Leapsa

Pentru ca ma plictisesc, am luat o leapsa de pe blogul lui Lexy. Si asa s-a sfarsit 2012, deci sa facem o scurta recapitulare asupra cartilor citite in acest an🙂

1. Cea mai buna carte citita in 2012?

Cu siguranta „Finale” de Becca Fitzpatrick🙂

2. Carti pe care abia asteptai sa le citesti, pe care credeai ca o sa le iubesti dar nu a fost asa. 

„Jurnalele Vampirilor”, „Georgina Kincaid” (bleahh!!), „Darul” si „Mai las-o Moale cu Fantomele”.

3. Cea mai surprinzatoare ( in sensul bun ) carte din 2012?

Sigur „Finale”, „Tacere” (chiar nu ma asteptam) si „Sovaire”.

4. Cea mai recomandata carte de tine oamenilor in 2012?

Aici am mai multe: „Finale”, „Tacere”, seria „Academia Vampirilor”, seria „instrumente Mortale”, seria „Dispozitive Infernale” si ar mai fi si altele, dar nu mai stiu acum🙂

5. Cea mai buna serie citita in 2012?

Seria „Hush Hush” de Becca Fitzpatrick si apoi „Academia Vampirilor” de Richelle Mead.

6. Autorii preferati din 2012?

Becca Fitzpatrick, Richelle Mead, Veronica Roth, Cassandra Clare, Simone Elkeles.

7.  Carti favorite care au iesit din genurile tale preferate ori obisnuite.

„Colt Alb” de Jack London

8. Cea mai uimitoare carte din 2012, cea pe care ti-a fost greu sa o lasi din mana.

„Finale” de Becca Fitzpatrick (nici n-am mancat in ziua aia🙂 )

9. Carte citita in 2012 si cu siguranta o vei reciti si la anul.

O sa mai citesc o data „Finale” cand apare si la noi🙂

10. Coperta favorita a unei carti citite in 2012?

Mai trebuie sa spun ca e coperta de la „Finale”? (doar il iubesc pe Patch🙂 )

 

11. Cel mai memorabil personaj intalnit in 2012.

William Herondale (inca nu-mi vine sa cred ce s-a intamplat).

12. Cartea scrisa cea mai frumos pe care ai citit-o in 2012.

Toate sunt scrise frumos. Cred ca o sa aleg „Printul Mecanic”.

13. Cartea care a avut cel mai puternic impact asupra ta in 2012.

„Divergent”, de cand am citit-o am inceput sa fiu ciudata🙂

14. O carte pe care nu poti sa crezi ca ai asteptat pana in 2012 sa o citesti.

„Academia Vampirilor”

15. Citatul preferat .

„Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.”

16. Cea mai scurta si cea mai lunga carte citita in 2012.

Cea mai scurta: „Uneori, sub Clar de Luna”- 156 pagini

Cea mai lunga: „Sacrificiul Final”- 566 pagini

17. O scena dintr-o carte despre care voiai sa vorbesti neaprat cu cineva.

Faptul ca Patch a fost un idiot si s-a cuplat cu Marcie, iar Nora a fost distrusa.

18. Cea mai frumoasa relatie.

Abbi&Travis (Beautiful Disaster)

19. O carte pe care ai citit-o numai bazandu-te pe o recomandare.

„A 16- a Luna”

Acum parca nu mai sunt asa plictisita🙂 Cine vrea sa ia leapsa, are cale libera🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

41 thoughts on “Leapsa

  1. si eu ma chinui sa o rezolv si spun ma chinui pt ca ma plictisesc si nu gasesc raspunsurile ideale ..plus ca o scriu pe cealalta platforma nu cea din word ….

  2. Cum ti s-a parut a 16-a luna? eu am auzit lucruri ok despre ea dar nu prea stiu ce sa zic

  3. “Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide felicitari pentru alegerea facuta imi place foarte foarte mult

  4. adevarat coperta de la finale e superba , mie imi plac toate copertile seriei abia astept sa imi ajunga si mie ..sunt superbe

  5. se pare ca finale te-a marcat intr-un mod pozitiv felicitari …eu nu am citit seria abia astept sa vad care e treaba cu nenea patch…pt ca o iau razna serios

  6. furelise spune:

    Îmi palce mult citatul tău🙂

  7. furelise spune:

    Super răspunsuri. Eu încă n-am citit Finale, dar e pe listă acolo🙂

  8. furelise spune:

    Ce m-a enervat Patch atunci. Asshole! Cu Marcie mă? Alta nu găseai? :-w

  9. furelise spune:

    Cred că Divergent are efectul ăsta asupra cititorilor. De cât de supermegaultra mișto e😀

  10. agnesmaryo spune:

