Durere de cap + Palavrageala

2013

Salutare, ce mai faceti? Eu am avut o durere de cap ingrozitoare cand m-am trezit (m-am trezit pe la 11, n-am dormit chiar asa mult🙂 ) care cred ca e dincauza celor 2 pahare de sampanie pe care le-am baut azi-noapte🙂 (daca nu esti obisnuit cu bautura..🙂 ). Antonia a postat deja despre Revelion, asa ca eu o sa va spun ca a fost fain azi-noapte, dar emisiunile de la televizor au lasat de dorit (pe bune?? fufele alea de Tonciu, Simona Senzual si Laurette au fost de prost- gust. Mai un pic si le ieseau minunatiile siliconate pe afara). Au fost artificii destul de multe si la mine si au fost foarte frumoase. M-am culcat pe la 3 ca nu am mai putut sa stau (mi-am reglat si eu programul de somn, Doamne ajuta!), dar am si citit din „Gelozie” (se putea sa nu citesc?). Am pocnit si petarde ca mie imi plac mult si am stat pe afara🙂 . M-am jucat si 66 si am pierdut😦 , dar asta a fost pe la 7 seara🙂 . Acuma ma plictisesc rau de tot si s-au terminat si petardele🙂 . Voi ce mai ziceti? Aaaaaaaaa, am uitat: LA MULTI ANI!!!

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

31 thoughts on “Durere de cap + Palavrageala

  1. larisaoana spune:

    Eu imi revin, in ultimile 2 seri nu am dormit aproape deloc , dar daca incerc, nu pot😐 Si la mine e fost fain :>
    La multi ani si tie!

  2. furelise spune:

    La mulți ani! >:D<

  3. furelise spune:

    Nu m-am prea uitat la tv, dar din ce-am văzut, nașpa programul de Rev.

  4. furelise spune:

    Cât despre pițipoancele menționate, pe lângă faptul că au luat o căruță de bani, n-au făcut nimic. Poate doar ne-au făcut nouă nervi.

    • Programul de revelion a fost oribil pe orice canal dadeai aceleasi chestii aiurea noroc ca eu .am fost la o prietena si ne-am uitat la spongebob pe bune tipul e tare :)) eu il iubesc multtttttttttttt si asa sunt innebunita dupa chestii ciudate iar filmul cu spongebob a fost perfect aveam de ales intre asta si ceva de groaza iar eu nu suport filmele de groaza desi in fiecare an traditia noastra e un film de groaza anul asta atat am stresat-o si am urmarit spongebob ah cat de tare va recomand filmul

  5. furelise spune:

    Durerea de cap, văd că abaia acum s-a instalat, dar trag un pui de somn și-mi revin😀 Cred

    • durerea de cap nu m-a lasat inca de azi noapte si partea proasta este ca e atat de acuta incat imi vine sa ma dau cu pretiosul meu cap de pereti ..am incercat sa dorm insa am niste creaturi enervante pe strada care pusca petarde iar eu tresalt la fiecare zgomot urasc foarte mult acest lucru

  6. Neata mariacriss🙂 pai in primul rand la multi ani si tie ..eu am avut parte de un revelion ok ..nu a fost cel mai bun dar nici rau nu a fost ..

  7. de consumat bauturi nu prea am consumat , cred ca pana in clasa a 7-a imi placea berea si furam mereu de la parinti cate o gura sau un pahar, dar odata cu trecerea timpului imi pare seaca cel putin din punctul meu de vedere cea care mi-a placut totusi a fost berea cu lamaie ,,nu era chiar asa de hm…

    • agnesmaryo spune:

      eu nu beau bauturi acidulate de niciun fel, acum vre-o 2 ani mai beam cate un pahar de vin din ala sec nu spumant! dar nu imi place alcoolul! revelionul meu a fost grozav! l-am petrecut cu familia parinti, cumnati, verisori, socrii! super!

  8. Zipyღ spune:

    La multi ani intr-un incep si intarziat totodata:)

  9. Zipyღ spune:

    Mahmureala, stiu cum este, dar revelionul acesta am fost mai cuminte, n-am baut asa mult, doar 3 pahare si nu am fost ametita spre mandria mea…dar am fost obosita, iar la 4 si un pic eram in lumea viselor.

  10. Zipyღ spune:

    Am fost obosita ca un coleg de munca de-al mamei m-a luat de n ori la dans in ciuda faptului ca mai erau si alte fete prin preajma de unde avea sa aleaga si aveam si tocuri inalte, al naibii!!

  11. Zipyღ spune:

    In fine, adoua zi m-am trezit chiar ddevreme, la ora 10 eram deja in picioare!!

  12. Andreea spune:

    Bine ca ti-a trecut durerea!!

  13. Andreea spune:

    Si cum ti s-a parut „Gelozie”?

  14. Andreea spune:

    Si eu m-am culcat tot la 3.Nu am mai rezistat.

  15. Andreea spune:

    Eu am dat cu artificii din acelea care izbucnesc mai tare decat chestiile inofensive.A fost frumos!!!

  16. Andreea spune:

    Oricum,cea mai frumoasa noapte eeever!!! :X

  17. Andreea spune:

    Sper ca si anul acesta sa fie la fel. xoxo

  18. Andreea spune:

    LA multi ani!!!Cu o super mare intarziere..Pacat ca ai pierdut la joc

Lasă un răspuns

