Movie Time #98

Mi-am dat azi seama ca eu n-am pus filmul „Ghost”, un film superb la care am plans mult.

Poster: Fantoma mea iubita

Sam si logodnica sa, Molly, locuiesc in Manhattan. Sunt foarte indragostiti unul de celalalt si impreuna formeaza un cuplu model. In timp ce se intorc in noul lor apartament, se intalnesc cu Willie. In urma confruntarii dintre cei doi, Sam moare si curand afla ca el este o fantoma. Acum trebuie sa-si avertizeze iubita ca se afla in pericol. Si toate acestea prin intermediul lui Oda Mae, o femeie ce credea ca nu detine aceste puteri. Astfel, pentru informatiile pe care le detinea Sam, iubita sa este cautata de oamenii care ii vroiau raul. Dar nu si daca Sam va fi in preajma, pentru a o proteja.

L-ati vazut? E si acum pe ProTV.

 

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

27 thoughts on “Movie Time #98

  1. nu l-am vazut dar lenea e mult prea mare sa ma ridic din pat sa i-au telecomanda si sa apas pe bumbi zau e greu……….

  2. mda , dupa ce ca am binevoit sa ma ridic sa o anunt si pe mama de fim mi-a spus ca tocmai s-a terminat a fost ceva in genul..eu chinuindu-ma sa ma dau jos din pat , mi-am tarat picioarele pana la usa , bajaind in intuneric doar doar nu ma voi lovii de ceva , deschid usa incet si urlu ..mama muta pe protv ca e un film cu fantoma ,,mama ala cu negreasa ? eu aha ..-mama s-a terminat la sapte ..eu super , abia acum am aflat ..asa ca m-am intors inapoi la laptopul tatei si ei bine tastez …

  3. film,baJBAIND …greu foarte greu …deci cam asa au stat lucrurile

  4. asa coperta aleasa drept afis pentru film e superba …modul in care se impletesc trupurile celor doi , stralucirea spiritelor sau a aurelor in fine , e genial da imi place mult

  5. iar descrierea , e geniala cred ca am sa caut si eu filmul , candva …

  6. furelise spune:

    L-am văzut o dată, când eram mică și nu-mi amintesc prea multe din el😀

  7. furelise spune:

    Patrick Swaize, nu știu cum îl cheamă și eu așa îi zic :)) Nu-mi palce de tip. Nu îi suport fața😀 Scuze fanelor😀

  8. agnesmaryo spune:

    SCUZEEEEE!! EU FAC SI ALTCEVA IN PARALEL! DECI STATI PUTIN CA ACUM L-AM VAZUT PE REGRETATUL PATRICK SWAIZE! EU AM VAZUT FILMUL ASTA DE 3 ORI SAU DE 4 ORI SI MEREU AM PLANS! E SUPERB!!!!!! NOTA 10!

  9. Zipyღ spune:

    Deci a fost suberb filmul, vad din comentarii si post. Asta inseamna ca trebuie sa fie pe lista de filme pe care urmeaza sa le vizulizez:)

  10. Zipyღ spune:

    Nu stiu de ce dar tipul imi aduce aminte de Tom Hanks.

  11. Zipyღ spune:

    Coperta este draguta, imi place ca se imbratiseaza^^

  12. Andreea spune:

    Si eu l-am vazut.Este unul din preferatele mele.

  13. Andreea spune:

    Patrick Swayze si Demi Moore au facut niste roluri supeeerbe.

  14. Andreea spune:

    Povestea este una foarte frumoasa,care se termina asa cum ar trebui.Cel care l-a omorat moare si el.

  15. Andreea spune:

    Posterul este foarte interesant.Imi plac culorile.

  16. Andreea spune:

    De-abia astept sa-l revad.

  17. schuster gabriela spune:

    cel mai frumos film de dragoste

Lasă un răspuns