    A, B
    Beverly Hills Chiuahua 1,2
    Alice in Wonderland 2010
    Barnyard 2006
    Bee movie
    Avatar
    Beauty and the beast
    Alba ca zapada si cei 7 pitici
    Bambi 1,2
    Buletin de Bucuresti
    Atlantis-the best empire
    Aladin
    Bother bear 1,2
    Alpha and Omega
    A bug’s life
    Aladdin 3
    Atlantis 2 Milo’s Return
    Barbie and the three musketeers
    Big Stan
    Big Momm’as House 4
    Beauty and the Beast 3
    Alvin and the chipmunks
    A Goofy movie
    Bolt
    Bear Grylls Man vs Wild Sez 1,2,3,4,5,6
    Aladdin
    Big Momma’s House 2
    17 Again
    Ace Ventura Detectivu’ lu peste
    2012
    Aladdin 2012
    Anastasia
    Ace Ventura when nature calls
    Blood and chocolate
    Big Mommas like father like son
    A nanny for Christmas
    10.000 B.C
    A walk to remember
    Australia
    Abduction
    Alvin and the chipmunk chipred
    A Christmas wedding tail
    Act of valor
    Anonymus
    A thousand word
    A few best men
    American Reunion
    Arabela 1979-Sez 1,2- 1991
    Alexander
    Beverly Hills chiuahua 3 Viva la fiesta
    Black Beauty.ro
    Anastasia 1997.ro
    Bartok Magnificul.ro
    Albinutele.ro
    Ana si regale.ro
    Alice in Tara Minunilor.ro
    Aventurile lui Moby Dick.ro
    Ali Baba.ro
    Amza Pellea momente
    Anaconda 4
    BD in actiune, in alerta, la munte si la mare
    A 2a Cadere a Constantinopolului
    Adela
    Aleodor Imparat
    Alo, aterizeaza strabunica
    Amicii
    Anecdote pierdute 1,2
    Asta seara dansam in familie
    Balul de sambata seara
    Bufetul Mimosa
    Bel Ami
    Aladdin 2009
    A little bit of heaven
    Bad teacher
    Bridesmaids
    Addams family
    Addams family values
    Addams united
    Benvenuti al sud
    Arthur
    Beethoven1,2,3,4,5,6

  11. agnesmaryo spune:

    A, B
    Beverly Hills Chiuahua 1,2,Alice in Wonderland 2010,Barnyard 2006
    Bee movie, Avatar,Beauty and the beast,Alba ca zapada si cei 7 pitici,Bambi 1,2,Buletin de Bucuresti,Atlantis-the best empire,Aladin
    Bother bear 1,2,Alpha and Omega,A bug’s life,Aladdin 3,Atlantis 2Milo’s Return,Barbie and the three musketeers,Big Stan,Big Momm’as House 4,Beauty and the Beast 3,Alvin and the chipmunks,A Goofy movie,Bolt,Bear Grylls Man vs Wild Sez 1,2,3,4,5,6,Aladdin,Big Momma’s House 2,17 Again,Ace Ventura Detectivu’ lu peste,2012,Aladdin 2012,Anastasia,Ace Ventura when nature calls,Blood and chocolate,Big Mommas like father like son,A nanny for Christmas,10.000 B.C,A walk to remember,Australia,Abduction,Alvin and the chipmunk chipred,A Christmas wedding tail,Act of valor,Anonymus,A thousand word,A few best men,American Reunion,Arabela 1979-Sez 1,2- 1991,Alexander,Beverly Hills chiuahua 3 Viva la fiesta,Black Beauty.ro,Anastasia 1997.ro,Bartok Magnificul.ro
    Albinutele.ro,Ana si regale.ro,Alice in Tara Minunilor.ro,Aventurile lui Moby Dick.ro,Ali Baba.ro,Amza Pellea momente,Anaconda 4
    BD in actiune, in alerta, la munte si la mare,A 2a Cadere a Constantinopolului,Adela,Aleodor Imparat,Alo, aterizeaza strabunica,Amicii,Anecdote pierdute 1,2,Asta seara dansam in familie,Balul de sambata seara,Bufetul Mimosa,Bel Ami,Aladdin 2009,A little bit of heaven,Bad teacher,Bridesmaids,Addams family,Addams family values,Addams united,Benvenuti al sud,Arthur,Beethoven1,2,3,4,5,6

    • agnesmaryo
      clar ,acum stiu de ce nu sunt atrasa de a 16-a luna chiar daca pare draguta ..eu nu iubesc seria amurg cred ca de aia …si coperta duce cu volumul 3 eclipsa ..totusi e draguta pt ca e simpla

  12. Zipyღ spune:

    Draguta leapsa:) Imi place poza de inceput, balonul, este tare dragalasi^^

  13. Zipyღ spune:

    Cred ca am s-o imprumut si eu pentru un post maine, este distractiva. cred ca ti-a facut placere s-o faci:)

  14. Zipyღ spune:

    Se pare ca seia INgerul noptii si-a facut prezenta foarte tare anul trecut in sufletul tau, asata este dragut:)
    Eu am recitit Harry Potter doar pana la volumul 5, mi se va face frica daca voi ajunge la volum 7!!

  15. Zipyღ spune:

    raspunsul de la intrebare 18 sunt total de acord cu tine!!Si mie imi place acel cuplu^^ Sunt asa draguti, dar si Parker era dragut(nu stiu daca imi aduc aminte bine numele lui…)

  16. Andreea spune:

    Ce-mi plac raspunsurile tale.

  17. Andreea spune:

    Se vede ca iti place foarte mult Becca Fitzpatrick.

  18. Andreea spune:

    Inca nu am citit nicio carte scrisa de ea,dar o sa incep.

  19. Andreea spune:

    Si eu ma asteptam la mai mult de la Jurnalele Vampirilor.Serialul e mult mai tare.

  20. Andreea spune:

    Leapsa super tare. Sper sa fie cat mai multe?

Lasă un răspuns

