Mini-recenzii: Ashleys de Melissa de la Cruz

Asta-vara am citit primele doua volume din seria ”Ashleys”, scrisa de Melissa de la Cruz. Poate ca si voi le-ati citit, avand in vedere ca au aparut la Bravo (sau Bravo Girl?). Pentru ca sunt niste carti ”mici” si nu prea am multe de spus, m-am gandit sa fac niste mini-recenzii.

Sa incepem cu primul volum, ”O noua senzatie in scoala”😀

theashleys

Primul volum din aceasta serie mi-a parut dragut, a fost o lectura usoara de vara. Probabil ca nu as fi cumparat cartea daca nu era la Bravo, pentru ca nu imi plac asa mult cartile cu fete fitoase si ingamfate. Dar gasca Ashleys mi-a picat cu tronc (daca pot sa spun asa). Lauren Page a fost mereu marginalizata de catre cele 3 Ashleys – Ashley Spencer, Ashley Li si Ashley Alioto. Asta pana cand norocul i s-a schimbat si familia ei a devenit bogata peste noapte. Ea va deveni noua senzatie in scoala si va incerca sa se infiltreze in gasca de fete. Nu e chiar usor, mai ales cand in calea ei sta lidera grupului, Ashley Spencer. Daca as fi avut o bata, as fi batut-o pe fata asta in fiecare minut. O adevarata diva (chiar daca avea 13 ani se credea buricul pamantului) a reusit sa ma enerveze la culmea. A mintit si a tradat de n ori, ca sa nu mai vorbesc ca era geloasa pe Lauren. Doar ca pana la urma, si Lauren a devenit o exact ca ea. Sa fii bogata nu e chiar asa usor…

Din partea mea, primul volum primeste 3/5 stele.

Si acum sa trecem la volumul al doilea, ”Nu-i asa ca esti geloasa?”

Ashleys-2-Nu-i-asa-ca-esti13393950154fd58bc746aab

Al doilea volum din seria ”Ashleys” a fost un pic mai interesant pentru ca fetele au acceptat sa participe la o emisiune televizata pentru adolescenti. Pe langa asta, a aparut un website misterios care ameninta sa le distruga reputatia. In fiecare saptamana aparea un clasament, in care fetele primeau note pentru stiluri (stil in societate, stil in mod, stil de a zambi, etc.). Ceea ce duce la si mai multe rivalitate intre prieteni si la mai multe minciuni. Ashley Spencer continua sa se creada regina tuturor si sub nicio forma nu va accepta sa-i fie luat tronul. In acest volum, fiecare fata isi va gasi ”iubirea” (ei bine, mai mult sau mai putin). Sincer nu as vrea sa am vreodata prietene ca fetele astea. Prea rele tipele😀. Mi-a placut faptul ca in acesta continuare a seriei, autoarea s-a axat si pe alte personaje, nu numai pe Ashley.

”Nu-i asa ca esti geloasa?” primeste din partea mea 4/5 stele.

Voi ati citit aceste carti?

41 thoughts on “Mini-recenzii: Ashleys de Melissa de la Cruz

  1. Da, le-am citit si am fost foarte incantata le ador ..chiar si acum cand dau peste ele le privesc si ma amuz copios

  2. vai initial cand am vazut aceasta serie am fost extrem de incantata de ele , iar cand era sa ratez volumul 4 am plans jumate de ora, dar am gasit-o si toate astea pt ca eu iubesc seria asta foarte mult

  3. totusi ma intriga faptul ca protagonistele la 13 ani duc o viata de asta..intrigi , moda mai lipseau drogurile si ,,,

    • furelise spune:

      drogurile, alcoolul.. dacă erau puțin mai mari, nu mi se mai părea așa de anormal, dar la 13 ani..

    • agnesmaryo spune:

      cartile au un subiect usor din ceea ceam aflat mai sus, dar protagonistele au o viata atat de incarcata la 13 ani????? la 13, adica acum 8 ani si ceva, cred ca dansam pe melodiile postului Atomic:)) si ma uitam la desene animate! fetele astea au o viata mult prea tumultoasa pentru etatea la care se afla! tipic adolscentelor din America! adica daca era vorba despre niste fete de liceu mai ziceam… un Gossip Girl ceva dar asa …..

