Arta Adevarata

Haideti sa vorbim putin, ce ziceti? Ati deschis subiectul cu muzica din ziua de astazi care are un vers care se repeta de zeci de ori. Sunt perfect de acord. Oamenii de astazi nu mai prea fac melodii frumoase, care sa te linisteasca si sa fie o placere sa le asculti. Scot niste melodii atat de tampite incat iti vine sa te bagi intr-o vagauna. Au niste versuri atat de tampite care pe langa asta se repeta la nesfarsit. Nu mai sunt melodiile alea care pe langa faptul ca e o melodie, iti transmite si ceva prin versurile ei. Si ca tot vorbeam de Stinge lumina, e chiar mai rea decat Ai se eu te pego. Adica, pe bune, aia in videoclip mai au putin si se reguleaza (scuzati acest cuvant, dar asa e). Si pe langa asta mai e si prostia aia de melodie Gangnam Style (sau cum se scrie) si acuma au mai scos o melodie la fel de tampita PIU PIU sau cum se numeste care a aparut si la stiri. Pe bune, oamenii nu mai stiu ce prostii sa inventeze. Si mai ajung si toti sa cante chiar daca au sau nu voce. In videoclip canta asa de frumos si asa de bine si daca ii auzi live zica ca, canta o vaca strangulata, pardon, jignesc vaca, si ea canta mai bine. Chiar e o dezamagire sa vezi asa ceva. Si sa nu mai vorbim si despre manele, ca ajungem la o poveste complexa.

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

58 thoughts on “Arta Adevarata

  1. Lexy spune:

    Stiu, nici mie nu imi plac porcariile care se asculta peste tot zilele astea, dar nu ai ce face.Oricum, sunt mai bune ca manelele :)) Cum e asta cu Piu Piu? Nu am auzit-o :))

    • Lexy spune:

      Ok, tocmai am asculta-o…e groaznica rau :)) dar e asa amuzanta, lol :))

      • agnesmaryo spune:

        nici eu nu am ascultat-o pe astacu PIU PIU:O:O:O?ies puisorii din ou si nu stiu?

      • Lexy spune:

        Ironic, dar da, iese un pui din ou :)))

      • agnesmaryo spune:

        acum caut pe youtube! revin cu impresii! nu pot sa cred ca s-a inventat asa ceva!

      • agnesmaryo spune:

        Puiul Piu? am gasit-o pe youtube! doamneeeeee, imi aduce aminte de niste desene kyoro chan! mi-au dat lacrimile de ras! daca asta e melodie….:)):)):)) dar e varianta si in limba romana, aia nu e amuzanta ca aia in limba aia in care ziceunu mic rogulugoloi oi a vaca mu aa caca me etc ruguluguloi gogorgogoroi mosca ai:))

    • agnesmaryo spune:

      intr-un singur loc accept orice fel de melodii pe care ma batzai haotic:):):) chiar daca nu stiu, inclusiv manelele, LA NUNTILE unde ma duc!asta este, trebuie sa le aud vreau nu vreau!

      • piu ,piu? Serios mai bine incep sa cant eu desi sunt afoana si cant porecum o foca ranita, iar daca ma va auzii cineva va chema ambulanta si pe cei de la protecia animalelor sa vina sa ma ia ,,serios acum cant si eu myu myu myu ..ma batai pe scena si le iau banii fraierilor care vin la concertul meu si uite asa eu plec multumita acasa ,…neh urat

      • Lexy spune:

        Da, la petreceri merg toate melodiile, atunci nu ma deranjeaza caci nici nu le prea ascult, doar dansez :))

    • nici eu n-o stiu pe asta cu piu piu dar ma enerveaza rau de tot cea cu vreau sa pice bani din cer

  2. furelise spune:

    N-am auzit-o pe aia cu Piu Piu, și n-am de gând să o ascult. N-am chef să mă enervez singură cântând-o, că sigur îmi rămâne în minte și o să o cânt vreo zi, două😀

  3. furelise spune:

    Sunt o mulțime de astfel de melodii cool, cică. Nu sunt cool, sunt nașpa!!! Repetarea unui vers timp de 4 minute nu e muzică.

  4. furelise spune:

    Muzica bună e din ce în ce mai rară și mai puțin apreciată. Asta n-o înțeleg. Cum să-ți placă zbânțuiala aia robotică în locul unei melodii care-ți face sufletul să tresalte?

