Ma sinucid alta data de Kerstin Gier

ma sinucid altadata

Geri are aproape treizeci de ani si vede viitorul in negru: e nemaritata, nu are copii, locuieste cu chirie in apartamentul unei matusi si ramane brusc fara serviciu. Dezamagita, hotaraste sa-si incheie socotelile cu viata. Scrie scrisori de adio tuturor cunoscutilor, in care le spune pe sleau ce crede despre ei, apoi le expediaza. isi cumpara o rochie rosie, se coafeaza si inchiriaza o camera la un hotel scump, caci vrea sa sfarseasca in stil mare… insa figura cu somniferele si vodca nu-i iese si pace. Asa se face ca viata lui Geri devine brusc palpitanta: cum va mai da ochii cu cei care acum ii cunosc toate secretele?

”Un roman spumos, inteligent, plin de umor, absolut fermecator! Scrisorile de adio ale eroinei sunt extrem de emotionante, dezarmant de sincere. Kerstin Gier a inventat mecanismul perfect de transformare a fiecarei catastrofe intr-o mica binecuvantare.”
Kölner Stadt-Anzeiger

Voi ati citit cartea asta? Mi se pare interesanta si probabil o sa o cumpar pana la urma. Am citit si niste recenzii pozitive pe alte bloguri si chiar mi-a placut ce am citit. Plus ca este scrisa de Kerstin Gier, autoarea trilogiei ”Culorile Dragostei”😀

11h7z2s

42 thoughts on “Ma sinucid alta data de Kerstin Gier

  1. furelise spune:

    Oaaa :)) Foarte tare. Deja îmi place🙂

  2. furelise spune:

    Culorile dragostei nu le-am citit încă, dar le am în format electronic și sunt pe listă😀

  3. furelise spune:

    Coperta chiar e reprezentativă, ținând cont de subiectul cărții😀

  4. furelise spune:

    E prima oară când aud despre carte și mi se pare super😀

  5. diannax3 spune:

    Îmi place titlul :)) Dar şi povestea, bineînţeles

    • agnesmaryo spune:

      si mie imi place povestea! mi se pare un umor negru, va dati seama ce aiurea e sa dai ochii cu toata lumea dupa ce anunti ca te omori:D? nu sunt de acord cu sinuciderea, singurul care are dreptul sa ne ia viata este Dumnezeu si nu trebuie sa intervenim in destinul nostru! de aceea unor sinucigasi nu le ies pasele:). Cine are astfel de ganduri trebuie sa consulte un doctor neaparat, fiindca depresia este cea mai nenorocita boala a acestui secol! cand te incearca aceste ganduri nu mai ai scapare, ele revin si alterneaza cu momente de bucurie si tristete! trebuie neapart sa te tratezi si sa tai raul de la radacina! Ati citit vreodata cartea Clopotul de sticla? de Sylvia Plath? cartea este practic viata autoarei care era incercata la un momentdat de tentative de sinucidere, un fotomodel si o scriittoare a unei reviste. Dupa ce finalul cartii o arata pe protagonista insanatosita mintal, autoarea se sinucide in realitate!

      • diannax3 spune:

        Nici eu nu sunt de acord cu sinuciderea, consider acest lucru un păcat.
        În legătură cu Clopotul de sticlă – nu, nu l-am citit, însă m-ai făcut curioasă, deci îl voi citi curând😀

      • agnesmaryo spune:

        nu o sa te dea pe spate cartea! la un momentdat devine obositoare si plictisitoare! nu face parte din cartile pe care le recomand cu placere, iti imprima o stare de tristete. Clopotul de sticla, era clopotul pe care il vede personajul principal feminin, in una din sedintele la spitalul de nebuni, fiindca facea un tratament cu electrosocuri. Daca ai vre-o carte pe care mi-o poti oferi la schimb, hai sa facem schimb de carti!

