Magic Pictures #115

clapsholas_by_nianluain-d5fv3k3

Stock for deviantart members only

ealu_o_by_nianluain-d5bftn5

Va plac?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

36 de gânduri despre „Magic Pictures #115

  1. diannax3 spune:

    Toate sunt deosebite, fiecare în felul lor 🙂

  2. Simona spune:

    uuuu cand am vazut-o pe prima m-am gandit ca seamana cu ceva gen Bad Riding Hood 🙂 dupa aceea mi-am dat seama ca e imbracata in negru =)) ma rog completeaza parul ei nu? e rosu

  3. diannax3 spune:

    Şi mie, dar îmi place mai mult rochia celei din a doua poză 😀

  4. furelise spune:

    A doua poză am mai văzut-o 😀 Seamănă puțin cu Debra din Dexter 😀 Și mi se pare că are rochia prea strâmtă. Nu-mi place cum se vede 😕

  5. furelise spune:

    Și ultima e frumoasă. E mai simplă, dar e frumoasă. Pare a fi într-un templu, sau ceva 😕

  6. furelise spune:

    Ordinea mea ar fi 1, 2, 3, 😀

  7. alyson38 spune:

    in prima poza parca ar fi scufita atomica (o poveste dew pe wattpad)

  8. Dumnezeule ..sunt superbe sunt perfecte sunt minunate..ah sa ma opreasca careva ..ca o sa o iau pe ulei

  9. Zipyღ spune:

    Imaginile sunt incredibile!!

  10. Zipyღ spune:

    Roscata din prima imagine este o Scufita rosie adolescenta tare draguta:)^^

  11. Zipyღ spune:

    Rochia fetei din poza a doua este minunata!!

  12. Zipyღ spune:

    Ultima imi aduce ainte de Stapanul inelelor…

  13. Zipyღ spune:

    Poate ca decorul si toate cele.

  14. Andreea spune:

    Superbe imaginile.Felicitari!!!

  15. Andreea spune:

    Ordinea mea e 132.

  16. Andreea spune:

    Imaginile cred ca sunt inspirate din filme.Prima ca e Scufita Rosie,si ultima Alba ca zapada.Mi asa mi se pare. 😀

  17. Andreea spune:

    Ador parul rosu al fetei…

  18. Andreea spune:

    Imi plac fundalele tuturor pozelor. 😀

Lasă un răspuns

