The Collector

The Collector (Dante Walker, #1)

He makes good girls…bad. 

Dante Walker is flippin’ awesome, and he knows it. His good looks, killer charm, and stellar confidence has made him one of hell’s best—a soul collector. His job is simple, weed through humanity and label those round rears with a big, red good or bad stamp. Old Saint Nick gets the good guys, and he gets the fun ones. Bag-and-tag.

Sealing souls is nothing personal. Dante’s an equal opportunity collector and doesn’t want it any other way. But he’ll have to adjust, because Boss Man has given him a new assignment:

Collect Charlie Cooper’s soul within 10 days.

Dante doesn’t know why Boss Man wants Charlie, nor does he care. This assignment means only one thing to him, and that’s a permanent ticket out of hell. But after Dante meets the quirky, Nerd Alert chick he’s come to collect—he realizes this assignment will test his abilities as a collector, and uncover emotions deeply buried.

Sigur vreau sa citesc cartea asta cand apare🙂 Descrierea e super tare si imi place si coperta ;;) Voi ce ziceti?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

37 thoughts on “The Collector

  1. coperta e superba , descrierea e ok,inima imi urla ca o vrea iar creierul si ratiunea i pune piedica buget limitat ..dar e superba

  2. totusi drept coperta as fi preferat ceva simplu si frumos am eu o problema cu copertele realizate de manechini

  3. ma intrebam daca pe mine ar reusii sa ma schimbe sa ma faca dintr-o fata linistita si care respecta regulile o badass ,,cred ca mi-ar pllacea

  4. da chiar asa , de ce toate fetele cuminti se indragostesc de baietii rai ? hm..adica doar pentru pericol, pentru adrenalina ,,hm e o intrebare ce a luat nastere doar privind coperta asta

  5. apropo de titlu , imi aminteste de colectionarul , tipul ce aduna de toate pana ajunge sa adune parti ale trupului omenesc

  6. da ,colectionarul de istorie a fost una dintre cartile mele preferate de la micuta biblioteca a scolii am savurat acea carte ..si acum imi amintesc cum dadeam paginile si ma intrebam ce s-a intamplat cu mama protagonistei, sau ce treaba avea dracula acolo…dar a fost superba

  7. furelise spune:

    The collector pare interesantă. Îmi place ideea😀

  8. furelise spune:

    Deci tipul, Dante (ce nume, Dante-Infernul) este un shinigami🙂 Aș citi cartea numai pentru asta🙂

    • furelise spune:

      Și îmi place și coperta, iar citatul acela e foarte amuzant :)) Tipul pe care aș fi vrut să-l întâlnesc când aveam 17 ani, și tipul din cauza căruia aș ucide, dacă fiica mea l-ar aduce acasă :))

    • Dante e genial ..dar sunt trei carti si anume infernul ( unde vei avea niste descrieri superbe ale iadului, ca dupa ce vei termina cartea nu vei stii ce safaci ca sa iti revii) apoi purgatoriu un loc cat de cat linistit si Paradisul ( raiul ) ..e superb :))

  9. Zipyღ spune:

    Prima senzatie pe care am avut-o cand am citit randurile de mai sus a fost acela de deja vu. Imi aduce aminte de seria lui Richelle Mead cu Georgia Kincaid. Voua, nu?

  10. Zipyღ spune:

    Coperta ne arata tot ce este de stiu despre carte si Dante:>If you know what I mean:)

  11. Andreea spune:

    He makes good girls BAD?? Want it.

  12. Andreea spune:

    Imi place foarte mult cartea si coperta.🙂

  13. Andreea spune:

    De-abia astept sa apara.

  14. Andreea spune:

    Imi place foarte mult descrierea cartii.Originala.Adica nu am mai citit o carte cu un asemenea subiect.😀

  15. Andreea spune:

    Sper sa apara cat mai repede.🙂

Lasă un răspuns

