Castigator Concurs cu Swag-uri

Astazi s-a terminat si concursul cu swag-uri, asa ca a venit timpul sa anunt si castigatorul.

In primul rand vrem sa va multumim tuturor celor care s-au inscris si va mai asteptam si la alte concursuri.

Iar in al doilea rand, castigatorul/castigatoarea concursului este…

CRISTINA STANCIU

Felicitari, asteptam datele tale pe una dintre adresele:

antoniacalina@yahoo.com
cristinamariamoroti@yahoo.com
whispersatmoonlight@yahoo.com

Ai 5 zile la dispozitie sau anuntam alt castigator😀

O zi buna tuturor si ne auzim mai tarziu.

42 thoughts on “Castigator Concurs cu Swag-uri

  1. furelise spune:

    Iiii! Felicitări!

  2. alyson38 spune:

    Felicitari Cristina!

  3. alyson38 spune:

    Si sa aveti un an cat an mai bun!

  4. in primul rand felicitari castigatoarei

  5. in al doilea rand multumim pentru sansa de a participa la concurs

  6. in al treilea rand un an nou cat mai fericit :*

  7. patru ..stau sa ma intreb cat de seci pot fi aceste comentarii :))

    • alyson38 spune:

      da..ai dreptate…asa au fost si la celalalt concurs de fidelitate

    • mda…si acum lasand minunile la o parte ..am sa imi notez filmele multumesc din suflet ca ai raspuns la rugamintea mea ;)) se vede ai ceva cariera in urmarit filme :* furelise multumesc mult

      • agnesmaryo spune:

        kriss uite-te la The notebook si ia-ti o batista! e superb! pe mine m-a emotionat pana la lacrimi! sa sti ca la inceput o sa crezi ca e un film banal urat invechit, dar ai rabdare si urmareste-l si o sa vezi cat e de bun! jurnalul este ecranizat dupa cartea lui nicholas sparks, acesta a scos si cartea nunta, continuarea lui the notebook, sper ca si aceea sa fie ecranizata!

      • am sa ma uit si asa am sa fac ;* mersi agnesmaryo ah iubesc cand primesc liste cu filme ;)) ..nicholas sparks ma face sa plang angro .. la o plimbare de neuitat am plans 8 zile , la ultimul cantec doar 3…

    • agnesmaryo spune:

      eu incerc cat de cat sa nu ofer comentarii seci…dar ma gandesc ca incep facultatea si practica si nu stiu cat o sa mai pot sa comentez asa ca va doresc succes s-ar putea sa castigati voi! depinde cat de ocupata voi fi si eu:D

  8. 5..nu voi cintinua in acest mod a fost doar asa o chestie , ca sa vad cum ar da si cum ar arata..de ce spun asta simplu mi s-a pus si mie pata ;)) si mi s-a parut comic dar dupa ce stau si le recitesc parca suna prosteste sau mai bine zis copilareste :))

  9. Smiling Miss spune:

    Felicitări câștigătoarei!

  10. alyson 38 eu eram ironica ..pt ca am vazut chestia asta si m-a scos din minti:)) si revazandule m-am amuzat si eu =)) pt ca de cele mai multe ori eu imi exprim parerea intr-un comentariu si apoi raspund la altele sau ceva in genul oricum =))

  11. Zipyღ spune:

    Felicitari Cristina!!

  12. Zipyღ spune:

    Sunt un pic geloasa ca nu am post pe faza cand s-a dat drumul concursului de swag-uri.

  13. Zipyღ spune:

    Intrebare:D O sa mai fie concursuri in genul acesta?

  14. Andreea spune:

    Felicitari Cristina!!

  15. Andreea spune:

    Sper sa mai fie astfel de concursuri!!!😀

  16. Andreea spune:

    Swag-urile au fost foarte dragute!!Bravo!!🙂

  17. Andreea spune:

    Imi plac trandafirii din poza.😀

  18. Andreea spune:

    Sper sa se mai organizeze astfel de concursuri. Swag-urile dat de voi sunt chiar interesante.

Lasă un răspuns

