Movie Time #96

Mersi Furelise pentru filme :* Cel mai mult m-a atras filmul „Limitless”. Cand i-am citit titlul am ramas acolo cateva momente cu privirea🙂 . Sigur o sa ma uit intr-o zi la el🙂

Poster Limitless

Eddie Mora (Bradley Cooper) este un scriitor ratat, obişnuit să îşi contempleze în fiecare zi eşecul. Din ziua în care iubita îi dă papucii, faptul că nu are niciun viitor devine o certitudine. Însă, lucrurile iau o întorsătură neaşteptată atunci când un vechi prieten îi oferă un drog sintetic – NZT. Orice om normal îşi foloseşte doar 20% din capacitatea creierului, dar substanţa experimentală îi permite lui Eddie să îl folosească 100%. Dintr-o dată i se deschide apetitul pentru cultură, reuşeşte să îşi scrie cartea în doar 4 zile şi matematica devine un hobby folositor. Toate lucrurile pe care le-a auzit sau le-a citit, informaţiile pe care le-a acumulat în timp prind contur şi încep instantaneu să se organizeze în mintea sa.

Cu o nouă perspectivă asupra vieţii şi abilităţi ieşite din comun, Eddie ajunge repede  expert al speculaţiilor financiare şi îi atrage astfel atenţia lui Carl Van Loon (Robert De Niro), unul dintre cei mai puternici oameni de afaceri. Dar spre ghinionul lui, mogulul nu îl vede decât ca pe o metodă uşoară de a face miliarde de dolari fără efort. În scurt timp, succesul fulminant al lui Eddie se transformă într-o luptă pentru supravieţuire, secretul metamorfozei iese la suprafaţă şi asasinii puşi pe urmele lui nu mai reprezintă singura ameninţare.

Aveti aici trailer-ul filmului:

Ce ziceti?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

48 thoughts on “Movie Time #96

  1. furelise spune:

    Cu multă plăcere. Limitless l-am văzut o dată la Cristi (te pup urâtule și enervantule) și o dată cu al meu frate ;;)

  2. furelise spune:

    Mi-a plăcut super mult. A fost wow! O bună perioadă de timp mă tot gândeam la posibilitatea asta

  3. furelise spune:

    Bradley Cooper a jucat excepțional. A urcat mult în topul meu actoricesc😀

  4. furelise spune:

    Și în plus, mi-a plăcut ideea. Poate n-a fost chiar originală, dar maniera prezentată și viziunea regizorului a fost una bună.

  5. STII CARE E PAREREA MEA ? E BUNNNNNNNNNNNN da acum lasand copilarismele la o parte e genial filmul cred ca ma uit maine la el ..deci pare whow

  6. agnesmaryo spune:

    mie imi palc foarte mult thrillerele

  7. agnesmaryo spune:

    daca va uitati peste distributie este una foarte buna cu actori unul si unul!

  8. alyson38 spune:

    doamne!eu nu m-as droga nici daca m-ai plati!

  9. cred ca am sa caut si eu cateceva :)) sa vad ;))

  10. alyson38 spune:

    cei care se drogheaza sunt oameni care s-au saturat de viata,si incearca sa-si alunge relele prin a se droga

  11. alyson38 spune:

    Scuzati ca spun asta dar mai usor s-ar sinucide!

  12. poate ca ei au nevoie de droguri din diferite cauze ;)) poate ca au trecut prin multe si au auns pana acolo ..si niciodata sa nu spui niciodata :))

  13. alyson38 spune:

    Acest film nu ma prea atrage.de fapt aproape nici un film cu droguri nu ma atrage

  14. da aici nu te contrazic tocmai pentru ca de cele mai multe ori este foarte bine sa iti infrunti problemele intr-un mod direct nu sa te ascunzi dupa iluzii ieftine vandute la colt de strada

  15. Smiling Miss spune:

    Mi l-am downladat:X Mulțumesc!

  16. Zipyღ spune:

    Stiam de film de mult, dar marea mea problema este ca nu l-am vazut si mor dupa el!!

  17. Zipyღ spune:

    Mai ales ca Bradley Cooper joaca in el:”>

  18. Zipyღ spune:

    Imi place foarte mult ideea filmului si sper sa-l vad!!

  19. Zipyღ spune:

    si mai vreau sa vad un film cu el, joaca impreuna cu Jennifer din Jocurile Foamei.

  20. Romina Gianina spune:

    AM vazut filmul de mult!

  21. Romina Gianina spune:

    Este superb si distributia:X

  22. Romina Gianina spune:

    Daca iti plac filmele de genul asta iti recomand The Words (2012)

  23. Romina Gianina spune:

    Dupa ce l-am vazut imi doream sa citesc o carte ca aia

  24. Andreea spune:

    Nu am vazut trailer-ul,pana acum nici nu stiam ca exista.😀

  25. Andreea spune:

    Distributia este foarte buna,deci cred ca si filmul e la fel.

  26. Andreea spune:

    Am vazut trailer-ul acum.Superb.O sa ma uit la el.

  27. Andreea spune:

    Posterul e dragut.Imi place.Actiune…

  28. Andreea spune:

    Titlul filmului e bun.Te face sa te uiti la el.Ce vrea de fapt sa spuna…😀

Lasă un răspuns

