Cover Reveal #14

BeFunky_Wings_of_Fantasy_by_JollyPen

Ca de obicei, o sa incepem cu favorita mea de saptamana aceasta😀

The-Camp-by-Karice-Bolton

Imi place mult coperta asta, nu ma intrebati de ce. Nu are nimic special, dar cred ca ma atrage cuplul de pe ea😀

cc

Cea de la ”Perfectly Unmatched” ma duce cu gandul la melodia Lanei del Rey, ”Blue Jeans” (habar n-am de ce).

cc2

Acestea sunt volumele 3 si 4 din seria ”The Keatyn Chronicles” (mai jos o sa pun si coperta volumului 5). Sincer nu imi plac deloc.

cc3

cc1

Si astea imi plac mult, mai ales cea de la ”Redemption”. E…misterioasa<3

Deci, ce parere aveti despre aceste coperti? Aveti vreuna preferata?

39 thoughts on “Cover Reveal #14

  1. furelise spune:

    Imi plac toate toate ;;)

  2. furelise spune:

    Redemption este superba❤ Imi palce contrastul dintre culori🙂 Si crinul e frumos🙂

  3. furelise spune:

    The camp, imi place. Sper sa fie asa cum imi imaginez😀 As cam vrea sa o citesc ;;) Sa ma interesez sa vad despre ce e vorba🙂

  4. furelise spune:

    Si mai imi place cea de la Hate me🙂❤

  5. tipa de la date me and love me e asa draguta , are un chip angelic si ochii aia albastrii

    • agnesmaryo spune:

      ochii sunt superbi!!!! asa ochi as vrea si eu nu maro-cacao ca ai mei:)):)). Ochii albastrii fundul broastei:)) asa tipau niste copii mici acum cateva zile si chiar m-au amuzat cand i-am auzit:)) nu stiam de expresia asta. Ei bine, ochii mei sunt caprui ca sa fure inima oricui:D. E suficient ca a furat-o pe-a iubitului nu vreau sa o mai fure si pe-a altora! Se spune ca toti ne dorim ceea ce nu avem! daca avem parul drept il vrem ondulat sau cret, daca suntem blonzi vrem sa fim bruneti si invers, daca avem buzele subtiri le vrem groase, daca avem ochii albastrii ii vrem negrii sau verzi si lista poate continua! omul tinde mereu sa aiba calitati cu, care nu a fost harazit sa se nasca, si in care vede perfectiunea! tocmai din frustrarea oamenilor a aparut dorinta de a inventa vopseaua pentru par, lentilele de contact, operatiile chirurgicale s.a.m.d.

  6. the camp e superba ,,imi place ideea de cuplu, emana senzualitate

  7. Redemption este o coperta mistica , emana mister, savoare placere ea este preferata mea ,,iubesc orhideele mai ales momentul in care infloresc

  8. si imi place rochia fetei din ultima carte

  9. diannax3 spune:

    Toate sunt speciale, fiecare în felul lor.🙂

  10. diannax3 spune:

    Totuşi, dacă ar fi să aleg una … aceasta ar fi prima copertă.

  11. alyson38 spune:

    chiar ca cea mai faina e the camp!

  12. alyson38 spune:

    fata de pe sworn to rise seamana cu o femeie de la telenovelele lu’ buna-mea,dar oricum imi place la nebunie si pare misterioasa

  13. alyson38 spune:

    dar ma atrage si „love me” si „hate me”….sunt interesante

  14. Zipyღ spune:

    Vai ce coperti frumoase ati gasit fetelor!!

  15. Zipyღ spune:

    Fata din coperta cartii „Date me” parca seamana cu Laura Cosoi.

  16. Zipyღ spune:

    „Hate me” este preferata mea, este chiar draguta!!

  17. Zipyღ spune:

    The Camp este foarte misterioasa, adica culoarile sunt foarte interesanta…

  18. Andreea spune:

    Imi plac prima si ultima coperta.

  19. Andreea spune:

    E bine ca prezentati tot mai multe coperti.🙂

  20. Andreea spune:

    Rochia rosie a fetei este uimitoare.😀

  21. Andreea spune:

    Rubrica voastra chiar este folositoare..putem si noi afla mai multe…

  22. Andreea spune:

    Culorile sunt superbe.

Lasă un răspuns

