Magic Pictures #116

Va plac???

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

42 de gânduri despre „Magic Pictures #116

  1. diannax3 spune:

    Îmi place, în mod deosebit, a doua poză

  2. diannax3 spune:

    Însă toate au ceva aparte, ceva misterios 😀

  3. furelise spune:

    Ultima poză este așa de misterioasă. S-ar fii potrivit pe coperta cărții Masquerade. Nu știu de cine e scrisă, dar mi-a venit deodată în minte 😀

  4. furelise spune:

    Prima poză n-o pot vedea dintr-un oarecare motiv. Văd doar un sfert din ea, adică un cap blond 😀

  5. furelise spune:

    Iar la a doua poză, îmi place părul tipei, expresia ei, ideea de dualitate, Tinerețte fără bătrânețe și viață fără de moarte, Este o poză foarte interesantă 🙂

  6. diannax3 spune:

    În prima poză, ador faptul că fata ţine în mână un glob care degajă o atmosferă încărcată de magie. Adică, pur şi simplu, iubesc pozele ce conţin ceva supranatural 😀

  7. alyson38 spune:

    prima si a doua poza ma cam inspaimanta…

  8. alyson38 spune:

    in prima poza nu-mi dau seama daca-i baiat sau fata =))

  9. alyson38 spune:

    si a treia ii draguta in felul ei,dar pacat ca-i cam mica poza….

  10. deci eu iubesc pozele de astazi..deci prima este adorabila ..modul in care e realizata , privirea fetei,e asa rece si aroganta , globul acela magic care se aseamana cu Pamantul ,,iar ea un fel de fiinta supranaturala cu puteri absolute , o prezenta de invidiat, ce acopera toata populatia e ca si cum ar fi partea negativa ascunsa in fiecare om

  11. a doua poza este o imagine a realitati distorsionate , se spune ca oglinda este un element inselator si ne arata ceea ce vrem noi sa vedem, creeaza o falsa iluzie , iar faptul ca fata se vede putin mai desfigurata , mai uratica inseamna ca asa este sufletul ei ..de multe ori oglinda reprezinta o realitate amagitoare deci eu una nu ma mai incred in ea

  12. a treia poza pentru mine inseamna inselaciune, asteptare, nerabdare ,ascunderea unor defecte ,,,hm si cautarea unui suflet pereche , dar masca aleasa tradeaza ura au cel putin mintea mea imi joaca feste e posibil

  13. Zipyღ spune:

    Foarte incantatoare imaginile din aceasta poza!!

  14. Zipyღ spune:

    Ultimile doua imi fac trimitere spre epoca victoriana.

  15. Zipyღ spune:

    Prima este foarte interesanta. Imi place jocul de culori. Iar persoana este misterioasa, are niste ochi patrunzatori si frumosi.

  16. Zipyღ spune:

    Ultima este preferata mea. Masca rosie se asorteaza perfect. Minunata^^

  17. Zipyღ spune:

    Si a doua este drafuta. Pare asa goth…

  18. Romina Gianina spune:

    Cat de frumoase sunt 😡

  19. Romina Gianina spune:

    Prima este mirobolanta , feelul cum tine pamantul in mana

  20. Romina Gianina spune:

    ultima e umpic ciudata

  21. Romina Gianina spune:

    a 2a imi place cel mai mult, reflexia in oglinda e superba , mai ales ca e invarsul realitatii

  22. Romina Gianina spune:

    pacat ca sunt dimensiuni micute

  23. Andreea spune:

    Ordinea mea pentru poze este 132.

  24. Andreea spune:

    Imi place foarte mult masca fetei din ultima poza.

  25. Andreea spune:

    Pacat ca pozele sunt prea mici.Era frumos sa vedem si noi detaliile.

  26. Andreea spune:

    Imi place cum se vede fata din poza a doua in oglinda. 🙂

  27. Andreea spune:

    Si tatujul fetei de pe frunte imi place mult. ❤

Lasă un răspuns