    • Ale spune:

      =)) pai melodiile astea nu au fost lansate pentru a fii cele mai emotionante melodii ever si melodii dupa care atunci cand le asculti sa incepi sa plangi=)) astea sunt pur si simplu pentru distractie:-?? Daca ai merge vreodata intr-un club ai vrea sa asculti…de exemplu … My all a lui Mariah Carey ? =)) pentru asta sunt scoase melodiile acestea.

  5. furelise spune:

    Sunt câteva melodii, ca cele pe care le-ai enumerat tu, pe care le difuzează-n prostie la radio. No me gusta! Altă dată dădeau muzică mai bună.

  6. furelise spune:

    Cât despre ne-vocile unor cântăreți, sunt sătulă. Se dau mari cântăreți când de fapt nu au nici măcar un pic de voce. Și se mai și cred mari artiști! Mi-am amintit de Connect R, că tot a venit la noi, la spectacol de Sf Ștefan. El este u nartist în adevăratul sens al cuvântului. M-a imrpesionat foarte tare, pentru că a cântat live și a făcut un spectacol frumos. A cântat de toate, și nu vă gândiți că Vara nu dorm, a fost la ordinea zilei. Melodia asta a cântat-o ultima, deși nu prea voia, din motive evidente (e iarnă, na) Dar din marea de oameni se auzea doar Connect R, când vroia să plece, și s-a hotărât să o cânte😀 A fost superb🙂

  7. Din pacate se promoveaza prostia , putini artisti mai sunt artisti ..dupa cum am mai spus ..goliciune , plasticism, incultura si a da …anorexia , nu e de mirare ca , copii si adolescentii din ziua de azi ajung sa devina obsedati de nimicuri , lucruri care duc la spitalizare , imbolnavire , spalare pe creier sau mai rau decese in masa

  8. agnesmaryo spune:

    Gangnam Style aia e CEA MAI MARE PORCARIE DE MELODIE care s-a inventat vreodata! dar ce ziceti de ROA de la noi din Romania? dati play la o melodie si o sa ramaneti in ceata, probabil ca o sa credeti ca vi s-a stricat sunetul:)). Mai, nici gusturile muzicale nu se discuta! uite tocmai ceam afirmat ca imi place melodia Brutal Heart care a aparut de ceva timp, sincer este o melodie care are o tenta sexuala, dar cu toate acestea probbail ca ritmul ei, sau ceva ceva are ea daca mie imi place! manele nu se asculta la mine in casa nici daca ma ameninta cineva ca ma taie:D, bine acum exagerez! si cu toate acestea sa stiti ca manelistii au niste voci superrrr, eu sunt dintr-un judet in care exista si un sat pe undeva prin zona rurala din apropierea orasului meu, in care exista palatele acelea mari ale romilor pe care le tot vedeti la tv la apropo tv, romania te iubescetc, si acestia invita la nunti, botezuri, inmormanatri pe salam, guta etc, si pot sa spun ca nu de putine ori m-am nimerit sa treccu masina si sa-i aud cantand, si pentru mine care nu am ureche muzicala, pot sa spun ca mi se parea ca acestia cantau mutl prea bine. Majoritatea spectacolelor ei le presteaza live. Daca ar elimina lalauiturile si greselile gramaticale, si unele proprozitii lipsite de sens, nu ar fi rai. Ce sa mai spun de f cei din folclorul romanesc. Bravo lor! ei ne reprezinta tara si ilustreaza foarte bine traditiile noastrecapopr, mai ales prin porturile pe care le poarta! Si ei au voce! Tinerii artisti sunt multi careau voce dar canta melodii comerciale pentru a scoate bani! ma gandesc acum la Paula Seling si totusi ea nu canta melodii comerciale….Andra mai are si cateva comerciale dar la Andra nu putem reprosa nimic, fiindca are o super voce si talent. In ceea ce priveste melodia Ai si eu te pego mie mi-a placut! nu a fost asa de rea! am vazut si mai rau! imi placea ritmul! versurile ce ti-as face daca te-as prinde…….lasau de dorit!

