Palavrageala de Sambata

Hei dragilor, ce mai faceti?

Eu am o stare de vorbit incontinuu si am decis sa fac un post de palavrageala😀 Sincer, ma cam plictisesc in vacanta, nu mai am chef nici de citit. Mai mult stau pe blog si lenevesc. Cel putin azi a fost diferit pentru ca am fost prin Centru cu prietenele mele, Cristina si Alexandra. Ne-am plimbat prin magazine (de unde mi-am luat o rochie draguta), am mancat si cel mai important am fost la librarie. Si cum nu m-a lasat sufletelul sa plec cu mana goala, am cumparat cartea ”Fata de Hartie”, editia reeditata.

Poate ma apuc de ea maine😀

255543_522148557800088_934235357_n

A, si tanti aia de la librarie a fost foarte draguta si ne-am dat cate un semn de carte cu ”Hobbitul” gratis. Cred ca ma mai intorc acolo =))

Pe langa asta, vroiam sa va multumim tuturor pentru ca am ajuns la 90 de urmaritori😀 Chiar inseamna mult pentru noi<3

Si apropo, ati vrea sa facem o rubrica din toata palavrageala asta? Un post in fiecare sambata. Nu de alta, dar mi se pare cam sec sa postam numai carti, muzica si filme😀

Deci, ce ziceti?

1355007430

49 thoughts on “Palavrageala de Sambata

  1. furelise spune:

    Heeei :* Mie mi se pare o idee super această nouă rubrică😀

  2. furelise spune:

    Eu sunt super fericită. Citesc (În sfârșiiiit) Academia Vampirilor volumul 4 și e atââât de mișto! Rose e super. De fapt, Richelle Mead e super🙂

  3. furelise spune:

    Era mai drăguță coperta cealaltă cu negru, la cartea Fata de hârtie😀 Părerea mea.

  4. alyson38 spune:

    e adevarat..numai muzica si filme!

  5. alyson38 spune:

    ati putea face si alte rubrici

  6. alyson38 spune:

    chiar ca e plictisitoare vacanta!dar mai bine decat la scoala!

  7. alyson38 spune:

    poti sa te trezesti la cat vrei,sa lenesvesti toata ziua….dar eu nu am mai citit in vacanta asta deoarece nu prea ma simt in stare…ma cam doare capul

  8. alyson38 spune:

    dar in rest,sunt cea mai entuziasmata pentru ca vine revelionul!

  9. da ar fi ok sa faceti un post din asta :)) si eu m-am gandit ori vineri oiri sambata , dar inca nu suntem multi loviti si trazniti ca sa o facem :))

  10. imi pare dragta anti de la librarie :)) baftoaselor ,..eh cred ca va vazut des pe acolo🙂

  11. tanti…greu cu limba romana

  12. Zipyღ spune:

    Felicitari pentru carte!!Spor la citit:)

  13. Zipyღ spune:

    Sincer imi place mult mai mult coperta aceasta decat cealalta!!

  14. Zipyღ spune:

    Foarte draguta tanti aceea de la librarie ca ti-a dat semnul de carte Hobbitul. Ne arati semnul cum arata?

  15. Zipyღ spune:

    Si felicitari pentru cei acum 96 de urmaritori, inseamna mult, bravo!!

  16. Andreea spune:

    Imi place rubrica voastra.

  17. Andreea spune:

    Coperta de la „Fata de hartie” e foarte frumoasa.

  18. Andreea spune:

    Lectura placuta!!

  19. Andreea spune:

    Aia nu e Reberak din Vampire Diaries??
    Thank you.😀

  20. Andreea spune:

    Imi place prima imagine de la inceputul rubricii.Sclipicioasa…:X

Lasă un răspuns