      • vorbesti serios ? Adica cartea asta comica si trista reprezinta ultimul bilet lasat oamenilor ,,,myu cam trist si sobru daca stai sa privesti din perspectiva apropiatilor ei

  6. furelise spune:

    Titlul mi se pare amuzant :))

  7. Simona spune:

    Suna interesant chiar sunt curioasa cum da ochii cu cunoscutii ei dupa ce le-a spus ca se sinucide.Nu s-a gandit si la varianta asta.:)

  8. diannax3 spune:

    Deabia aştept să o citesc, având în vedere faptul că am auzit păreri bune despre această autoare😀

  9. agnesmaryo spune:

    era sa uit! pantofii sunt aproape identici cu niste pantofi de-ai mamei mele! chiar am chemat-o sa-i vada:))eu din pacate nu pot sa port tocuri atat de mari fiindca sunt deja inalta, si mi-as depasi iubitul! mama poate sa poarte fara probleme, fiindca e mai scunda decat mine si tata oricum e inalt!

  10. eu ma sinucid de la anul:)) asa ca sa fiu in ton cu titlul cartii si prin ma sinucid la anul vreau sa scot in evidenta faptul ca o voi citii si eu la anul, nu ca am ganduri sinucigase

  11. eu nu sunt de acord cu sinuciderea , nici cu motivele unei sinucideri , oricum cartea imi pare a fi o comedie neagra cu elemente romantice si situatii imbarligate ..are un subiect interesant suna super

  12. desi iubesc calatoriile in timp nu am avut ocazia sa citesc aceasta serie de 3 carti superbe ..ma atrag prin simplitatea lor si culoarea copertelor ..imi par asa kawaii

  13. alyson38 spune:

    =))=)))doamne!cand am auzit titlul am inceput sa ma rad!

  14. alyson38 spune:

    din nou!aceasi problema ca si cu drogurile!Trebuie sa infrunti responsabilitatile

  15. alyson38 spune:

    daca te sinucizi mai bine o faci ascuns,nu in stil mare!

  16. alyson38 spune:

    si ca veni vorba de secrete…trebuie sa-ti duci secretele cu tine in mormant,deoarece in (aproape) nimeni nu poti avea incredere

  17. alyson38 spune:

    apropo..este foarte faina coperta!rochia este ca un rubin,iar pantofii sunt superbi!

  18. dap coperta este superba..in legatura cu secretele cel mai bine e sa le tii pentru tine nu sa le dai glas stiti vorba aceea 2 pot pastra un secret cand unul dintre ei e mort

  19. am auzit-o undeva , nu e a mea replica =)) dar mi-a placut mult si acum ca ai zis cred ca da ;)) oricum mult timp de atunci

  20. Zipyღ spune:

    Este foarte amuzant titlul carti. Suna promitator:)

  21. Zipyღ spune:

    Iar ideea, ce se refera la sinucidere apoi la traitul vietii din plin, este interesanta. Nu am mai citit astfel de carti. Mi-ar placea s-o citesc:)

  22. Zipyღ spune:

    Coperta este draguta. Nu stiu de ce dar mi-o imaginez pe femeie blonda….

  23. Zipyღ spune:

    Si chiar ma intreb ce o sa se intample cand Geri o sa dea nas in nas cu persoanele care lea spus verde in fata ce crede.

  24. Zipyღ spune:

    Cartile scrise de aceeasi autoare publicate la Litera nu mi se pare cine stie ce opera. Cartea prezentata in acest post da, chiar vreau s-o citesc:)

  25. Andreea spune:

    Titlul e cam morbid :))

  26. Andreea spune:

    Stiu ca e autoare buna,insa nu am citit nimic despre ea.

  27. Andreea spune:

    Am auzit multe laude si critici despre carte,dar prezentarea ta m-a facut sa ma lamuresc.

  28. Andreea spune:

    Imi place foarte mult,o s-o citesc si eu.

  29. Andreea spune:

    Descrierea e super interesanta,te atrage.

Lasă un răspuns

