Plictiseala

pizap.com10.054785863496363161357072286704

Doamne, pe bune, sunt asa de plictisita incat imi vine sa-mi dau cu capul de pereti. M-am jucat toata ziua carti si pur si simplu m-am saturat de ele. De citit nu am chef si nu stiu ce sa fac, asa ca postez pe blog. Cum v-ati petrecut prima zi a anului 2013? Sper ca a fost mai amuzanta ca a mea. Si am acum un somn in mine ceea ce nu e normal deloc. Nu stiu ce am zilele astea, dar parca sunt intoarsa pe dos. Si cand ma gandesc la teme ma apuca niste nervi… Voi ce mai faceti? Si, aveti sugestii pentru ceea ce as putea sa fac eu?🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

37 thoughts on “Plictiseala

  1. Lexy spune:

    si eu m-am plictisit teribil azi, am jucat toata ziua remi :)) uita-te la un film, mai devreme am terminat de vazut Fantoma cu Demi Moore, foarte tare🙂

  2. Eu..m-sm plictisit toata ziua , nici mancat , nici somn nici nimic ,,,am casa plina de musafiri dar eu nu sunt in elementul meu …deci nah..cand ma gandesc la scoala ma apuca groaza imi doream ca vacanta asta sa dorm, dar nu am reusit inca

  3. eu cand ma plictisesc dorm, ascult muzica sau dansez ,,,poate ma reapuc de desen

  4. sugestii contra plictiselii? Nu am , tare as fi vrut sa am , dar daca gasesti vreun leac te rog spoune-mi si mie ca am senzatia ca ma pierd

  5. furelise spune:

    Eu am primit o invitație la un film, dar am avut parte de o surpriză plăcută, în schimb🙂

  6. Zipyღ spune:

    Pai se pare ca nu pot sa-ti dau sfaturi, avand in vedere ca prima zi a anului a trecut, in rest as putea sa-ti spun ce am facut in prima zi a anului:)

  7. Zipyღ spune:

    In prima zi a anului mi-a petrecut-o cu prietenii la munte, cu parintii plecati pe nu stiu unde. Sincer a fost distractiv:))

  8. Zipyღ spune:

    Cel mai amuzant moment a fost cand jucam mima cu animale:)) A fost extraodinar:)) A trebuit sa mimez un strut si nimeni nu s-a prins in afara de mama unei prietene, a fost penibil:))

  9. Zipyღ spune:

    Iar dupa am gasit o carte de colorat care era cu zane si apartinea sorei mai mici a prietenei mele. Bineinteles ca am colorat la ea!!Cum sa treaca o carte de colorat prin mainile mele asa.. pur si simplu?trebuie verificata, corectata si colorata!!

  10. Andreea spune:

    Si eu ma plictisesc uneori…

  11. Andreea spune:

    Dar acum ca a inceput scoala,nu mai avem timp…:))

  12. Andreea spune:

    In prima zi din 2013 am invatat sa patinez.

  13. Andreea spune:

    Si in rest a fost cam plictisitor.Adica niciun magazin deschis,nicaieri unde sa te duci.

  14. Andreea spune:

    Dar oricum,a fost mai bine decat o zi la scoala.

Lasă un răspuns

