Magic Pictures #117

 

Va plac???

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

41 de gânduri despre „Magic Pictures #117

  1. alyson38 spune:

    prima poaza cam lasa de dorit…

  2. alyson38 spune:

    dar tot are frumusetea ei..mister!

  3. alyson38 spune:

    si a doua ghici de ce-mi aminteste!?de o poveste de pe wattpad!

  4. alyson38 spune:

    numai ca fata nu era zana..:(

  5. alyson38 spune:

    si fata din atreia poza…asa mi-o imaginez eu cateodata pe rose din av!superba!

  6. diannax3 spune:

    Wow, prima poză e absolut genială 😀
    Îmi place acea pasăre în colivie, îmi aminteşte de noi, oamenii. Suntem prinşi în această lume plină de ură, invidie.

  7. diannax3 spune:

    În a doua poză iese în evidenţă supranaturalul, ceea ce mă încântă. 😀

  8. furelise spune:

    A doua poză nu prea-mi palce. Nu știu, are ceva ce nu-mi palce 😀

  9. furelise spune:

    Prima poză îmi aduce aminte de Mirany, personaj din Oracolul de Catherine Fisher 😀

  10. furelise spune:

    Ultima poză, parcă-i o războinică. Părul roșcat, evidențiind un temperament vulcanic, sabia, expresia 🙂

  11. a doua poza mie imi inspira utopie, atunci cand binele si raul lucreaza impreuna, se contopesc si se sterg din peisaj, lasand un gol , un spatiu vid ce va fi umplut de alte lucruri , odata cu trecerea timpului ..de asemenea reprezinta aceasi poveste fata buna care se indragosteste de baiatul rau..

  12. a treia poza reprezinta pentru mine un caracter vulcanic , luptator , demn , razbunator …un amalgam de sentimente adunate intr-un soldat al dreptatii …e o imagine dezolanta daca privesti dincolo de fata asta , pentru ca pe campul de lupta multi oameni pier

  13. Zipyღ spune:

    Sunt foarte dragute pozele^^

  14. Zipyღ spune:

    Ultima imi place cel mai mult. Este roscata si puternica.

  15. Zipyღ spune:

    Prima parca cere ajutor, este asa inocenta^^

  16. Zipyღ spune:

    Iar la cea din mijloc, zic ca se mai putea lucra la el.

  17. Romina Gianina spune:

    Cat de mult m-am chinuit sa-mi iasa culoare parului ca cel al fetei din ce-a de-a 3a poza si tot nu mi-a iesit

  18. Romina Gianina spune:

    toate 3 sunt dragute :X imi plac

  19. Romina Gianina spune:

    cea de-a doua pare din desenele cu animeuri

  20. Romina Gianina spune:

    prima e atat de frumoasa fata aia parca isi asteapta iubitul

  21. Romina Gianina spune:

    Ultuma e o micuta razboinica

  22. Andreea spune:

    Imi place foarte mult prima imagine.

  23. Andreea spune:

    Fata din a doua imagine parca cere mila. :))

  24. Andreea spune:

    A treia iamgine nu e prea clara.

  25. Andreea spune:

    I se vede doar parul de un rosu superb.

  26. Andreea spune:

    Nu-mi palce fata fetei din a doua imagine.Oribila 🙂

Lasă un răspuns