  4. celalalte carti le-ai citit? sunt comice, iar personajele vor evolua mai putin una :)) dar vei vedea

  5. care e personajul care te identifici? Mda intrebarea e adresata deoarece gasca asta arata diferite tipuri de comportament ,,,

  6. antonia8900 spune:

    Am inceput sa citesc volumul 3, dar am ramas la pagina 30😀 Poate ca o sa le citesc pe celelalte, avand in vedere ca acum am aflat si parerea ta despre ele😉

  7. larisaoana spune:

    Le-am citit, la unele pagini nu stiam ce sa mai cred , imi plac sau nu cartile? In definitiv, am decis ca imi plac, dar intr-un clasament ar fi undeva mai jos, muuult prea inganfate fetele astea. Am aceeasi varsta cu ele, dar mi se par ca sunt la ani lumina distanta de ceea ce fac majoritatea fetelor la varsta asta. Daca erau un pic mai mari, probabil le-as fi gustat mai mult. Celelalte doua carti nu le-ai citit?

    • antonia8900 spune:

      Nu, nu le-am citit. Am inceput sa citesc alte carti si asa astea au ramas in urma. Si da, erau prea ingamfate, dar poate ca nu ar fi avut acelasi farmec cartile daca ele nu aveau acest comportament.

  8. furelise spune:

    Eu nu le-am citit deocamdată, dar am auzit de ele. Astă vară nu prea eram eu pe fază cu cărțile distribuite de Bravo😀

  9. furelise spune:

    Primul volum pare interesant, dovada că banii pot schimba totul și te pot transforma radical🙂

  10. furelise spune:

    Eu am una două prietene din astea, dar știu să le temperez. Mă gândesc că nu-s chiar așa de rele și perfecte cum vor să pară.😀

  11. furelise spune:

    Oricum.. mă cam enervează că astea de 13 ani își dau așa aere. Poate că în realitate nu sunt chiar așa, dar.. cam sunt. Când aveam eu 13 ani, cel puțin, aveam colege exact ca Ashleys. Ce bătaie de cap :))

  12. diannax3 spune:

    Am primit primele două volume, acum ceva vreme, dar nu am început niciodată să le citesc, datorită faptului că nu suport cărţile de acest gen (cu fiţe, etc). Totuşi, ai reuşit să-mi schimbi părerea (parţial) despre această serie şi voi începe să citesc cât de curând.😀

  13. agnesmaryo spune:

    in concluzie eu chiar le-as citi intr-o vacanta vara, pentru a ma relaxa! nu prea imi plac protagonistele fiindca au varste prea mici, dar imi plac cartile care au o nota de amuzament, comic de situatie, si mi-ar placea sa rad putin!

  14. alyson38 spune:

    aceste carti sunt mai mult cu fite si nu-mi plac deloc!(fara suparare celor care le place seria)

  15. alyson38 spune:

    am si eu primul volum,dar il dau pentru un concurs care il fac pe blogul meu

  16. alyson38 spune:

    chiar daca copertele nu-s rele,pe mine tot ma exaspereaza sa am cartea in biblioteca

  17. Zipyღ spune:

    Eu nu mi-am cumparat aceasta serie. Nu am considerat ca trebuie citita. Insa recenziile celor doua carti sunt frumoase, bine relatate. Dar eu consider, pentru proria persoana, ca nu trebuie citite. Nu de alta, dar nu imi place stilul, mai bine zis genul care il aplica in aceasta serie autoarea.

  18. Zipyღ spune:

    Insa imi plac cealalta serie. Cu vampirii Van Alenn, sper ca am scris bine.

  19. Zipyღ spune:

    Nu le am paperback, ci in format electronic. Imi plac mai mult decat acesta serie.

  20. Zipyღ spune:

    Doar Bloddy Valentine o am in editie de chiosc, insa nu am apucat s-o citesc.

  21. Zipyღ spune:

    Iar coperti nu sunt chiar asa rele, se mai putea lucra un pic la ele.

  22. Andreea spune:

    Coperta imi place,mai putin chinezoaica.Nu sunt rasista…pur si simplu n-a iesit bine in poza.😀

  23. Andreea spune:

    Am luat-o si eu cu Bravo,dar nu e cine stie ce..adica mai bine n-o luam.

  24. Andreea spune:

    App..imi plac recenziile😉

  25. Andreea spune:

    Titlul mi se pare dragut…

  26. Andreea spune:

    Oricum..sper sa le citesc si eu candva…

Lasă un răspuns

