut sa nu o comand pana acum,pentru ca stiam ca apare la Leda:-D.

  9. Simona spune:

    Deci deabia astept sa apara arata atat de bine❤

  10. Zipyღ spune:

    IN primul rand ma bucur ca aceasta carte este in mana celor de la editura Leda si ca o vor pune pe piata romaneasca curand, sper sa nu schimbe coperta, este chiar draguta, intr-un fel…

  11. Zipyღ spune:

    rii se refera la circ, iar cand cineva zice circ ma gandesc la doua lucruri: animale si oameni care ne distreaza si clovni, iar pe mine clovnii ma sperie, ma duc cu gandul la o persoana cu dinti de rechin galbeni care te mananca…si habar nu am de ce la ma gandesc la asta:?

  12. Zipyღ spune:

    Deci nu stiu daca o s-o cumpar…

  13. Andreea spune:

    Se promite de mult publicarea acestei carti..bine ca o sa se publice in sfarsit.

  14. Andreea spune:

    Mie una imi place foarte mult coperta,un contrast reusit.

  15. Andreea spune:

    Descrierea este interesanta si vreau s-o citesc.

  16. Andreea spune:

    Si desigur va astept recenzia.😀

  17. Andreea spune:

    De-abia astept sa o citesc.Pare interesanta si originala.

Lasă un răspuns