  9. iar melodia creaturii aceleia japoneze /coereana sau ce o fi ma scoate din sarite …o sexy ladys ..deci a innebunit natiunea , oameni buni va rog eu din tot sufletul nu mai promovati aceste genii ah ce bine ma simt acum ca imi spusasi oful

  10. agnesmaryo spune:

    Ati observat insa ca in ultima decada a anului au aparut tot mai multe melodii in limba romana cantate de artistii nostrii? e un lucru bun! ca sa vedeti simplitatea trupelor dinainte, uitati-va la un videoclip pe youtube de la OZONE, si uitati-va acum la Dan Balan cu melodia aia in care tipa uda isi arata formele si el striga ceva SEX SEX. este doar un exemplu din sute

  11. Ale spune:

    Eu sunt singura de pe-aici care nu este de aceeasi parere?Da , se pare ca da=))) Nu zic ca melodiile astea sunt de bagat in telefon , sau ca sunt niste melodii pe care sa le asculti regulat =)) , dar sunt… pentru distractie . Daca sa presupunem ca mergi intr-un club ma gandesc ca nimeni nu prefera sa asculte Samanta Fox ,Sam Brown sau eu mai stiu ce , si atunci astea sunt melodiile care se presupune ca ar trebui sa te distreze . PAREREA MEA ! Acum sa nu imi sariti in cap=))))

  12. Smiling Miss spune:

    Ah! Nici nu ști cât sunt de acord cu tine!!…
    Mă bucur să aud că omenirea asta are totuși o șansă:)

    Un an nou fericit!:)

  13. alyson38 spune:

    stiu!urasc ai se eu tu pego sau cum so scrie!Oamneii nu mai au ureche muzicala in ultimul secol!

  14. alyson38 spune:

    daca ar fi sa eliminam pe cei mai naspa cantareti si care au ajuns in top-uri pe nimic,am ramane cu unu-doi

  15. alyson38 spune:

    sa nu exagerez…cu vreo 5..Ei scot niste „hit-uri” ca sa nu se plictiseasca cred

  16. alyson38 spune:

    si cu melodia aia stinge lumina!Mai sunt video si melodii deocheate,dar nu ca asta…

  17. Zipyღ spune:

    Vai de mine. Sunt enervata numai cand aud numele melodiilor.

  18. Zipyღ spune:

    Ssincer, Stinge lumina este cea mai idioata melodie pe care am auzit-o vreodata. Si defapt ce ne transmite? Ca Ruby are c*r si stie sa si-l miste si ca nu mai are mult si este o c**va.

  19. Zipyღ spune:

    Iar Gangnam style este o porcarie si mai mare. Fratele meu ma considera o incluta pentru ca nu-mi place melodia.

  20. Zipyღ spune:

    Mai este o melodie care ma enerveaza foarte tare. Apa de Loredana. Pe bune nu inteleg nimic din ea si mai ales videoul. Cine ar vrea sa vada o baba de 50 de ani in pielea goala?

  21. Romina Gianina spune:

    Mare dreptatae ai!

  22. Romina Gianina spune:

    Gamnam style e o mare porcarie , ce versuri are dumnezeule , ati cautat vreodata ce inseamna?

  23. Romina Gianina spune:

    La mine in oras sunt cluburi (bamboo, office etc ) dar sunt pline de pitzioance iesite sa-si etaleze tzoalele cele noi si „jmecheri” care merg de parca au arici subt brat

  24. Romina Gianina spune:

    DEcat sa merg la clubiri mai bine stau in casa si citesc sau imi dau drumu la muzica si stau acasa

  25. Romina Gianina spune:

    si pui piu mi se pare o melodie pt copii cu varsta cuprinsa intr 0- 6 ani

  26. Andreea spune:

    Gagnam Style este o oribilitate pe langa celelalte.

  27. Andreea spune:

    Si a mai si intrecut recordul de vizualizari pe Youtube. PE bune???WTF?

  28. Andreea spune:

    Piu Piu nici n-am auzit de asta,dar sunt sigura ca e o tampenie dupa titlu.

  29. Andreea spune:

    Mai erau una acum cativa ani Pam nu stiu cum Americano??Aia da prostie.

  30. Andreea spune:

    MAi bine ar baga pe posturi Vivaldi sau Mozart decat Gagnam Style si..Stige lumina. :))

  31. Andreea spune:

    Stinge* pardon.
    Nici macar,pentru ca nu-mi place,nu merita sa-i sscriu numele piesei corect.YACKKK

Lasă un răspuns

