2012 in review

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

4,329 films were submitted to the 2012 Cannes Film Festival. This blog had 22,000 views in 2012. If each view were a film, this blog would power 5 Film Festivals

Click aici pentru a vedea raportul complet.

Vroiam sa va multumim pentru asta. Fara voi nu am fi ajuns aici si va multumim din tot sufletul! Sunteti minunati!

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

38 thoughts on “2012 in review

  1. furelise spune:

    Cât de tare! Habar n-aveam că se face un astfel de raport😀

  2. furelise spune:

    Dar, eu, cel puțin mă bucur că v-am putut ajuta vizualizând și comentând pe blog. Vă iubesc blogul🙂

    • mariacris98 spune:

      Multumim :*

    • agnesmaryo spune:

      felicitari pentru blog imi plac articolele voastre! si imi place ca organizati multe concursuri! imi place cand scriu si sunt si motivata de ceva! stiti ca si un animal de la circ, de exemplu un urs, danseaza dar asteapta ceva dulce/sarat sa-i bage in gura ca sa danseze in continuare:))

      • da,doar ca uneori animalutele de la circ sunt ranite si infometate ..nu e o comparatie prea pozitiva dar e una draguta totusi

      • agnesmaryo spune:

        Water for elephants! cel mai bun exemplu de film si carte care prezinta violentele! ii detest! i-as fierbe pe toti intr-o oala cu apa fierbinte! castiga atat de multi bani pe seama bietelor animalute! ei sunt mici copii in legatura cu rasa de oameni asiatica, acestia jupoaie animalele de vii pisici si caini! va dati seama despre ce cruzime vorbim aici? dacadati pe net o sa descoperiti niste videclipuri care v-ar face sa vomitati! eu le-am vazut si am ramas socata! deci ei consuma animale dar nu oricum!! le jupoaie blana de vii, si bietele animale se zbat pline de sange pana mor, air ei le servesc ca delicatesuri!ce le-as face eu unora! asa i-as jupui si eu de vii!! de asemenea sunt persoane care nu suporta animalele! ok dar asta nu inseamna catrebuie sa le ucidem! nu ne place nu le crestem nu le ingrijim dar nu ne luam de viata lor! si cred caai dreptate! probabil trebuia sa fac o comparatie altfel! uite ca tot e anu nou, atunci ma compar cu cei care vin cu ursul/capra/ plugusorul si striga pentru a primi ceva:). Eu ii ador! datorita lor traditiile se pastreaza! bravo!

      • da , capra ma sperie dar ursul imi placea foarte mult , iar despre apa pentru elefanti ..am o epulsie pentru cartea asta desi eu iubesc elefantii serios sunt adorabili

  3. furelise spune:

    Wow! apar și eu pe acolo. Asta este surprinzător.. de plăcut :))

  4. furelise spune:

    Și mamă! vizitatori din 55 de țări! cine e tare? Voi sunteți! :*

  5. furelise spune:

    Poza cu stickere e adorabilă ;;)

  6. alyson38 spune:

    este un blog foarte frumos!

  7. alyson38 spune:

    sa continuati cu el,dar ati putea face si alte post-uri

  8. alyson38 spune:

    si ati putea renunta la rubrica cu poze.Dar acesta e doar un sfat…

  9. alyson38 spune:

    A da!Si un an cat mai frumos si plin de surprize si sanatate pentru voi si cei dragi!:*

  10. alyson38 spune:

    dati premii superbe!sa continuati cu concursurile!

  11. eu, micut pisic, cu labutze si ghertuzte,vreau sa iti urez un an nou plin de stelute , magie , fericire si sanatate ca daca le ai pe astea , pe parcurs vor veni toate cu drag si respect krisszu

  12. am mai vazut pe niste blogulete astfel de benere , ce va pot ura eu in anul care vine ? Hm cat mai multe postari, carti, prieteni , sanatate si momente magice ..va urez de asemenea sa petreceti timpul alaturi de cei dragi , sa treceti de examene cu brio ( nu ma indoiesc ca o veti face ) sa ajungeti unde va propuneti..si chiar nu stiu multi prieteni reci si calzi si prin calzi ma refer la oameni , iar reci la carti , pentru a se evita diversele confuzii care pot aparea

  13. da a-ti ajuns pana aici, dar nu doar datorita vizitatorilor vostrii, ci prin postarile voastre , initiativa si curajul de-a creea acest blog si modul in care este realizat ,,felicitari si la mai multe postari si vizite , rubrici …

  14. agnesmaryo spune:

    La multi ani voua si bloguletului vostru! unde-s doi puterea creste, asta ati dovedit.

  15. mariacris98 spune:

    Multumim tututror pentru urarile de bine si pentru incurajari. Speram ca la anul sa fie si mai bine si sa nu va dezamagim🙂 LA MULTI ANI!!!

  16. Zipyღ spune:

    Felicitari pentru vizualizari!!La mai multe:)

  17. Andreea spune:

    Ce frumos raport!!!Felicitari!!

  18. Andreea spune:

    Si imi place tabloul cu „Multumesc” in foarte multe limbi.

  19. Andreea spune:

    Va doresc cat mai multi followers!!

  20. Andreea spune:

    Si sa aveti tot asa postari frumoase!!

  21. Andreea spune:

    Sa aveti cel mai urmarit blog!!!

Lasă un răspuns

