1 Ianuarie 2013

Hei dragilor, ce mai faceti? Banuiesc ca va recuperati dupa noaptea trecuta, nu? Sau poate unii dintre voi ati ramas acasa cu familia, cum am facut si noi de altfel😀

happy_day_by_toolkit04-d4gtpng

Eu am primit o gramada de musafiri care au plecat in zori =)) desi nu am avut treaba cu ei. Nu prea s-a intamplat nimic interesant pe la mine😀 Bun, cu exceptia vedetei serii: curcanul Bismark =)) Da, Bismark a fost curcanul de 7 kg al mamei (zic a fost, pentru ca deja e mancat). Jur, am avut cosmaruri cu aratarea.

Am baut Angelli si ca sa vedeti ce mare chestie: cand am fost mai mica vroiam sa beau si eu din sampania parintilor (ca de, ei de ce nu beau Robby Bubble ca mine?) dar dupa ce am luat cateva guri din Angelli am constatat ca sucul meu de mar verde de la Tymbark e mai bun<3 Poate cand o sa mai cresc, o sa imi schimb parerea. In rest, am ascultat muzica si m-am uitat la emisiunea de pe Pro Tv.

Dar gata cu discutiile despre mine. Voi cum ati petrecut noaptea dintre ani?😉

Si inca o data, vrem sa va uram un an nou fericit si tot ceea ce va doriti sa vi se implineasca! 

37 thoughts on “1 Ianuarie 2013

  1. furelise spune:

    Buna dimineața!😀 LA mulți ani!

  2. furelise spune:

    Eu am stat acasă cu mami😀 Și am dansat😀

    • furelise spune:

      Am băut un fel de liqior de piersici. Bună chestie, dar nu sănătoasă, am descoperit :))

      • furelise spune:

        Și am stat și pe chat pe blogul lui Rose, am vorbit despre cărți, muzică și le-am dat note personajelor😀 A fost drăguț😀

      • antonia8900 spune:

        Imi pare rau ca nu am intrat pe chat. Initial, asta era planul meu, dar cu pregatiri si alea alea am uitat. Presupun ca a fost si foarte amuzant (doar e Rose, ce biscuiti? :D)

      • da si multe din personaje mi-au fost necunoscute ;)) tipic mie ..mai ales daca profii ne ofera o gama larga de carti clasice si sincer ..dupa vreo 5-6 deja am prins gustul ;)) ma intreb care va fi reactia mea cand voi pune mana pe divergent ..=))

      • eu nu sunt fan al bauturilor..dar tare mi-a ramas gandul la un pahar de vin cald cu scortisoara ..pofta ce sa-i si faci ?

      • agnesmaryo spune:

        eu nu consum alcool asa ca am consumat numai nestea cu mango si ananas care imi place mult desi nu sunt de acord cu sucurile si cu toti colorantii artificiali, dar cum nimic nu este sanatos, de care sa ne ferim mai repede?

    • eu nu am dansat ..eram adormita ..am simtit ziua de revelion ca pe oricare alta zi :))

      • agnesmaryo spune:

        am dansat foarte putin..mi-a fost cam somn, fiindca cu o noapte inainte nu dormisem mai deloc…

      • eu asa am patit de cand am intrat in vacanta sunt ca un zombie sper sa imi revin mai repeede pt ca urmeaza cinci luni urate de scoala si imi fura copilarie ..neh aia din pacate se duce treptat dar nu se stinge

  3. furelise spune:

    Și la 12, am ieșit pe afară, am făcut un tur de oraș, și apoi ne-am întors și m-a izbit pe mine inspirația, și m-am apucat de o altă poveste pe care n-am s-o termin. Cumva, mă simt fericită :))

  4. Eu , am colindat blogurile preferate, am fost si aici pe blog pana pe la 8 cand am hotarat ca este timpul sa imi colind de fapt sorcovesc o prietena si m-am dus prin vizita la ea …am petrcut noaptea dintre ani acolo, m-am chinuit sa vad cateva focuri de artificii dar la ce ceata groasa a fost , nu am putut decat sa mi imaginez un cutit carear patrunde-o pt a vedea si eu un artific ( robotzii )

  5. Hm, eu nu sunt fana a petradelor dar asta e alta poveste ;))

  6. alyson38 spune:

    pai….am stat clar cu familia,si ne-am distrat

  7. alyson38 spune:

    si eu am gustat din sampania parintilor dar era prea amara pentru mine

  8. alyson38 spune:

    La miezul noptii am fost in fata primariei si am vazut artificile,apoi am mers acasa si ne-am luat masa de revelion

  9. alyson38 spune:

    Apoi am mai mers la cativa vecini in vizita,si apoi nu mai aveam ce sa fac si am adormit

  10. alyson38 spune:

    dar oricum,ca sa ma tin treaza a trebuit sa beau ceva cafea!A,da!Si noi am dat artificii,dar dupa ce s-au terminat toate ne-am trezit si noi =))

  11. Whow…da ai avut cevadelucru nu gluma..nu sunt adepta energizantelor deci spun pas ;)) Cafea , cola =))

  12. Smiling Miss spune:

    Și eu tot acasă am stat. Pe la 04 eu mi-am pus un film=)))… deci îți dai seama că m-am culcat pe la 6.
    În orice caz, a fost tare:D:)))
    La mulți ani!:*

  13. Zipyღ spune:

    La multi ani cu intarziere!!

  14. Zipyღ spune:

    In primul rand imi place ultimul gif, este foarte dragut. Imi plac artificiile cum explodeaza:)

  15. Zipyღ spune:

    Ma bucur ca ai petrecut frumos de revelion, si la mine a fost distractie:)

  16. Andreea spune:

    A fost super de Revelion.Ma bucur ca si la tine la fel.De fapt la voi.

  17. Andreea spune:

    La multi ani!!Cu o mare intarziere.

  18. Andreea spune:

    Artificiile au fost atrcatia serii.

  19. Andreea spune:

    atractia*
    Imi place imaginea pe care ati pus-o la inceputul postarii.

  20. Andreea spune:

    Sper sa fie un an bun pentru toata lumea.😀

Lasă un răspuns

